Проектно – технологічна діяльність на уроках образотворчого мистецтва. Тема проекту: Сміттєвий креатив

Про матеріал
Мета: Навчальна:забезпечити: • Засвоєння учнями знань про нову техніку виконання творчої роботи; • Формування вмінь працювати з різними видами матеріалів; • Дотримання охайності у виконанні роботи. Розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уяви та уваги. Виховна: виховувати потребу ощадного використання матеріалів, акуратність у роботі.
Перегляд файлу

Проектно – технологічна діяльність на уроках образотворчого мистецтва.

Тема проекту: Сміттєвий креатив

Мета:

Навчальна:забезпечити:

  • Засвоєння учнями знань про нову техніку виконання творчої роботи;
  • Формування вмінь працювати з різними видами матеріалів;
  • Дотримання охайності у виконанні роботи.

Розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уяви та уваги.

Виховна: виховувати потребу ощадного використання матеріалів, акуратність у роботі.

Етапи виконання проекту:

  • Дослідницький етап

Пошук проблеми вибір та обґрунтування проекту, аналіз майбутньої діяльності.

Вибір конструкції та матеріалів, розробка конструкторсько – технологічної документації про організацію робочого місця.

Провідні методи дослідницького етапу:

  • Вербальні методи (розповідь, бесіда, дискусія)
  • Демонстрація
  • Інформаційна підтримка
  • Мозковий штурм
  • Дизайн-аналіз
  • Алгоритмічний метод
  • Метод тимчасових обмежень
  • Метод раптових заборон
  • Метод інформаційної насиченості
  • Практичний показ
  • Технологічний етап

Виконання творчо – технологічних операцій, вихначення техніки виконання. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з різними матеріалами, інструментами та обладнанням.

Провідні методи технологічного етапу:

  • Вправа
  • Метод графічної комунікації
  • Інформаційна підтримка
  • Вербальні методи
  • Заключний етап

Презентація та захист проекту

Провідні методи заключного етапу:

  • Порівняльний аналіз
  • Інформаційна підтримка економічного обгрунтування і міні-маркетингових досліджень учнів
  • Захист і оцінка проектів
  • Самопрезентація
  • Конкурси творчих проектів

Робота над проектом передбачає два види роботи:

Діяльність вчителя: пропонує ставити проблему, консультує, спостерігає, радить, допомагає, уточнює, перевіряє, узагальнює, приймає участь у оцінюванні проекту.

Діяльність учня: аналізує, порівнює, досліджує, формулює, малює, генерує ідеї, розробляє, підраховує, творчо оформляє, презентує та захищає проект.

Варіант алгоритму для творчого проекту, в результаті якого буде отримано реальний продукт (картина, варіант біжутерії, одяг).

Творчий проект

Вибір моделі та конструкції виробу

Розробка технології виготовлення

Вибір матеріалів

Оформлення

Дизайн-аналіз проекту

Захист

Екологічне та економічне обґрунтування

Організація робочого місця та виготовлення виробу

 

 

 

Опорна схема роздумів створення об'єкту проектування: творча проблема

МАТЕРІАЛИ

РОЗМІРИ, ФОРМА

СТИЛЬ, ВИРІШЕННЯ В КОЛЬОРІ

БЕЗПЕКА  ПРАЦІ

ІНСТРУМЕНТИ, ПРИСТОСУВАННЯ

ЕКОЛОГІЧНІ  ОБМЕЖЕННЯ 

ТА ПЕРЕВАГИ

ЗАСТОСУВАННЯ

СОБІВАРТІСТЬ

Правила роботи в команді

  • Умій вислухати товариша
  • Закінчивши свою роботу . Допоможи товаришеві
  • Працюй тихо, щоб не заважати іншим
  • Робоче місце утримуй в порядку

ПРОЕКТ (Варіант № 1)

Виготовлення декоративного панно в техніці «Асамбляж»

Мета:оволодіти навичками прийомів робот из різними видами матеріалів; розвивати креативне мислення; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища, та бережливее ставлення до матеріалів з якими працюєш.

Актуальність даної теми визначається такими факторами:

  • новизна техніки;
  • можливість розвивати та вдосконалювати художні здібності;
  • дає можливість завдяки креативному мисленню створити шедевр своїми руками.

Завдання проекту:

  • розвиток креативного мислення учнів;
  • творчий пошук та створення банку ідей (для вчителя і для учнів);
  • підвищення ефективності уроку образотворчого мистецтва;
  • створення творчого середовища для психологічної релаксації та емоційно-творчої активності учнів.

Ассамбляж - це техніка візуального мистецтва, для якої використовують цілі предмети або об`ємні деталі, які компонують, закріплюючи на площині, як панно або картину. Для роботи використовують тканину, метал, дерево та інше, доповнюючи ці матеріали фарбою, лаком.

 

Послідовність виконання роботи:

  1. На основу приклеюємо пензлик та декоративні елементи. Під декоративними елементами ми розуміємо дріб’язкові деталі: ґудзики, намистинки, деталі із фетру, мушлі, гайки, прищепки, словом усе, що е в начвності.
  2. Фарбувати картину можна в один колір, можна фарбувати кількома. Паралоновим споншиком наносимо фарбу на всі деталі.
  3. Даємо гарно висохнути і шедевр готовий. В такій техніці, використовуючи абсолютно різноманітні матеріали та деталі можна виготовляти дуже цікаві картини для оформлення будь якого інтер’єру. При виготовленні таких картин можна поєднувати техніки: пейс арт, деку паж, вінтаж, скраббукінг.

Результат (реальний продукт праці)

C:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181210_173713.jpg

Панно виготовлені в техніці асамбляж

C:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181210_144037.jpgC:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181210_120400.jpg C:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181207_174647.jpg

C:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181210_165318.jpgC:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181206_173959.jpgC:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181207_125557.jpg C:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181207_174936.jpgC:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181207_174256.jpg

C:\Users\Natali\Desktop\асамбляж\IMG_20181205_162559.jpg

ПРОЕКТ (Варіант № 2)

«Виготовлення біжутерії із непотребу»

Мета: привернути увагу учнів до екологічних проблем людства; розвивати екологічне мислення; з’ясувати як впливає погана екологія на здоров’я людини; знайти шляхи подолання проблеми;виховувати бережливе ставлення до природи.

 

Актуальність: проблеми довкілля досить гостро відображаються на здоровї людини та впливають на її діяльність. Робота із матеріалами вторинної сировини дасть змогу поглибити та виховати бережливее ставлення до природи. Надалі в подальшому житті фільтрувати сміття яке виникає в наслідок  практичної діяльності людини.

Завдання проекту:

  • розвиток креативного мислення учнів;
  • творчий пошук та створення банку ідей (для вчителя і для учнів);
  • підвищення ефективності уроку образотворчого мистецтва;
  • створення творчого середовища для психологічної релаксації та емоційно-творчої активності учнів.
  • Дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Послідовність виконання роботи

У якості конструкційного матеріалу ми будемо використовувати стару фотоплівку, картонні бобіни від скотчу, кнопки та дріт від клавіатури, паперовий атлас, нитки, терм оклей.

  1. Фотоплівку можна відмити від зображення,а можна залишити із ним (фото 1, фото 2)

 

C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7174.JPG            C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7175.JPG

                                                Фото 1                                                Фото 2

  1. Із атласу вирізаємо смужку і обклеюємо картонну бобіну. Приклеюємо плівку, вуаля – браслет готовий (фото 3, фото 4, фото 5, фото 6)

C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7179.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7180.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7181.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7182.JPG

                       Фото 3                       Фото 4                         Фото 5                         Фото 6

  1. Прошиваємо нитками по краю фотоплівки з двох боків і склеюємо стик браслету.  (фото 7, фото 8, фото 9).

C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7176.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7178.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7177.JPG

                                  Фото 7                              Фото 8                           Фото 9

  1. За такою самою технологією виготовляємо набір – браслет та сережки (фото 10, фото 11, фото 12).

C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7169.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7170.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7168.JPG

                                    Фото 10                       Фото12                         Фото 13.

  1. Ще один варіант браслету (фото 14, фото 15, фото 16)

C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7183.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7186.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7188.JPG

                             Фото 14                            Фото 15                               Фото 16

  1. Використовуючи клавіші від комп’ютерної клавіатури, дріт, нитки, фетр (для основи кольє), та терм оклей – виготовляємо браслет, сережки та кольє (фото 17, 18, 19

C:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7172.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7185.JPGC:\Users\Natali\Desktop\біжутерія із сміття\IMG_7184.JPG

                                     Фото 17                        Фото 18                        Фото 19

 

 

 

 

ПРОЕКТ (Варіант № 3)

Виготовлення колекції одягу із підручних матеріалів

Ось так цей варіант пректу я проводжу зі своїми учнями майже щороку.

D:\школа\фото школа\фото діти\5клас\день вчителя\IMG_20181005_125725.jpgD:\школа\фото школа\фото діти\5клас\день вчителя\IMG_20181005_125700.jpgD:\школа\фото школа\фото діти\5клас\день вчителя\IMG_20181005_125603.jpg

C:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img178.jpgC:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img181.jpgC:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img189.jpgC:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img182.jpg

C:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img188.jpgC:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img183.jpg

C:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img187.jpgC:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img185.jpgC:\Documents and Settings\user\My Documents\музика\My Pictures\img186.jpg

 

Очікувані результати:

  • розвиток креативного мислення учнів;
  • підвищення ефективності уроку образотворчого мистецтва;
  • створення творчого середовища для психологічної релаксації та емоційно-творчої активності учнів.
  • Створення матеріально – ціннісного продукту.

 

 

1

 

docx
Додано
30 листопада 2019
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку