Тема: Кольори
Мета: закріпити назви кольорів, вчити вживати назви кольорів у словосполученнях та реченнях(ознайомити із структурою I plant … і запитанням Do you like …?), розвивати навички аудіювання та усного мовлення, пам'ять , увагу, логічне мислення, уяву; виховувати організованість у грі.
Тип заняття: комбіноване.
Обладнання: м’яч, флеш-картки «Кольори», запис пісні “The Colours song”, дидактичні матеріали для ігор «Кольоровий міст», «Посади квітку», «Метелики», «Веселка».
План заняття
І. Введення в іншомовну атмосферу.
ІІ. Основна частина заняття.
Аудіювання пісні “The Colours song”.
Гра «Запам’ятай!». Memory Game.
Гра «Кольоровий міст».
Гра «Посади квітку».
Гра «Метелики».
Гра «Веселка».
Робота в групах.
Гра «Вгадай колір».
ІІІ. Заключна частина заняття.
1. Підведення підсумків.
2. Рефлексія.
Хід заняття
І. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання.
П: Good morning!
Діти: Good morning!
2. Мовленнєва розминка.
П : How are you?
Гра-ланцюжок. Діти передають м’яч, запитують «How are you?» і відповідають на запитання.
3. Ознайомлення з темою заняття.
П: Подивіться на дошку і скажіть, яку тему ми продовжуємо вивчати.
(Відповіді дітей.)
ІІ. Основна частина заняття.
П: Давайте прослухаємо пісню, щоб пригадати кольори. Запам’ятайте назви кольорів, які ви почуєте.
(Діти слухають аудіозапис пісні «The Colours song»).
https://www.youtube.com/watch?v=pUPM3DtK9so
(Відповіді дітей.)
Гра «Запам’ятай!»Memory Game.
П: Будь ласка, назвіть кольори на картках.
(Відповіді дітей.)
П: Запам’ятайте, як розташовані кольори. Я зараз перегорну картки.
(Педагог перегортає картки. Діти по черзі підходять до дошки, вказують на картку і називають колір. Педагог перегортає картку, якщо колір був названий вірно.)
Гра «Кольоровий міст».
П: Я бачу, що ви добре запам’ятали назви кольорів, тож ми можемо відправлятися у подорож. Уявіть , що перед вами широка річка. Перейти її можна по кольоровим камінцям. Становлячись на камінець, обов’язково називайте його колір англійською мовою.
(Діти стають в чергу і один за одним переходять річку.)
Гра «Посади квітку».
П: Ось ми і потрапили на чарівну галявину. Хоча зараз осінь і на вулиці холодно, на цій галявині можна саджати квіти. Оберіть квітку любого кольору і посадіть на галявині.
(Діти обирають квіти і «саджають», коментуючи : «I plant a red flower!»)
Гра «Метелики».
П: Яка чудова галявина в нас вийшла. До неї прилетіли метелики. Посадіть їх на квіти.
(Діти «саджають» метеликів на квіти, коментуючи: « A red butterfly on a yellow flower».)
Гра «Веселка».
П: Повернутися додому нам допоможе веселка, якщо ви вірно розташуєте кольори по порядку.
(Педагог розподіляє дітей на групи. Педагог називає кольори, а діти розташовують їх по порядку:
Red, orange, yellow, green, blue, purple)
Робота в групах.
Гра «Вгадай колір».
П: В кожного з вас є свій улюблений колір. Давайте вгадаємо, хто який колір любить.
(Ведучий загадує колір (картка), а інші задають запитання : Do you like …?
Хто вгадав – стає ведучим.)
ІІІ. Заключна частина заняття.
П: Що ми сьогодні вивчили?
(Відповіді дітей.)
П: Що вам сподобалося найбільше?
(Відповіді дітей.)