Профіквест "Робітничий орієнтир ЕНВК "ЗНЗ ІІ-ІІІ ст.-МНВК"

Про матеріал

Профіквест «Робітничий орієнтир «ЕНВК «ЗНЗ-МНВК»

Цільова аудиторія: учні 10-х класів груп допрофесійної підготовки

Форма заходу: квест-гра

Мета: створення мотивації учнів до усвідомленого вибору робітничих професій через активну творчу і пізнавальну гру

Перегляд файлу

Профіквест

«Робітничий орієнтир «ЕНВК «ЗНЗ-МНВК»

Цільова аудиторія: учні 10-х класів груп ДП ЗЗСО міста Енергодар

Форма заходу: квест-гра

Час заходу: 1,5 години

Мета: створення мотивації учнів до усвідомленого вибору робітничих професій через активну творчу і пізнавальну гру.

Обладнання:

музика (фонова), маршрутні листи, презентація, відеоролики, роздатковий матеріал (додатки), грамоти, призи.

Короткий опис заходу

Підготовчий етап

Створюється лічильна комісія (методист НМЦ, спеціаліст ЕЦЗН, методисти з ПР ЗЗСО міста),  5 команд (по 6 учнів). У кожній команді вибирається капітан, у якого під час гри знаходиться маршрутний лист. На листі вказані станція, місце її знаходження, порядок проходження. Для кожної команди маршрут починається з різних станцій, щоб уникнути «пробок». План квесту і маршрутні листи додаються (Додаток).

Основний етап.

Дотримуючись маршрутного листа, учасники проходять всі станції за вказаним маршрутом. На кожній станції є ведучий (вчитель), який проводить з кожною командою свій конкурс, вікторину або певне завдання. Команди активно виконують запропоновані завдання на кожному етапі квесту і заробляють бали. Учасники однієї команди можуть допомагати один одному, спілкуватися між собою, аналізувати запропоновану ситуацію.

Заключний етап.

Після закінчення заходу маршрутні листи здаються  комісії, члени комісії підраховують бали, розподіляють місця,  оголошують результати гри, проводять нагородження.

Сценарій заходу

Ведучий:  Добрий день, дорогі друзі! Вас вітає Енергодарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів – міжшкільний навчально-виробничий комбінат» -  унікальний заклад освіти в місті Енергодар, який готує кваліфікованих робітників у відповідності до потреб міста і регіону за різними професіями.

 

В нашому комплексі протягом останнього місяця проходив традиційний виховний захід «Тижні професійної майстерності». Учні груп допрофесійної підготовки мали змогу дізнатися багато нового про обрані професії, продемонструвати свої знання та вміння.

 

Сьогодні ви присутні на заключному етапі даного заходу, який ми пропонуємо провести у вигляді профорієнтаційної  квест-гри «Робітничий орієнтир ЕНВК «ЗНЗ-МНВК»»!

Епіграфом до нашої гри мені хотілося б взяти слова А.Моруа: «Ніхто не знає, яким стане світ завтра, але завжди будуть потрібні люди, які вміють працювати руками». Саме в цьому напрямі і працює наш Комплекс!

Ведучий: Вибір професії в житті кожної людини - це, певною мірою, вибір долі. А беручи до уваги те, що світ професій на початку XXI століття виріс до 50 тисяч, з кожним роком стає все важче і важче вибрати в цьому океані справу свого життя, щоб вона була і цікава для  вас, і по плечу, і, що важливо, гідно оплачувалася.

Ведучий: Наша гра буде проходити в режимі квесту. Ви розділені  на 5 команд і відвідаєте  6 станцій. На кожній станції ви дізнаєтеся щось нове про професії, а також зможете продемонструвати свої знання про сфери трудової діяльності, взяти участь в конкурсах та іграх.

Ведучий:  Виконуючи завдання, ви будете набирати призові бали, які в кінці гри підрахує  лічильна комісія. До її складу входять .... (Представлення членів комісії).

Ведучий: Таким чином, ми дізнаємося, яка школа  краще за всіх орієнтується в різноманітті світу робітничих професій, представлених в нашому Комплексі.

Ведучий: Ваше завдання: пройти всі станції, відмінно виконати всі завдання і отримати найвищі бали.

Ведучий: Отже, перше завдання. Візитка команди (представлення: назва, девіз, емблема)

Презентація команд

Ведучий: А, тепер, прошу капітанів команд отримати маршрутні листи. Ви сьогодні відправитись у мандрівку на такі станції:

1 станція «Секретар керівника»

2 станція «Водій»

3станція «Перукар»

4станція «Кухар»

5 станція «Слюсар-ремонтник»

6 станція «Оператор комп’ютерного набору»

Ведучий: Наша квест-гра, як і будь-яка інша гра, має ряд правил.

Правила гри

Правило 1. Пересуватися  від станції до станції можна, тільки за маршрутним листом. Активними повинні бути всі.

Правило 2. Вкладайте в виконання завдань всю вашу енергію і креативність!

У вас все вийде, рухайтеся далі разом і перемагайте!

Правило 3. На виконання кожного завдання на станції у вас не більше 15 хвилин. Не намагайтеся економити час - зайвих балів воно не принесе.

Правило 4. Якщо ви розгубилися і не знаєте, куди рухатися далі, або як правильно виконати завдання, запитайте у Помічників.

Правило 5. Додаткові бали ставлять Помічники на етапах гри, на свій розсуд, обґрунтовуючи своє рішення в маршрутному листі.

Правило 6. З Помічниками, як  і з суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!

Правило 7. Не консультуйтеся з членами інших команд, не заважайте іншим командам: йде змагання, і завдання кожної команди - перемогти! За порушення цього правила команда може бути дискваліфікована.

Бажаємо успіхів!

Ведучий: Ми всім вам бажаємо весело і цікаво пройти всі станції. Успіхів! (Команди йдуть на маршрут)

Методичні матеріали для роботи на станціях

Станція «Секретар»

Керівник на станції знайомить команду з професією та умовами роботи - 2 хвилини.

Кажуть, що театр починається з гардеробу. А ось фірма, установа починається із секретаря.

Саме секретар - обличчя фірми, права рука керівника підприємства. Він є координуючим центром організації, установи чи підприємства. Тому сучасні підприємства, організації і заклади неможливо собі уявити без секретаря.

Спеціалісти цієї професії активно допомагають керівникам різних рангів якісно і організовано вирішу­вати поставлені перед ними завдання. Кваліфікований секретар повинен проявити свої ділові, організаторські і комунікативні якості. Постійно спілкуючись з різними відвідувачами, знайомлячись з новою інформацією, він має можливість підвищити свій інтелектуальний та культурний рівень, розширити свою обізнаність та коло інтересів, збільшити свою професійну компетентність. Поєднання розумової праці з організаторськими вміннями роблять цю професію особливо цікавою, її відносять до найбільш перспективних професій нового типу, в яких основою кваліфікації є високий рівень загальної і спеціальної освіти.

Завдання 1. Конкурс «Підбери  правильно слова» 

Завдання конкурсу:

Розписати слово ДОКУМЕНТУВАННЯ таким чином, щоб початкова буква відповідала будь-якому слову, пов'язаному з професією "Секретар".

 

Завдання 2. 

Конкурс-ділова гра «ПРИЙМАЄМО ГОСТЕЙ»

Офіс. Кінець робочого дня. Секретар обробляє нігті пилочкою.

Входить відвідувач.

Секретар: Мовчить, не припиняючи заняття

Відвідувач: - Доброго дня!! Можу я бачити Ольгу Степанівну?

Секретар: - Ні! Вона на нараді.

Відвідувач: - Де я можу її почекати?

Секретар: - Ніде. Ольги Степанівни сьогодні вже не буде.

Відвідувач: - Ой, як жаль! Мені так треба її побачити! Дівчина, ви не підкажете її домашній телефон, а то я свою записну з собою не взяла ...

Секретар: - 24-44-13

Відвідувач: - Спасибі! Дозволите від вас подзвонити?

Секретар: (вказує на телефон) - Телефонуйте.

Відвідувач набирає номер, чекає, але йому не відповідають.

 

 

Відвідувач: - Ніхто не відповідає. Доведеться додому їхати. Скажіть, Ольга Степанівна адже на Морозова живе?

Секретар: - Так, Морозова, будинок 120, квартира 33.

Відвідувач: - Спасибі!

 

Відвідувач збирається йти, але перед дверима зупиняється і повертається.

 

Відвідувач: - Дівчина, я передумала їхати. У мене часу немає. Ви не передасте цей пакет Ользі Степанівні?

Секретар: - Передам. Залиште там на стільчику.

Відвідувач: - Спасибі! До побачення!

Секретар: - Пока-пока!

 

Максимальна кількість балів -5 балів

Критерії:

  • відсоток знайдених помилок в діалозі;
  • відповідність правилам офіційно-ділового стилю мови;
  • артистизм і творчий підхід.

Станція «Кухар»

Керівник на станції знайомить команду з професією та умовами роботи - 2 хвилини.

Завдання 1. Скласти запропоновані рецепти блюд (надаються розрізані рецепти і назва блюда з картинкою) – за кожний вірно складений рецепт – 5 балів.


                             Салат з сухариками і куркою «Бріо»

Салат с сухариками и курицей Брио

 

 

 

 

Інгредієнти:

Куряче філе (200 г) 1 шт

Сухарики (пшеничних) 30 г

Яйця 2-3 шт

Листя салата1 пучок

Помідори черрі 5-7 шт

Сир 50 г

Майонез 2 ст. л.

Сіль за смаком

 


Наваристий густий гороховий суп з копченим реберцями і копченою грудинкою.

Гороховый суп с копченостями

 

 

 

Інгредієнти:

 

Вода

Копчені реберця 300 г

Горох колотий 100 г

Копчена свиняча грудінка50 г

Цибуля 2 шт

Картопля 2 шт

Морква 1 шт

Рослинна олія  2 ст. л.

Сіль1 / 2 ч. л

Ніжна шарлотка з сирним смаком і яблучними скибочкамиШарлотка с творогом и яблоками

 

 

Інгредієнти:

Творог 200 г

Яйця 4 шт

Яблука 2-3 шт

Цукор (пісок) 150 г

Сметана3 ст. л.

Борошно 200 г

Розпушувач 10 г

Вершкове масло20 г

Сіль за смаком

                  Смачні і соковиті котлети з курячого філе з сиром

Котлеты из куриного филе

 

 

Інгредієнти:

Куряче філе400 г

Сир100 г

Цибуля 1-2 шт

Скибочка батона2 шт

Молоко50 мл

Масло слівочное50 г

Рослинна масло3-4 ст. л.

Панірувальні сухарі3-4 ст. л.

Яйця1 шт

Сіль1 / 2 ч. Л.

Завдання 2. Майстер-клас «Повтори за мною» (діти, за зразком вчителя, печуть млинці із заготовленого заздалегідь тіста) - кожному учаснику по 1 балу за млинець.

Станція «Слюсар»

Керівник на станції знайомить команду з професією та умовами роботи - 2 хвилини.

Потім задає завдання команді, на виконання дається 5 хв.

Завдання 1.

Потрібно серед запропонованих інструментів знайти слюсарні інструменти та назвати їх (за кожний вірно вгаданий інструмент - 1 бал).

Завдання 2. Розгадати філворд. Знайти слова, пов’язані із слюсарною справою (за кожне вірно виписане слово – 1 бал).

Станція «Водій»

Керівник на станції знайомить команду з професією та умовами роботи - 2 хвилини.

Завдання 1. Назвати 6 дорожніх знаків, які показує керівник станції. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Максимум – 6 балів.

Завдання 2. На завдання 10 хв. За кожну вірно розшифровану фразу – 2 бали.

Зашифровані фрази

 Помічник інструктує команду з правил виконання завдання.

Кожній літері відповідає певне число

Наприклад Мама – 17.1.17.1

Потрібно розшифрувати 4 фрази – поради водіям. За кожну вірно розшифровану фразу команда отримує 2 бали. На завдання 10 хв.

  1. 2.24.6.7.29.    20.21.1.3.11.16.1.   10.18.1.23.11.   6.19.21.19.9.18.12.  -           

10.2.7.21.7.9.7.29    9.11.23.23.33.

___________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. 10.1.3.9.6.11.    24.3.1.9.18.19.    22.23.7.9.23.7.   10.1.    22.23.1.18.19.17.  

22.3.19.4.19.     1.3.23.19.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. 20.7.21.7.3.12.21.33.14.23.7.    18.1.14.2.12.16.31.29.    3.1.9.16.11.3.11.14.

7.16.7.17.7.18.23.     1.3.23.19.17.19.2.12.16.33. -  4.1.16.31.17.12.3.18.11.14.

17.7.26.1.18.12.10.17.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. 22.1.17.7.    4.19.16.19.3.18.7.    3.     24.20.21.1.3.16.12.11.11.12.  –

18.1.3.28.11.23.11.22.33.      5.1.16.31.17.24.3.1.23.11.,     21.24.29.1.23.11.,

20.7.21.7.17.11.15.1.23.11.       15.19.21.19.2.15.24.       20.7.21.7.6.1.28.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Будеш правила знати дорожні – збережеш життя.
  2. Завжди уважно стежте за станом свого авто. 
  3. Перевіряйте найбільш важливий елемент автомобіля - гальмівний механізм.
  4. Саме головне в управлінні – навчитися гальмувати, рушати, перемикати коробку передач.

Станція «Оператор  комп’ютерного набору»

Керівник на станції знайомить команду з професією та умовами роботи - 2 хвилини.

Завдання 1. Змагання «Швидкий друкар» (5 хв.)

Завдання 2. Проводяться комп’ютерні змагання «Юний програміст» (10 хв.)

Станція «Перукар»

Керівник на станції знайомить команду з професією та умовами роботи - 2 хвилини.

Завдання 1. Необхідно встановити відповідність між назвою зачіски  із фото зачіски (кожна вірно встановлена відповідність – 1 бал).             

женские стрижкикаре 

https://beautydream.ru/hair/strijki/sassoon/sassoon5.jpg сэссун

https://beautydream.ru/hair/strijki/lesenka/lesenka14.jpgкаскад

 

64бокс

http://hardhair.ru/wp-content/uploads/2014/07/71-500x500.jpgёжик

Боксканадка

 

 

Завдання 2. Розгадати кросворд (кожне вірно вгадане слово – 1 бал).

 

Завдання (додаткове). Необхідно зібрати розрізні картинки різних предметів. Хто використовує ці інструменти у своїй професійній діяльності?

Всі картинки знаходяться в конверті в перетасованому вигляді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Всі команди збираються в актовій залі. Здають маршрутні листи журі.

 

Ведучий: Шановні учасники профіквесту, доки журі буде підводити підсумки, пропоную вам передивитися відеоролик про топ-робітничих професій на ринку праці (демонстрація відеоролику)

Отже, робітничі професії, які ви здобуваєте в нашому Комплексі дуже затребувані і ви завжди зможете самореалізувати себе!

 

Ведучий: Закінчити нашу квест-гру, мені хотілося б притчею:

 

«Йшов мудрець, а назустріч йому три чоловіки, які везли під гарячим сонцем

візки з камінням для будівництва. Мудрець зупинився і задав кожному одне і

теж питання.

У першого запитав: "Що ти робив цілий день?"

І той з усмішкою відповідає, що цілий день возив прокляті камені.

У другого запитав: "А що ти робив цілий день?"

А той відповів: "А я сумлінно виконував свою роботу".

А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням: "А я

брав участь в будівництві храму!"»

 

- Запам'ятайте цю притчу. На все оточуюче  нас, можна дивитися різними

очима, висловлюватись різними словами, але із будь-якої ситуації ви повинні

зробити висновок, що рухає нас вперед!

-Байдуже, яка професія у людини, головне, щоб він отримував від неї

задоволення. Найголовніше, слід пам'ятати, що остаточний вибір тільки за

вами, бо вибираючи професію, ви обираєте долю.

 

Журі підводить підсумки квест-гри, оголошується команда-переможець. Командам вручають грамоти, призи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

Маршрутний лист команди

учасників профорієнтаційної квест-гри

 

____________________________________________________________
      (назва команди, № школи)

 

Капітан команди__________________________________________

 

 

з/п

Етап (станція)

Бали

Всього балів

Завдання 1

Завдання 2

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 


 

Маршрут

руху команд по грі

 

 

Команди

 

Назва станції та № кабінету

 

Команда

ЕНВК №1

 

Станція 1

«ОКН»

Каб 10

ІІІ пов.

Станція 2

«Секретар»

Каб.14 

ІІІ пов.

Станція 3

«Кухар»

Каб 13

ІІ пов.

Станція 4

«Водій»

Каб.8

ІІ пов.

Станція 5

«Перукар»

Каб.3

І пов.

Станція 6

«Слюсар»

Каб.4

І пов.

 

Команда

ЕЗОШ №2

 

Станція 1

«Водій»

Каб.8

ІІ пов.

Станція 2

«Слюсар»

Каб.4

І пов.

Станція 3

«Секретар»

Каб.14

 ІІІ пов.

Станція 4

«ОКН»

Каб 10

ІІІ пов.

Станція 5

«Кухар»

Каб 13

ІІ пов.

Станція 6

«Перукар»

Каб.3

І пов.

 

Команда

ЕЗОШ №4

Станція 1

«Слюсар»

Каб.4

І пов.

Станція 2

«ОКН»

Каб 10

ІІІ пов.

Станція 3

«Перукар»

Каб.3

І пов.

Станція 4

«Кухар»

Каб 13

ІІ пов.

Станція 5

«Водій»

Каб.8

ІІ пов.

Станція 6

«Секретар»

Каб.14 

ІІІ пов.

 

Команда

ЕЗОШ №7

 

Станція 1

«Кухар»

Каб 13

 ІІ пов.

Станція 2

«Перукар»

Каб.3

І пов.

Станція 3

«Слюсар»

Каб.4

І пов.

Станція 4

«Секретар»

Каб.14 

ІІІ пов.

Станція 5

«ОКН»

Каб 10

ІІІ пов.

Станція 6

«Водій»

Каб.8

ІІ пов.

Команда ЗНЗ-МНВК

Станція 1

«Перукар»

Каб.3

І пов.

Станція 2

«Кухар»

Каб 13

ІІ пов.

Станція 3

«Водій»

Каб.8

ІІ пов.

Станція 4

«Слюсар»

Каб.4

І пов.

Станція 5

«Секретар»

Каб.14 

ІІІ пов.

Станція 6

«ОКН»

Каб 10

ІІІ пов.


 

Відомість

результатів проходження командами

 

Станція

 

 «___________________________________________________»

 

 

з/п

Команда

Бали

Місце

Завдання 1

Завдання 2

Всього

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Зведена відомість

результатів квест-гри «Робітничий орієнтир ЕНВК «ЗНЗ-МНВК»»

 

 

 

з/п

Команда

Бали

Місце

Візитка команди

 

 

Станція

«Секретар»

Станція «Слюсар-ремонтник»

Станція

«Водій»

Станція

«ОКН»

Станція

«Кухар»

Станція

«Перукар»

Всього

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2019
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку