Сектор освіти та молоді Котелевської РДА
Просвітницький захід для учнів 2 класу
на тему: Вчимося долати негаразди
Виконала: практичний психолог Котелевської ЗОШ І – ІІІ ст. №2 Чуй Леся Іванівна
Котельва 2020 |
Мета: розширити кругозір щодо способів покращення особистого емоційного стану, навчати знаходити конструктивні способи розв’язання проблемних ситуацій, спонукати до роботи над собою, розвивати позитивне мислення, сприяти взаєморозумінню в класі, виховувати повагу до товаришів та почуття вдячності за співпрацю.
Обладнання: олівці, папір, ТЗ., шаблони масок зайця, ножиці, клей.
Тривалість заходу 40 хвилин.
І Вступна частина: активізація уваги та мотивування
Бесіда
Сьогодні ми все це будемо робити.
Хто хоче грати в рухливу гру «Хто перший»? Так, бажаючих багато, але ж буде лише один переможець. Ви всі готові програти заради того, щоб хтось виграв? Вам не буде образливо програвати? Чому?
Грати так, щоб учасникам гри було безпечно: забороняється штовханина та порушення правил поведінки для школярів.
ІІ Основна частина
Гра «Хто перший?»
Мета: тренувати усвідомлювати особисті емоції та події, які на них впливають, формувати почуття єдності та вдячності, розвивати здатність до співпраці .
Хід гри
На підлозі у формі кола розкладені аркуші паперу, але їх має бути на один менше за кількість гравців. Діти стають у коло за аркушами паперу. Під музику по команді ведучого гравці починають рухатись навколо папірців. Коли музика припиняється, то припинити рух мають гравці, поставивши ногу на папірець. Кому папірця не вистачило, то той вибуває з гри. Гра триває доки лишиться один учасник.
Обговорення.
Ви любите казки?
Як ви вважаєте, чи корисно слухати, читати казки?
Яку користь приносять казки?
Казка
Як хороше жити на світі!
Зайченя солодко позіхнуло й вистрибнуло з ліжка. Сьогодні вони з Білочкою змагатимуться: хто швидше добіжить від галявини до старого дуба.
Вчора перемогла Білочка. Це Зайчика трохи засмутило, але він пригадав слова їжачка Чох-чоха:
Чох-чох пояснив:
Ні, сьогодні все буде по-іншому. Вийшов він з хатки… і не впізнав лісу. Ще вчора було сонячно, тепло, пташки співали і раптом!.. Хмари закрили небо, сонечка наче й не було. Холодний вітер непривітно дмухнув на Зайчика і почав зривати з дерева пожовклі листочки. Накрапав дощик, настрій був зіпсований.
Чому був зіпсований настрій? Чи звертає увагу погода на наш настрій? Що ви порадите зайчику ?
Аж раптом у лісі почулася пісенька.
Як хороше жити на світі ,
навіть якщо сонечко не світить!
Як хороше жити на світі ,
навіть якщо сонечко не світить!
А потім гралися у гру, яка називається «Мені приємно, що…»
Хто більше придумає, чому йому приємно. Чого вони тільки не вгадували!
Їжачок каже:
А Зайчик йому:
- А мені приємно, що я вже не боюся холодного вітру!
Зненацька почувся ще чийсь голос:
І на увесь ліс знову залунала пісня, яку співали Їжачок,Зайчик та Білочка.
Як хороше жити на світі,
навіть якщо сонечко не світить!
Запитання для обговорення.
Проведення гри: «Мені приємно, що…»
Діти мають назвати якомога більше того, від чого їм стає приємно.
Одним із варіантів є закінчення речень.
Мені приємно бачити…;
Мені приємно чути…;
Мені приємно відчувати як пахне…;
Мені приємно робити такі рухи. (діти мають по черзі один показує, а інші повторюють улюблені рухи).)
Руханка: «Якщо ти щасливий – роби так»
Психолог: «Мені приємно, коли люди танцюють і співають».
Включаємо відеозапис гурту "Мальдіви» та пропонує потанцювати.
ІІІ заключна частина
Виготовлення маски зайчика
1 Діти отримують шаблон маски. Викладають його на білому аркушу та обводять простим олівцем. Далі вирізають смужку , довжина якої дорівнює розміру окружності дитячої голови. До смужки приклеюють шаблон маски.
2 Презентація робіт та обговорення: чому навчився сьогодні зайчик.
Рефлексія
Що сподобалось?
Що було складним?
Що візьмете з собою у життя?