Профорієнтаціна сюжетно-рольова гра «Створення контенту для друкованих ЗМІ»

Про матеріал
Для формування досвіду діяльності з самостійного критичного оцінюванням інформації та самооцінювання учням пропонувалося взяти участь в сюжетно-рольовій грі «Створення контенту для друкованих ЗМІ». Перед дітьми стояло завдання написати оригінальний текст для газети, журналу, інтернет-сайту: 1) з боку роботодавця – описати вимоги до певної професії: знання, вміння, навички, якості характеру, необхідні для представника певної професії (за вибором учнів); 2) з боку людини, що шукає роботу – описати власні знання, вміння, навички, якості характеру, інтереси, захоплення тощо у формі оголошення чи резюме. В ході цього заходу обговорювалося вміння оцінити самого себе, відповідність власних характеристик необхідним для професії, що цікавить, виявлення перспектив особистісного розвитку для відповідності цій професії)
Перегляд файлу

Форма: сюжетно-рольова гра

Назва: «Створення контенту для друкованих ЗМІ»

Мета: формувати в здобувачів освіти формування досвіду діяльності з самостійного критичного оцінюванням інформації та самооцінювання; створити умови для прояву творчого й інтелектуального потенціалу учнів; розширити знання  учнів про різноманіття світу професій.

Обладнання: плакати, олівці, фломастери, фарби, телефони чи інші гаджети (за бажанням).

Тривалість: 90 хв

Хід заходу:

  1. Знайомство
  2. Повідомлення теми і мети заходу
  3. Вступний інструктаж (прийняття та обговоренняправил роботи в команді)
  4. Об’єднання дітей в групи.
  5. оголошенняавдання написати оригінальний текст для газети, журналу, інтернет-сайту:

1) з боку роботодавця – описати вимоги до певної професії: знання, вміння, навички, якості характеру, необхідні для представника певної професії (за вибором учнів);

2) з боку людини, що шукає роботу – описати власні знання, вміння, навички, якості характеру, інтереси, захоплення тощо у формі оголошення чи резюме.

  1. Розподіл обов’язків в командах та виконання завдання.
  2. Представлення групами учнів виконаної роботи.
  3. Обговорення результатів діяльності:

- вміння оцінити самого себе;

-відповідність власних характеристик необхідним для професії, що цікавить;

-виявлення перспектив особистісного розвитку для відповідності цій професії.

9.         Підведення підсумків та прощання з дітьми.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку