Просвітницький захід

Про матеріал
Просвітницький захід для учнів 2 класу на тему: Вчимося долати негаразди
Перегляд файлу

 

 

Сектор освіти та молоді Котелевської РДА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просвітницький захід

 для учнів 2 класу

 

на тему:

Вчимося долати негаразди

 

 

 

 

 

 

Виконала: практичний психолог

 Котелевської ЗОШ І – ІІІ ст. №2

Чуй Леся Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Котельва 2020

Мета: розширити кругозір щодо способів покращення особистого емоційного стану, навчати знаходити конструктивні способи розв’язання проблемних ситуацій, спонукати до роботи над собою, розвивати позитивне мислення, сприяти взаєморозумінню в класі, виховувати повагу до товаришів та почуття вдячності за співпрацю.

Обладнання: олівці, папір, ТЗ., шаблони масок  зайця, ножиці, клей.

Тривалість заходу 40 хвилин.

 

І  Вступна частина:  активізація уваги та мотивування

Бесіда

  • Хто любить рухливі ігри?
  • Хто любить слухати казки?
  • Хто любить малювати та робити маски?

Сьогодні ми все це будемо робити.

Хто хоче грати в рухливу гру «Хто  перший»? Так, бажаючих багато, але ж буде лише  один  переможець. Ви всі готові програти заради того, щоб хтось виграв? Вам не буде образливо програвати? Чому?

  • Так, ви отримаєте задоволення від самої участі, від руху.
  • Всі мають нагоду розвиватись у спритності.
  • Час пройде з  цікавістю.
  • Які ви знаєте правила безпеки для рухливих ігор?

Грати так, щоб учасникам гри було безпечно: забороняється штовханина та порушення правил поведінки для школярів.

 

ІІ Основна частина

 

Гра «Хто перший?»

Мета: тренувати усвідомлювати особисті емоції та події, які на них впливають, формувати почуття єдності   та вдячності, розвивати здатність до співпраці .

Хід гри

 

На підлозі  у формі кола розкладені аркуші паперу, але їх має бути на один менше за кількість гравців.  Діти стають у коло за аркушами паперу. Під музику по команді ведучого гравці  починають рухатись навколо папірців. Коли музика припиняється, то припинити рух мають гравці, поставивши ногу на папірець. Кому папірця не вистачило, то той вибуває з гри. Гра триває доки  лишиться один учасник.

Обговорення.

  • Чи сподобалась гра?
  • Що ви зараз відчуваєте?
  • Яку користь ви отримали від участі у грі?
  • Чи можливо так грати без друзів?
  • Що зараз важливо сказати один одному?

Ви любите казки?

Як ви вважаєте, чи корисно слухати, читати казки?

Яку користь приносять казки?

Казка

Як хороше жити на світі!

Зайченя солодко позіхнуло й вистрибнуло з ліжка. Сьогодні вони з Білочкою змагатимуться: хто швидше добіжить від галявини до старого дуба.

Вчора перемогла Білочка. Це Зайчика трохи засмутило, але він пригадав слова їжачка Чох-чоха:

  • Кожна поразка чи перемога – це крок уперед. Білочка з зайчиком дуже здивувалися, коли почули таке:
  • Що це ти таке кажеш? Як це поразка чи перемога можуть бути кроком уперед?

Чох-чох пояснив:

  • Бо кожна поразка чи помилка чогось вчить. Коли ти розумієш. у чому ти помилився, то стаєш розумнішим. Тому й не треба дуже сумувати, якщо ти програв.
  • Зайчик ретельно готувався до сьогоднішнього змагання. Він і справді став розумнішим, ніж учора, бо тепер знав, чому програв білочці.
  • Програв тому, що увесь час тільки про те й думав, як би йому не програти, хвилювався, переживав. А такі почуття завжди заважають справі, ось і маєш…

Ні, сьогодні все буде по-іншому. Вийшов він з хатки… і не впізнав лісу. Ще вчора було сонячно, тепло, пташки співали і раптом!.. Хмари закрили небо, сонечка наче й не було. Холодний вітер непривітно дмухнув на Зайчика і почав зривати з дерева пожовклі листочки. Накрапав дощик, настрій був зіпсований.

Чому був зіпсований настрій? Чи звертає увагу погода на наш настрій? Що ви порадите зайчику ?

  Аж раптом у лісі почулася пісенька.

  • Я їжачок – колючий бочок.

Як хороше жити на світі ,

 навіть якщо сонечко не світить!

  • Чох-чох, це ти?! – впізнав його Зайчик.
  • Невже ти сам склав собі цю пісеньку?
  • Так, сам.  Хочеш, заспіваємо разом?
  •  Ні, коли сумно, не співається.
  • Так неправильно казати, не погодився з ним Чох-чох. Навпаки, треба заспівати, і сум зникне.
  • І вони голосно заспівали разом:

Як хороше жити на світі ,

 навіть якщо сонечко не світить!

А потім гралися у гру, яка називається «Мені приємно, що…»

Хто більше придумає, чому йому приємно. Чого вони тільки не вгадували!

Їжачок каже:

  • Мені приємно дивитись, як кружляє листя.

А Зайчик йому:

 - А мені приємно, що я вже не боюся холодного вітру!

Зненацька почувся ще чийсь голос:

  • А мені приємно, що я зустріла вас!- це була Білочка.

 І на увесь ліс знову залунала пісня, яку співали Їжачок,Зайчик та Білочка.

Як хороше жити на світі,

 навіть якщо сонечко не світить!

Запитання для обговорення.

  1.  Чи сподобалась казочка?
  2.   Що радить робити Їжачок, щоб подолати свій смуток?
  3. Дітки, що ви робите  для того, щоб покращити собі настрій?
  4. В яку гру грали  Їжачок та зайчик?

Проведення гри: «Мені приємно, що…»

Діти мають назвати якомога більше того, від чого їм стає приємно.

Одним із варіантів є закінчення речень.

 Мені приємно бачити…;

Мені приємно чути…;

Мені приємно відчувати як пахне…;

Мені приємно робити такі рухи. (діти мають по черзі один показує, а інші повторюють улюблені рухи).)

 

Руханка: «Якщо ти щасливий – роби так»

Психолог: «Мені приємно, коли люди танцюють і співають».

Включаємо відеозапис гурту "Мальдіви» та пропонує потанцювати.

 

ІІІ заключна частина

 

Виготовлення маски зайчика

1    Діти отримують шаблон маски. Викладають його на білому аркушу та обводять простим олівцем. Далі вирізають смужку , довжина якої дорівнює розміру окружності дитячої голови. До смужки приклеюють шаблон маски.

2    Презентація робіт та обговорення: чому навчився сьогодні зайчик.

 

Рефлексія

Що сподобалось?

Що було складним?

Що візьмете з собою у життя?

docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку