Протокол № 1 засіданні команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
В даному матеріалі розкрито планування роботи команди супроводу дитини з ООП
Перегляд файлу

 

Протокол № 1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

________________ ЗЗСО  І-ІІІ ступенів

  31.08. 2023 р.

 

Голова засідання –  ПІП  -заступниця директорки з НВР;

Секретар засідання -  ПІП  – класна керівниця 3 класу;

Присутні –     ПІП– директорка  _____________;

  ПІП  - асистент вчительки;

  ПІП – вчителька  музичного мистецтва;

                       ПІП – вчителька  англійської мови;

  ПІП - вчитель фізичного виховання;

                       ПІП – сестра медична;

                       ПІП – логопед

                       ПІП - психолог

             ПІП -  мати дитини з ООП.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про схвалення складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2023/2024 навчальний рік.

1.1  Про вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.

1.2  Розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу.

  2. Про нормативну базу, яка регулює питання інклюзивної освіти в Україні.

3. Про розробку та  затвердження індивідуальної програми розвитку учня  3 класу на основі результатів попереднього вивчення та укладання навчального плану.

І. СЛУХАЛИ:

1. ПІП, ЗДНВР, яка винесла на обговорення склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, наголосила на необхідності продовження  супроводу учня  3 класу  ПІП та отримання інформації про особливості його розвитку та поведінки, інтересів, потенційних можливостей та освітніх потреб для складання індивідуальної програми розвитку і формування толерантного ставлення до дитини у закладі освіти.

Також ознайомила  присутніх зі складом групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:

 

ПІП

Посада

ПІП

Директорка ліцею

ПІП

заступниця директорки  з НВР

ПІП

класна  керівниця  3 класу

ПІП

вчителька англійської мови

ПІП

асистент вчителя

ПІП

вчитель фізичного виховання

ПІП

сестра медична

ПІП

логопед

ПІП

психолог

ПІП

Мати дитини з ООП

Запропонувала обрати  ПІП, класну керівницю 3 класу, секретаркою засідань команди ППС. Розподілити обов’язки між членами команди ППС таким чином:

  1.   адміністрація закладу освіти ( ПІП– директорка, ПІП, заступниця директорки з НВР)

-          формування складу команди ППС;

-          призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

-          організація роботи команди ППС;

-          контроль за виконанням висновку ІРЦ;

-          залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолог-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;

-          контроль за виконанням завдань учасниками команди ППС свої функцій;

-          розроблення разом з іншими учасниками команди ППС індивідуального навчального плану дитини з ООП;

-          залучення батьків дитини з ООП до розроблення, реалізації і погодження ІПР;

-          оцінка діяльності педагогічних працівників, які залучені до реалізації ІПР;

-          моніторинг виконання ІПР.

  1.   практична психологиня 

-          вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;

-          психологічний супровід дитини з ООП;

-          надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;

-          надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дітьми з ООП;

-          консультативна робота з батьками дітей з ООП;

-          просвітницька робота щодо формування психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.

  1.   класна керівниця  ПІП

-          забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

-          підготовка інформації для учасників засідання команди ППС про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та проблеми, результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;

-          участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;

-          розробка індивідуальної навчальної програми для дитини з ООП;

-          визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

-          створення належного мікроклімату у дитячому колективі;

-          надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/освітнього плану дитиною з ООП;

        1.4 асистент вчителя ПІП

-          спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

-          участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;

-          участь у розробці ІПР;

-          участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;

-          адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;

-          оцінка спільно з вчителями рівня досягнення кінцевих цілей навчання передбачених ІПР;

-          підготовка інформації для учасників засідання команди ППС за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів потреб;

-          надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливосте розвитку дитини з ООП;

1.5 сестра медична ПІП:

-          інформування учасників команди ППС про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості

УХВАЛИЛИ:

  1. Схвалити склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та подати на затвердження директорці   –  ПІП (додаток 1)
  2.  Призначити головою команди ППС  ПІП, ЗДНВР, відповідальну за впровадження інклюзивної освіти в закладі.
  3. Призначити секретарем команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами  ПІП, класну керівницю 3 класу
  4. Погодити запропонований розподіл обов’язків між членами команди

ІІ.  СЛУХАЛИ:

1. ПІП, ЗДНВР, яка ознайомила присутніх із нормативно-правовими документами, що регулюють питання інклюзивної освіти в Україні:

- Конституція України;

- Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;

- Постанова від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022)

- наказ Міністерства освіти і науки України від 08 червня 2018 року № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»;

- Лист МОН № 1/11479-23 від 03.08.2023 “Про методичні рекомендації”,«Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації», розроблені Державною установою «Український інститут розвитку освіти».

- наказ ліцею  від 29.08. 2023 року № 99-о «Про організацію інклюзивного навчання  для дитини з ООП у 2023-2024 навчальному році»;

- інші нормативні документи.

УХВАЛИЛИ:

1. Взяти до уваги та виконання чинного законодавства з питань інклюзивної освіти в Україні.

ГОЛОСУВАЛИ:

Одностайно

ІІІ.  СЛУХАЛИ:

1. ПІП, ЗДНВР, яка  ознайомила присутніх із вимогами до оформлення індивідуальної програми розвитку та процедурою її погодження з батьками. ПІП наголосила на тому, що метою складання ІПР є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з особливими освітніми потребами з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини.

УХВАЛИЛИ:

Інформацію заступниці директорки  з НВР ПІП  взяти до відома. Протягом двох тижнів, за результатами спостереження за дитиною, розробити ІПР дитини, враховуючи рекомендації висновку ІРЦ.  Затвердити  навчальний план та розклад занять на 2023-2024 навчальний рік на основі результатів попереднього вивчення.

ГОЛОСУВАЛИ:

За ___                    Проти ____   Утримались ______

Голова команди ППС

заступниця директорки з НВР                                           

Секретарка  команди  ППС                                                 

 

  31.08. 2023 р.

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку