Проектно – технологічна діяльність на уроках образотворчого мистецтва.(Презентація)

Про матеріал
Робота над проектом передбачає два види роботи: Діяльність вчителя: пропонує ставити проблему, консультує, спостерігає, радить, допомагає, уточнює, перевіряє, узагальнює, приймає участь у оцінюванні проекту. Діяльність учня: аналізує, порівнює, досліджує, формулює, малює, генерує ідеї, розробляє, підраховує, творчо оформляє, презентує та захищає проект.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Палієнко Наталія Миколаївна Вчитель вищої категорії, старший вчитель спеціалізованої школи № 194 “ Перспектива” Оболонського району, міста Києва Вчитель трудового навчання, мистецтва, образотворчого мистецтва. Керівник гуртка декоративного прикладного мистецтва “ Золоті ручки ”

Номер слайду 2

Проектна діяльність на уроках образотворчого мистецтва Тема проекту: Сміттєвий креатив

Номер слайду 3

Мета: Навчальна:забезпечити: Засвоєння учнями знань про нову техніку виконання творчої роботи; Формування вмінь працювати з різними видами матеріалів; Дотримання охайності у виконанні роботи. Розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уяви та уваги. Виховна: виховувати потребу ощадного використання матеріалів, акуратність у роботі.

Номер слайду 4

Етапи виконання проекту: Дослідницький етап Пошук проблеми вибір та обґрунтування проекту, аналіз майбутньої діяльності. Вибір конструкції та матеріалів, розробка конструкторсько – технологічної документації про організацію робочого місця.

Номер слайду 5

Провідні методи дослідницького етапу Вербальні методи (розповідь, бесіда, дискусія) Демонстрація Інформаційна підтримка Мозковий штурм Дизайн-аналіз Алгоритмічний метод Метод тимчасових обмежень Метод раптових заборон Метод інформаційної насиченості Практичний показ

Номер слайду 6

Етапи виконання проекту: Технологічний етап Виконання творчо – технологічних операцій, вихначення техніки виконання. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з різними матеріалами, інструментами та обладнанням.

Номер слайду 7

Провідні методи технологічного етапу Вправа Метод графічної комунікації Інформаційна підтримка Вербальні методи

Номер слайду 8

Етапи виконання проекту: Заключний етап Презентація та захист проекту

Номер слайду 9

Провідні методи заключного етапу Порівняльний аналіз Інформаційна підтримка економічного обгрунтування і міні-маркетингових досліджень учнів Захист і оцінка проектів Самопрезентація Конкурси творчих проектів

Номер слайду 10

Робота над проектом передбачає два види роботи: Діяльність вчителя: пропонує ставити проблему, консультує, спостерігає, радить, допомагає, уточнює, перевіряє, узагальнює, приймає участь у оцінюванні проекту. Діяльність учня: аналізує, порівнює, досліджує, формулює, малює, генерує ідеї, розробляє, підраховує, творчо оформляє, презентує та захищає проект.

Номер слайду 11

Варіант алгоритму для творчого проекту, в результаті якого буде отримано реальний продукт (картина, варіант біжутерії, одяг) ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ Вибір моделі та конструкції виробу Розробка технології виготовлення Вибір матеріалів Оформлення Дизайн-аналіз проекту Захист Екологічне та економічне обґрунтування Організація робочого місця та виготовлення виробу

Номер слайду 12

Опорна схема роздумів створення об'єкту проектування: творча проблема МАТЕРІАЛИ РОЗМІРИ, ФОРМА СТИЛЬ, ВИРІШЕННЯ В КОЛЬОРІ БЕЗПЕКА ПРАЦІ ІНСТРУМЕНТИ, ПРИСТОСУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНІ ОБМЕЖЕННЯ ТА ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ СОБІВАРТІСТЬ

Номер слайду 13

Правила роботи в команді Умій вислухати товариша Закінчивши свою роботу . Допоможи товаришеві Працюй тихо, щоб не заважати іншим Робоче місце утримуй в порядку

Номер слайду 14

ПРОЕКТ (Варіант № 1) Виготовлення декоративного панно в техніці «Асамбляж» Мета:оволодіти навичками прийомів робот із різними видами матеріалів; розвивати креативне мислення; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища, та бережливе ставлення до матеріалів з якими працюєш.

Номер слайду 15

Актуальність даної теми визначається такими факторами: новизна техніки; можливість розвивати та вдосконалювати художні здібності; дає можливість завдяки креативному мисленню створити шедевр своїми руками.

Номер слайду 16

Завдання проекту: розвиток креативного мислення учнів; творчий пошук та створення банку ідей (для вчителя і для учнів); підвищення ефективності уроку образотворчого мистецтва; створення творчого середовища для психологічної релаксації та емоційно-творчої активності учнів.

Номер слайду 17

Ассамбляж - це техніка візуального мистецтва, для якої використовують цілі предмети або об`ємні деталі, які компонують, закріплюючи на площині, як панно або картину. Для роботи використовують тканину, метал, дерево та інше, доповнюючи ці матеріали фарбою, лаком.

Номер слайду 18

Послідовність виконання роботи: На основу приклеюємо пензлик та декоративні елементи. Під декоративними елементами ми розуміємо дріб’язкові деталі: ґудзики, намистинки, деталі із фетру, мушлі, гайки, прищепки, словом усе, що е в начвності. Фарбувати картину можна в один колір, можна фарбувати кількома. Паралоновим споншиком наносимо фарбу на всі деталі. Даємо гарно висохнути і шедевр готовий. В такій техніці, використовуючи абсолютно різноманітні матеріали та деталі можна виготовляти дуже цікаві картини для оформлення будь якого інтер’єру. При виготовленні таких картин можна поєднувати техніки: пейс арт, деку паж, вінтаж, скраббукінг.

Номер слайду 19

Результат (реальнй продукт праці):

Номер слайду 20

Панно виготовлені в техніці асамбляж

Номер слайду 21

ПРОЕКТ (Варіант № 2) «Виготовлення біжутерії із непотребу» Мета:привернути увагу учнів до екологічних проблем людства; розвивати екологічне мислення; з’ясувати як впливає погана екологія на здоров’я людини; знайти шляхи подолання проблеми;виховувати бережливе ставлення до природи.

Номер слайду 22

Актуальність: проблеми довкілля досить гостро відображаються на здоровї людини та впливають на її діяльність. Робота із матеріалами вторинної сировини дасть змогу поглибити та виховати бережливее ставлення до природи. Надалі в подальшому житті фільтрувати сміття яке виникає в наслідок практичної діяльності людини.

Номер слайду 23

Завдання проекту: розвиток креативного мислення учнів; творчий пошук та створення банку ідей (для вчителя і для учнів); підвищення ефективності уроку образотворчого мистецтва; створення творчого середовища для психологічної релаксації та емоційно-творчої активності учнів. Дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Номер слайду 24

Послідовність виконання роботи 1. У якості конструкційного матеріалу ми будемо використовувати стару фотоплівку, картонні бобіни від скотчу, кнопки та дріт від клавіатури, паперовий атлас, нитки, терм оклей. Фотоплівку можна відмити від зображення,а можна залишити із ним (фото 1, фото 2) Фото 1 Фото 2

Номер слайду 25

Послідовність виконання роботи (продовження) 2. Із атласу вирізаємо смужку і обклеюємо картонну бобіну. Приклеюємо плівку, вуаля – браслет готовий (фото 3, фото 4, фото 5, фото 6) Фото 3 Фото 4 Фото 5 Фото 6

Номер слайду 26

Послідовність виконання роботи (продовження) 3. Прошиваємо нитками по краю фотоплівки з двох боків і склеюємо стик браслету. (фото 7, фото 8, фото 9). Фото 7 Фото 8 Фото 9

Номер слайду 27

Послідовність виконання роботи (продовження) 4. За такою самою технологією виготовляємо набір – браслет та сережки (фото 10, фото 11, фото 12). Фото 10 Фото 11 Фото 12

Номер слайду 28

Послідовність виконання роботи (продовження) 5. Використовуючи клавіші від комп’ютерної клавіатури, дріт, нитки, фетр (для основи кольє), та терм оклей – виготовляємо браслет, сережки та кольє (фото 13, 14, 15) Фото 13 Фото 14 Фото 15

Номер слайду 29

ПРОЕКТ (Варіант № 3) Виготовлення колекції одягу із підручних матеріалів Ось так цей варіант пректу я проводжу зі своїми учнями майже щороку.

Номер слайду 30

ПРОЕКТ (Варіант № 3) Виготовлення колекції одягу із підручних матеріалів Ось так цей варіант пректу я проводжу зі своїми учнями майже щороку.

Номер слайду 31

ПРОЕКТ (Варіант № 3) Виготовлення колекції одягу із підручних матеріалів Ось так цей варіант проекту я проводжу зі своїми учнями майже щороку.

Номер слайду 32

Очікувані результати: розвиток креативного мислення учнів; підвищення ефективності уроку образотворчого мистецтва; створення творчого середовища для психологічної релаксації та емоційно-творчої активності учнів. Створення матеріально – ціннісного продукту.

ppt
Додано
30 листопада 2019
Переглядів
1988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку