Протистояння добра й лицемірства в казці
Підготувала вчитель Валецька Сніжана Олександрівна
Мета уроку
• поглибити знання учнів про творчість І.Франка, докладніше проаналізувати казку та героїв твору; • розвивати образне і логічне мислення , творчі здібності школярів, уміння висловлювати свої думки; • виховувати високі моральні якості через глибокий аналіз образів і проблематики казки |
Психологічний портрет
«Я все зможу, бо я все знаю!!! Я розумна, творча особистість!!! » |
Аутотренінг
Якмаєшзбрехати токраще змовчати
Народне прислівя
Конкурс
Тестування на платформі
І група – Чому І. Франко обрав головним героєм казки Лиса? ІІ група – Чому лисичок у природі називають найхитрішими?
Карта розуму “Життєві цінності”
Створіть ситуацію вибору життєвих цінностей виберіть цінностей особливо важливих для вас
Фізкультхвилинка
Зробимо вправу, ми, дітоньки, так: Пальці стискаємо і розгинаємо, Мов пластилін розминаємо.
Голівкою вправо і вліво ми похитаємо.
Будемо ніжками з вами махати.
Тепер нам буде легше писати.
https://learninga |
Творча лабораторія
Складіть сенкан до образу головного героя твору І.Франка «Фарбований Лис»
Техніка «Займи позицію»
- Чому повчає вас казка І. Франка «Фарбований Лис»? (що я візьму для себе із цього твору?)
- Чи є актуальною казка І. Франка
«Фарбований Лис» для нашого сьогодення?
Кого у фільмі називали злодієм?
Хто у фільмі з найбільшою недовірою ставився до Лиса Микити?
Сьогодні на уроці я дізнався про |
Найбільш цікавим було |
Незакінчене речення
Урок запам ятається мені тим що |
Заповніть таблицюРеалістичне й фантастичне в казці
І Я Франка Фарбований Лис