Форма: сюжетно-рольова гра
Назва: «Створення контенту для друкованих ЗМІ»
Мета: формувати в здобувачів освіти формування досвіду діяльності з самостійного критичного оцінюванням інформації та самооцінювання; створити умови для прояву творчого й інтелектуального потенціалу учнів; розширити знання учнів про різноманіття світу професій.
Обладнання: плакати, олівці, фломастери, фарби, телефони чи інші гаджети (за бажанням).
Тривалість: 90 хв
Хід заходу:
1) з боку роботодавця – описати вимоги до певної професії: знання, вміння, навички, якості характеру, необхідні для представника певної професії (за вибором учнів);
2) з боку людини, що шукає роботу – описати власні знання, вміння, навички, якості характеру, інтереси, захоплення тощо у формі оголошення чи резюме.
- вміння оцінити самого себе;
-відповідність власних характеристик необхідним для професії, що цікавить;
-виявлення перспектив особистісного розвитку для відповідності цій професії.
9. Підведення підсумків та прощання з дітьми.