Про матеріал
В роботі описані проблеми дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Діти, які мають фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення є групою ризику відповідно до виникнення проблем з навчання читанню в початкових класах. Значна робота в групі для дітей з ФФНМ направлена на профілактику письма та читання. Фонематична дислексія пов’язана з недорозвитком функції фонематичної системи, що виявляється у труднощах засвоєння літер, а також у заміні звуків, схожих акустично й артикуляційно (б-п, д-т, ж-ш). З метою попередження появи фонематичної дислексії у початкових класах, пропонуються доступні дошкільнятам завдання. Такі вправи рекомендовано регулярно та систематично використовувати як під час підгрупових, так і під час індивідуальних корекційно-розвивальних занять.