Профорієнтаційна сюжетно-рольова гра «Відверто про …»

Про матеріал
Сюжетно-рольова гра для учнів 9-го класу «Відверто про …» була застосована соціальним педагогом з метою отримання здобувачами освіти достовірних знань про професію, досвіду формування питань, що цікавлять підлітків про професію, розвитку комунікативних та імпровізаційних навичок, навчання учнів аналізувати побачене та почуте, зіставляти з реальним життям, оцінювати інформацію. Соціальний педагог попередньо допомагає учням об’єднатися у групи, що стають (репортерами газети чи журналу). За сценарієм учні стають представниками ЗМІ та у форматі телевізійного шоу (прес-конференції) задають питання людині, що має значний професійний досвід (лікар, юрист, вчитель тощо) про професію, навчання, кар’єрне зростання, цікаві випадки, плюси та мінуси даної професії та посади, все, що цікавить учнів про дано професію. Результати роботи учнів поміщаються у стін-газеті чи на сайті.
Перегляд файлу

Форма: сюжетно-рольова гра

Назва: «Відверто про …»

Мета: метою отримання здобувачами освіти достовірних знань про професію, досвіду формування питань, що цікавлять підлітків про професію, розвитку комунікативних та імпровізаційних навичок, навчання  учнів аналізувати побачене та почуте, зіставляти з реальним життям, оцінювати інформацію.

Обладнання: мікрофон (один або декілька), диктофони (додаток на смартфоні), ручки, папір.

Цільова аудиторія: учні 9 класу

Тривалість: 90 хв

Хід заходу:

  1. Знайомство
  2. Повідомлення теми і мети заходу
  3. Вступний інструктаж (прийняття та обговорення правил)
  4. Об’єднання дітей в групи.
  5. Оголошення завдання для репортерів газети чи журналу.
  6. Діти у форматі телевізійного шоу (прес-конференції) задають питання людині, що має значний професійний досвід (лікар, юрист, вчитель тощо) про професію, навчання, кар’єрне зростання, цікаві випадки, плюси та мінуси даної професії та посади, все, що цікавить учнів про дано професію.
  7. Розподіл обов’язків в командах та виконання завдання.
  8. Результати роботи учнів поміщаються у стін-газеті чи на сайті. Представлення групами учнів виконаної роботи.
  9. Обговорення результатів діяльності.

9.         Підведення підсумків та прощання з дітьми.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку