ПРОГРАМА РОБОТИ ЗА ВИБОРОМ З МАТЕМАТИКИ

Про матеріал

ПРОГРАМА РОБОТИ ЗА ВИБОРОМ З МАТЕМАТИКИ

« Навчаючи, навчаюсь»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Мета і основний зміст:

Мета курсу — поглибити та розширити знання учнів, здобуті під час вивчення шкільного курсу математики.

Курс дає можливість у доступній формі зрозуміти практичну роль математики у повсякденному житті. Учні мають навчитися розв'язувати конкретні задачі практичного змісту, використовувати математичні ідеї та методи для знаходження виходу з різних ситуацій, що виникають у житті.

У курсі розглядаються такі питання: пошук оптимального вирішення

тієї чи іншої ситуації; способи швидких обчислень

Основними завданнями даного курсу є:

  • ü формування загальної математичної культури;
  • ü підвищення інтересу до вивчення математики;
  • ü поглиблення розуміння сутності та змісту різних математичних

понять.

  • ü показати практичне застосування розглянутих фігур у різних професіях;
  • ü розвивати логічне мислення та просторову уяву учнів;
  • ü сприяти розвитку вміння самостійно здобувати знання та застосовувати

їх в різних ситуаціях;

  • ü формувати в учнів активну життєву позицію.
Перегляд файлу

ПРОГРАМА РОБОТИ ЗА ВИБОРОМ З МАТЕМАТИКИ

« Математичний калейдоскоп»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

   Мета і основний зміст:

  • Сформувати стійкий інтерес учнів до математики;
  • Виявити і розвинути математичні  здібності учнів;
  • Формувати логіку та інтуїцію учнів, їх просторову уяву;
  • Розширити і поглибити  знання з вивченого програмованого матеріалу.

 

 Особливості організації навчання

 Організувати роботу учнів на заняттях можна в таких формах:  заслуховування доповідей, підготовлених учнями; проведення колективних обговорень розв’язування задач, порівняння способів їх розв’язування; математичні змагання;  узагальнення  пошуку нових шляхів  розв’язування задач. Потрібно навчити учнів висувати гіпотези, шукати шляхи їх доведення , за допомогою проблемних запитань створювати дискусії, формувати вміння робити висновки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарний план проведення курсів за вибором з математики

«Математичний калейдоскоп» ( для учнів 5-х класів)

 

Дата проведення

Тема заняття

Навчальні досягнення

1

29.05.

Вхідне заняття. Ознайомлення учнів з планом роботи курсів. Розподіл завдань.

Учень (учениця):

знає:основні поняття логіки. Висловлювання. Логічні запитання. Логічні таблиці.

2

 

Предмет « Логіка». Математична логіка.                                            

3

29.05.

Задачі- забави.                                                                                        

 Учень (учениця):

описує прийоми складання та

розв’язування ребусів;

розв’язує задачі-загадки, задачі-

жарти, ребуси, задачі-історії;

складає найпростіші ребуси,

задачі-загадки, задачі-історії та

задачі-жарти.

4

 

Задачі казки та стародавні історії.        

5

29.05.

Задачі –загадки. «Народ скаже, як завяже».                                      

6

 

Розвязування олімпіадних задач                                                         

7

30.05.

Математична вікторина                                      

Учень (учениця):

уміє підбирати запитання для

вікторини;

має сформовану стійку внутрішню

мотивацію щодо участі

в дидактичних математичних

іграх та змаганнях.

8

30.05.

Цікаві моменти з життя математиків.

9

30.05.

Перегляд фільму « Видатні математики »

10

31.05.

Матемаматична мозаїка. Математичні ігри Цзяньшицзи. Хто перший скаже «сто»?

Учень (учениця):

відгадує закон, за яким відбувається

гра;

створює алгоритм гри на відгадування

чисел;

знаходить виграшну стратегію

в грі;

відгадує математичні закономірності

математичних фокусів.

11

31.05.

Математичні фокуси «Угадай вік» Геометричний фокус                                                                           

12

31.05.

Софізми

Учень (учениця):

розв’язує геометричні головоломки

та задачі на розрізання.

Задачі, що

розв’язуються з кінця. Софізми.

Учень (учениця):

знає основні поняття логіки;

має уявлення про софізми,

розв’язує нескладні софізми;

розв’язує логічні задачі за допомогою таблиць.

13

01.06.

Ігри із сірниками                                                                                     

14

01.06.

Ребуси, лабіринти                                                                                   

15

01.06.

Підсумкове заняття «Математичний феєрверк»

 

Календарний план проведення курсів за вибором з математики

« Навчаючи,навчаюсь!»

Дата

Тема заняття

Навчальні досягнення

 

1

04.06

Вхідне заняття. Ознайомлення учнів з планом роботи курсів. Розподіл завдань.

Учень (учениця):

уміє будувати точки за координатами

та визначати координати

точок на координатній

площині;

володіє технікою побудови

рисунків на координатній площині

за координатами відповідних

точок;

використовує знання про

координати точок під час гри

в морський бій та проходження

лабіринтів;

знає принципи шифрування

в зашифрованому листуванні.

2

04.06

Знайомство з темою « Координатна площина»

3

04.06

Можливості координатної площини.

4

05.06

«Морський бій.»

5

05.06

Зашифроване листування.

6

05.06

Лабіринт.

 

 

7

06.06

Екскурсія з математики

« Геометричні побудови»

Учні повинні вміти:

знаходити відомі геометричні фігури;

застосовувати набуті знання про властивості геометричних фігур

встановлювати зв’язки між елементами фігур;

виконувати пояснювальні рисунки

8

06.06

Побудова за допомогою мотузки рівностороннього, рівнобедреного трикутника

9

06.06

Побудова «квітки» кресленням дуг однакового радіусу

10

07.06

Многогранники

Учень (учениця):

уміє обчислювати площі поверхонь

та об’єми найпростіших

правильних многран-

ників;

має поняття про принципи

побудови розгорток многогранників;

уміє будувати розгортки найпростіших

правильних многогранників;

володіє початковими навичками

виготовлення моделей геометричних тіл;

11

07.06

Правильні многогранники

12

07.06

Виготовлення правильних многогранників

за побудованими розгортками.

13

08.06

Математичний турнір

Учень (учениця):

уміє підбирати запитання для

вікторини;

має сформовану стійку внутрішню

мотивацію щодо участі

в дидактичних математичних

іграх та змаганнях.\

14

08.06

« Сім граней - сім чудес світу»

15

08.06

Підсумкове заняття

ПРОГРАМА РОБОТИ ЗА ВИБОРОМ З МАТЕМАТИКИ

« Навчаючи, навчаюсь»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

   Мета і основний зміст:

Мета курсу — поглибити та розширити знання учнів, здобуті під час вивчення шкільного курсу математики.

Курс дає можливість у доступній формі зрозуміти практичну роль математики у повсякденному житті. Учні мають навчитися розв’язувати конкретні задачі практичного змісту, використовувати математичні ідеї та методи для знаходження виходу з різних ситуацій, що виникають у житті.

У курсі розглядаються такі питання: пошук оптимального вирішення

тієї чи іншої ситуації; способи швидких обчислень

 

Основними завданнями даного курсу є:

 

  • формування загальної математичної культури;
  • підвищення інтересу до вивчення математики;
  •  поглиблення розуміння сутності та змісту різних математичних

            понять.

  • показати практичне застосування розглянутих фігур у різних професіях;
  • розвивати логічне мислення та просторову уяву учнів;
  • сприяти розвитку вміння самостійно здобувати знання та застосовувати

          їх в різних ситуаціях;

  • формувати в учнів активну життєву позицію.

 

 

 

 

 

Колегіум №11

загальноосвітній навчальний  заклад І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Елективні курси за вибором з математики:

 

«Математичний калейдоскоп»

( для учнів 5-х класів)

 

« Навчаючи, навчаюсь»

( для учнів 5-6  класів)

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник курсів

вчитель математики

Майстренко Д.В.

 

 

 

 

 

 

 

м.Новомосковськ

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
13 жовтня 2018
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку