20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Конспект заняття з англійської мови для дітей 5-6 років на тему "Кольори"

Про матеріал
Мета: закріпити назви кольорів, вчити вживати назви кольорів у словосполученнях та реченнях(ознайомити із структурою I plant … і запитанням Do you like …?), розвивати навички аудіювання та усного мовлення, пам'ять , увагу, логічне мислення, уяву; виховувати організованість у грі. Тип заняття: комбіноване.
Перегляд файлу

Тема: Кольори

Мета: закріпити назви кольорів, вчити вживати назви кольорів у словосполученнях та реченнях(ознайомити із структурою I plant … і запитанням Do you like …?), розвивати навички аудіювання та усного мовлення, пам'ять , увагу, логічне мислення, уяву; виховувати організованість у грі.

Тип заняття: комбіноване.

Обладнання: м’яч, флеш-картки «Кольори», запис пісні “The Colours song”, дидактичні матеріали для ігор «Кольоровий міст», «Посади квітку», «Метелики», «Веселка».

 

План заняття

І. Введення в іншомовну атмосферу.

  1. Привітання.
  2. Мовленнєва розминка.
  3. Ознайомлення з темою заняття.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Актуалізація знань.

Аудіювання пісні “The Colours song”.

  1. Закріплення назв кольорів.

Гра «Запам’ятай!». Memory Game.

Гра «Кольоровий міст».

  1. Ознайомлення зі структурою «I plant …»

Гра «Посади квітку».

  1. Усне мовлення у ситуації.

Гра «Метелики».

  1. Аудіювання.

Гра «Веселка».

  1. Ознайомлення зі структурою «Do you like …?»

Робота в групах.

Гра «Вгадай колір».

ІІІ. Заключна частина заняття.

1. Підведення підсумків.

2. Рефлексія.

 

Хід заняття

І. Введення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

П: Good morning!

Діти: Good morning!

2. Мовленнєва розминка.

П : How are you?

Гра-ланцюжок. Діти передають м’яч, запитують «How are you?» і відповідають на запитання.

3. Ознайомлення з темою заняття.

П: Подивіться на дошку і скажіть, яку тему ми продовжуємо вивчати.

(Відповіді дітей.)

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Актуалізація знань. Аудіювання пісні “The Colours song”.

П: Давайте прослухаємо пісню, щоб пригадати кольори. Запам’ятайте назви кольорів, які ви почуєте.

(Діти слухають аудіозапис пісні «The Colours song»).

https://www.youtube.com/watch?v=pUPM3DtK9so

(Відповіді дітей.)

  1. Закріплення назв кольорів.

Гра «Запам’ятай!»Memory Game.

П: Будь ласка, назвіть кольори на картках.

 

(Відповіді дітей.)

П: Запам’ятайте, як розташовані кольори. Я зараз перегорну картки.

(Педагог перегортає картки. Діти по черзі підходять до дошки, вказують на картку і називають колір. Педагог перегортає картку, якщо колір був названий вірно.)

Гра «Кольоровий міст».

П: Я бачу, що ви добре запам’ятали назви кольорів, тож ми можемо відправлятися у подорож. Уявіть , що перед вами широка річка. Перейти її можна по кольоровим камінцям. Становлячись на камінець, обов’язково називайте його колір англійською мовою.

(Діти стають в чергу і один за одним переходять річку.)

  1. Ознайомлення зі структурою «I plant …»

Гра «Посади квітку».

П: Ось ми і потрапили на чарівну галявину. Хоча зараз осінь і на вулиці холодно, на цій галявині можна саджати квіти. Оберіть квітку любого кольору і посадіть на галявині.

(Діти обирають квіти і «саджають», коментуючи : «I plant a red flower!»)

  1. Усне мовлення у ситуації.

Гра «Метелики».

П: Яка чудова галявина в нас вийшла. До неї прилетіли метелики. Посадіть їх на квіти.

(Діти «саджають» метеликів на квіти, коментуючи: « A red butterfly on a yellow flower».)

 

  1. Аудіювання.

Гра «Веселка».

П: Повернутися додому нам допоможе веселка, якщо ви вірно розташуєте кольори по порядку.

(Педагог розподіляє дітей на групи. Педагог називає кольори, а діти розташовують їх по порядку:

Red, orange, yellow, green, blue, purple)

  1. Ознайомлення зі структурою «Do you like …?»

Робота в групах.

Гра «Вгадай колір».

П: В кожного з вас є свій улюблений колір. Давайте вгадаємо, хто який колір любить.

(Ведучий загадує колір (картка), а інші задають запитання : Do you like …?

Хто вгадав – стає ведучим.)

ІІІ. Заключна частина заняття.

  1. Підведення підсумків.

П: Що ми сьогодні вивчили?

(Відповіді дітей.)

  1. Рефлексія.

П: Що вам сподобалося найбільше?

(Відповіді дітей.)

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку