Протистояння добра й лицемірства в казці
![]() |
Підготувала вчитель Валецька Сніжана Олександрівна
Мета уроку
• поглибити знання учнів про творчість І.Франка, докладніше проаналізувати казку та героїв твору; • • виховувати високі моральні якості через глибокий аналіз образів і проблематики казки |
Психологічний портрет
«Я все зможу, бо я все знаю!!! Я розумна, творча особистість!!! » |
Аутотренінг
Якмаєшзбрехати токраще змовчати
Народне прислівя
Конкурс
![]() |
Тестування на платформі
![]() |
![]() |
І група – Чому І. Франко обрав головним героєм казки Лиса? ІІ група – Чому лисичок у природі називають найхитрішими?
Карта розуму “Життєві цінності”
Створіть ситуацію вибору життєвих цінностей виберіть цінностей особливо важливих для вас
Фізкультхвилинка
Зробимо вправу, ми, дітоньки, так: Пальці стискаємо і розгинаємо, Мов пластилін розминаємо.
Голівкою вправо і вліво ми похитаємо.
Будемо ніжками з вами махати.
Тепер нам буде легше писати.
![]() |
|||
![]() |
|||
https://learninga |
Творча лабораторія
Складіть сенкан до образу головного героя твору І.Франка «Фарбований Лис»
Техніка «Займи позицію»
- Чому повчає вас казка І. Франка «Фарбований Лис»? (що я візьму для себе із цього твору?)
- Чи є актуальною казка І. Франка
«Фарбований Лис» для нашого сьогодення?
![]() |
Кого у фільмі називали злодієм?
Хто у фільмі з найбільшою недовірою ставився до Лиса Микити?
Сьогодні на уроці я дізнався про |
Найбільш цікавим було |
Незакінчене речення
|
Заповніть таблицюРеалістичне й фантастичне в казці
І Я Франка Фарбований Лис