Програми тривимірної графіки

Про матеріал
ДОСЛІДЕМО, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРОГРАМИ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИ. З’ЯСУЄМО ЇХ МОЖЛИВОСТІ. ПОРІВНЯЄМО ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОГРАМИ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИДОСЛІДЕМО, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРОГРАМИ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИ. З’ЯСУЄМО ЇХ МОЖЛИВОСТІ. ПОРІВНЯЄМО ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ. ПРЕЗЕНТАЦИЮ ПОДГОТОВИЛАСТУДЕНТКА 2 КУРСА КНУКi. МУЛИНА АННА

Номер слайду 2

ТРИВИМІРНА ГРАФІКАТривимірна графіка призначена для імітації фотографування або відеозйомки тривимірних образів об'єктів, які можуть бути попередньо підготовані у пам'яті комп'ютера. При використанні засобів тривимірної графіки синтез зображень виконується за алгоритмом, що містить:попередня підготовка;створення геометричної моделі сцени;налаштування освітлення та зйомочних камер;підготовка та призначення матеріалів;візуалізація сцени.

Номер слайду 3

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКАCкладається вміст сцени. Передбачаємо всі об'єкти та їх деталі (потрібно мати намальований ескіз). Створення геометричної моделі сцени. Будуються тривимірні геометричні моделі об'єктів, що мають ширину, довжину та висоту. Об'єкти розташовуються у тривимірному просторі, причому їх можна вкладати у середину інших об'єктів. Геометричний конструктор сцен - набір інструментів по створенню геометричних моделей. Після створення геометричної моделі, сцену можна розглядати з любого ракурсу. Робота над композицією: світло та камери. Налаштування моделей джерел освітлення, розставляння зйомочних камер. Правильний підбір джерел освітлення дозволяє виконати імітацію фотографування сцени в любих умовах освітлення. Освітлення всіх об'єктів, їхні тіні та відблиски світла розраховуються програмою автоматично. Моделі зйомочних камер надають можливості розглядати тривимірну сцену та виконувати її зйомку під любим кутом зору.

Номер слайду 4

ПІДГОТОВКА ТА ПРИЗНАЧЕННЯ МАТЕРІАЛІВРобота забезпечує візуальну правдивість сцени та наближує якість зображення до реальної фотографії. (створення нових матеріалів /вибір готових матеріалів із бібліотек, на CD- дисках або Інтернеті). Працюючи з матеріалами, можна налаштовувати їх властивості (сила відблискування, прозорість, самовипромінювання, дзеркальність, рельєфність). У склад матеріалів можна вміщувати фотографії реальних об'єктів навколишнього світу. Фотографії можна використовувати у якості фону сцени. Візуалізація сцени. Програма розраховує та наносить на зображення всі тіні, бліки, взаємне відбивання об'єктів. Для підвищення достовірності зображення можна створити імітацію природних явищ (димка, туман, полум'я). Віртуальний світ - вигаданий світ, створений візуально/потенційно можливий. Використання тривимірної графіки іноді є єдиним можливим засобом рішення.

Номер слайду 5

ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИшвидке вирішення задач проектування інтер'єрів;вбудовування вигаданої сцени у зображення реального світу. (Тривимірна графіка звільнює від необхідності створення макета і забезпечує гнучкі можливості синтезу зображення сцени для любої погоди і під любим кутом зору);вбудовування зображення реального об'єкта у тривимірну сцену як складової. Комп'ютерне проектування. Автоматизоване проектуваннясинтез зовнішнього вигляду складних деталей, що виготовляються методами штампування токарних та фрезерних операцій (візуальний вигляд автомобілів, літаків, пароплавів).cтворення тривимірних образів деталей та конструкцій. (простіше, ніж створення масштабних / повнорозмірних макетів.

Номер слайду 6

ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИнайпопулярніша ділянка використання тривимірної графіки. По мірі удосконалення програмних засобів моделювання, зросту продуктивності та збільшення ресурсів пам'яті комп'ютерів віртуальні світи стають більш складними й подібними до реальності. Комп'ютерні ігри. Комбіновані зйомкитривимірну графіку застосовують там, де зробити реальні фотографії - неможливо, потребує великих витрат (внутрішність працюючого двигуна, науково-фантастичні сюжети, нереальні світи, відеомонтаж, реклама тощо). Практично застосовується у книжковій та журнальній графіці і є популяризацією науки, реклами, художньої творчості.

Номер слайду 7

НЕДОЛІКИ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИпідвищені вимоги до апаратної частини комп'ютера (об'єм оперативної пам'яті, наявність вільного місця на твердому диску, швидкодія комп'ютера);велика підготовча робота по створенню моделей всіх об'єктів сцени та призначенню їм матеріалів;обмежена свобода у формуванні зображення (потрібно враховувати об'єм об'єктів);жорсткий контроль за взаємним розташуванням відносно базису (об'єкт може втілюватись у інший об'єкт); необхідність додаткових зусиль для надання синтезованому зображенню реалістичності.часто результати візуалізації виглядають дуже правильно, чітко, що позбавляє сцену життєвості. У складі програм тривимірної графіки міститься набір фільтрів, що дозволяють імітувати глибину різкості зображень, зернистість віртуальної фотоплівки, змазування контуру при русі у момент зйомки. Тривимірна графіка (3 D) - комп'ютерна графіка для зображення об'ємних об'єктів. Застосовується для створення зображень на площині екрану або аркуша друкованої продукції в архітектурній візуалізації, кінематографі, телебаченні, комп'ютерних іграх, друкованої продукції, в науці і промисловості.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ОСНОВНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИGOOGLE SKETCHUPПрограма дозволяє створювати будови, меблі, транспортні засоби, тварин. Програма має зрозумілий інтерфейс, який під силу швидко освоїти новачкові, не знайомому з принципами 3 D моделювання. Усі моделі створені в Sketch. Up, складаються з граней і поверхонь. За допомогою зручних інструментів малюємо контури майбутнього об'єкта / видавлюємо тривимірні форми з плоских поверхонь. Можна створювати моделі з нуля або завантажувати ескізи і вже за ними розробляти об'єкти. На сайті програми знайдемо безліч відео уроків по роботі з програмою. Створені моделі можна завантажувати в Google 3 D Warehouse - безкоштовна онлайн колекція будівель, машин, космічних кораблів, тварин і безлічі інших речей, яка поповнюється щодня.

Номер слайду 11

ОСНОВНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИBLENDERКлючові особливості та функціївеличезна кількість установок екрану з гнучким і конфігуровані розміщенням вікна;настроювані теми;сучасний неблокуючий і неперекрывающий користувача інтерфейс, сумісний з усіма платформами;функція відміни дій на всіх рівнях;багатомовний переклад з підтримкою згладжування шрифтів;вбудований текстовий редактор для редагування скриптів Python і анотацій;дійсно працюючий автоматичний скиннинг;швидка скелетна анімація;дзеркальне редагування;для змішування окремих дій є функція редактора нелінійної анімації;анімаційний редактор персонажів;для спеціальних і традиційних ефектів анімації є скрипт на Python;автоматичне редагування, відтворення і змішування для звукової синхронізації;перешкоди навколишнього середовища;панель попереднього перегляду для окремих ділянок та багато іншого

Номер слайду 12

ОСНОВНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ3 DMONSTERКлючові функції і особливостівихідна маска може досягати дозволу 10000 х 10000 точок;приємний багатомовний інтерфейс;можливість імпорту тривимірних об'єктів з файлів 3 DS;для анімованих стереограм - створення анімованих масок глибини;вільне переміщення і обертання тривимірної моделі;збереження у форматі BMP статичних масок глибини;установка параметрів обертання тривимірних об'єктів для створення анімованих масок.

pptx
Додано
18 листопада 2022
Переглядів
1038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку