Соціально-педагогічна занедбаність дітей
Зараз доречно виокремимо етапи комплексної діагностики соціально-педагогічної занедбаності дітей. Перший етап – це первинна діагностика дитини, а саме діагностика особистісних та інтелектуальних якостей дитини. Щодо другого, то – це діагностика виховного мікросоціуму, тобто особистісна діагностика батьків; діагностика батьківських відносини; діагностика сімейної атмосфери; діагностика відносин з однолітками; особистісно-професійна діагностика. Третій етап – це діагностика виховного впливу, або діагностика батьків; поглиблена діагностика дитини; діагностика суб’єкта діяльності, спілкування та самосвідомості; діагностика впливу педагога. І останній етап – це повторна діагностика дитини, а саме діагностика соціальної активності дитини.
Отже, розглянувши сутність психолого-педагогічної діагностки, ми показали її об’єкт та суб’єкт, виокремили принципи. Виділивши які види діагностику існують, зупинившись детальніше на кожному з них, тому зараз доцільним є розглянути саме технологію реалізації діагностичних методів.