Проектно – технологічна діяльність на уроках образотворчого мистецтва.
Тема проекту: Сміттєвий креатив
Мета:
Навчальна:забезпечити:
Розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уяви та уваги.
Виховна: виховувати потребу ощадного використання матеріалів, акуратність у роботі.
Етапи виконання проекту:
Пошук проблеми вибір та обґрунтування проекту, аналіз майбутньої діяльності.
Вибір конструкції та матеріалів, розробка конструкторсько – технологічної документації про організацію робочого місця.
Провідні методи дослідницького етапу:
Виконання творчо – технологічних операцій, вихначення техніки виконання. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з різними матеріалами, інструментами та обладнанням.
Провідні методи технологічного етапу:
Презентація та захист проекту
Провідні методи заключного етапу:
Робота над проектом передбачає два види роботи:
Діяльність вчителя: пропонує ставити проблему, консультує, спостерігає, радить, допомагає, уточнює, перевіряє, узагальнює, приймає участь у оцінюванні проекту.
Діяльність учня: аналізує, порівнює, досліджує, формулює, малює, генерує ідеї, розробляє, підраховує, творчо оформляє, презентує та захищає проект.
Варіант алгоритму для творчого проекту, в результаті якого буде отримано реальний продукт (картина, варіант біжутерії, одяг).
Творчий проект
Вибір моделі та конструкції виробу |
Розробка технології виготовлення |
Вибір матеріалів |
Оформлення |
Дизайн-аналіз проекту |
Захист |
Екологічне та економічне обґрунтування |
Організація робочого місця та виготовлення виробу |
Опорна схема роздумів створення об'єкту проектування: творча проблема
МАТЕРІАЛИ |
РОЗМІРИ, ФОРМА |
СТИЛЬ, ВИРІШЕННЯ В КОЛЬОРІ |
БЕЗПЕКА ПРАЦІ |
ІНСТРУМЕНТИ, ПРИСТОСУВАННЯ |
ЕКОЛОГІЧНІ ОБМЕЖЕННЯ ТА ПЕРЕВАГИ |
ЗАСТОСУВАННЯ |
СОБІВАРТІСТЬ |
Правила роботи в команді
ПРОЕКТ (Варіант № 1)
Виготовлення декоративного панно в техніці «Асамбляж»
Мета:оволодіти навичками прийомів робот из різними видами матеріалів; розвивати креативне мислення; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища, та бережливее ставлення до матеріалів з якими працюєш.
Актуальність даної теми визначається такими факторами:
Завдання проекту:
Ассамбляж - це техніка візуального мистецтва, для якої використовують цілі предмети або об`ємні деталі, які компонують, закріплюючи на площині, як панно або картину. Для роботи використовують тканину, метал, дерево та інше, доповнюючи ці матеріали фарбою, лаком.
Послідовність виконання роботи:
Результат (реальний продукт праці)
Панно виготовлені в техніці асамбляж
ПРОЕКТ (Варіант № 2)
«Виготовлення біжутерії із непотребу»
Мета: привернути увагу учнів до екологічних проблем людства; розвивати екологічне мислення; з’ясувати як впливає погана екологія на здоров’я людини; знайти шляхи подолання проблеми;виховувати бережливе ставлення до природи.
Актуальність: проблеми довкілля досить гостро відображаються на здоровї людини та впливають на її діяльність. Робота із матеріалами вторинної сировини дасть змогу поглибити та виховати бережливее ставлення до природи. Надалі в подальшому житті фільтрувати сміття яке виникає в наслідок практичної діяльності людини.
Завдання проекту:
Послідовність виконання роботи
У якості конструкційного матеріалу ми будемо використовувати стару фотоплівку, картонні бобіни від скотчу, кнопки та дріт від клавіатури, паперовий атлас, нитки, терм оклей.
Фото 1 Фото 2
Фото 3 Фото 4 Фото 5 Фото 6
Фото 7 Фото 8 Фото 9
Фото 10 Фото12 Фото 13.
Фото 14 Фото 15 Фото 16
Фото 17 Фото 18 Фото 19
ПРОЕКТ (Варіант № 3)
Виготовлення колекції одягу із підручних матеріалів
Ось так цей варіант пректу я проводжу зі своїми учнями майже щороку.
Очікувані результати:
1