Протокол групової діагностики за Фурманом

Про матеріал
ПРОТОКОЛ групової психологічної діагностики ______класу Дата проведення:__________. Мета діагностики: здійснити оперативну діагностику особистісної адаптованості школярів на всіх можливих рівнях функціонування Психодіагностичний інструментарій: тест-опитувальник особистісної адаптованості школярів (А.Фурман) Характеристика вибірки: Кількість учнів:__________ Дівчат ( %), хлопців ( %). Вік від - до - років. Результати обстеження: Ступінь соціально-психологічної адаптованості Загальний % Рівні особистісної адаптованості Показники % дівчатка хлопчики І. Адаптованість 1. Дуже високий 2. Високий 3. Середній ІІ. Неадаптованість 1. Низький 2. Неочевидний 3. Очевидний ІІІ. Дезадаптованість 1. Ситуативний 2. Стійкий, очевидний 3. Критичний Висновки: Отже, _______________% дітей адаптовані до життя і навчання в середній школі, мають певні гармонійні відносини з навколишнім середовищем. Це такі учні: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________% дітей знаходяться в процесі адаптації. Такі учні позитивно ставляться до школи, її відвідування не викли¬кає негативних переживань _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________% дітей дезадаптовані до життя, порушена гармонія дитини з навколишнім середовищем, при виконанні самостійних на¬вчальних завдань не виявляють зацікавленості, до уроків готуються нерегулярно, потребують постійного контролю, систематичного на¬гадування і спонукання з боку вчителів і батьків, зберігають працездатність і увагу за умови тривалих пауз для відпочинку; _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________% учнів мають високий рівень тривожності у школі, у них відхилення у навчальній діяль¬ності, утруднення у навчанні, конфліктна поведінка з однокласниками, неадекватнв поведінка. Звідси випливає небажання відві¬дувати школу. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Причини шкільної дезадаптації: • низький рівень розвитку загальних розумових здібностей; • високий ступінь емоційної нестій¬кості; • несформованість мотиваційної сфери; • високий рівень домагань на тлі низь¬ких можливостей; • характерологічні особливості; • незрілість психіки; • особливості сімейного виховання; • стиль викладання педагогів Рекомендації: - враховувати вікові та індивідуальні психологічні особливості дітей; - демонструвати вчителю віри в успіх дитини; - запобігати груповій критиці дитини або її діяльності, а також порівнянь її помилок з успіхами інших учнів; - підтримувати і заохочувати прояви активності в роботі на уроці у скутих, сором'язливих, тривожних дітей. Важливо звертати увагу інших учнів на їхні успіхи, підвищувати їхній статус у класі; - розвивати рефлексивні уміння учнів, формувати навички самоконтролю та самооцінки; - використовувати в своїй роботі принцип наступності між початковою та основною школою; - впроваджувати засоби стимулювання та заохочення дітей до пізнавальної діяльності; - застосовувати різні види, форми та стратегії для залучення до співпраці батьків. Обговорювати взаємні очікування для вироблення однакових поглядів на процес розвитку, виховання та навчання.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ

групової психологічної діагностики ______класу

Дата проведення:__________.

Мета діагностики: здійснити оперативну діагностику особистісної адаптованості школярів на всіх можливих рівнях функціонування

Психодіагностичний інструментарій: тест-опитувальник особистісної адаптованості школярів (А.Фурман)

Характеристика вибірки:

Кількість учнів:__________

 Дівчат      (       %),  хлопців             (           %).

Вік від    - до      - років.

Результати обстеження:

 

Ступінь соціально-психологічної адаптованості

Загальний %

Рівні особистісної адаптованості

Показники

%

дівчатка

хлопчики

 

І. Адаптованість

 

 

 

  1. Дуже високий

 

 

 

  1. Високий

 

 

 

  1. Середній

 

 

 

 

ІІ. Неадаптованість

 

 

  1. Низький

 

 

 

  1. Неочевидний

 

 

 

  1. Очевидний

 

 

 

 

ІІІ. Дезадаптованість

 

  1. Ситуативний

 

 

 

  1. Стійкий, очевидний

 

 

 

  1. Критичний

 

 

 

Висновки:

Отже, _______________% дітей адаптовані до життя і навчання в середній школі, мають певні гармонійні відносини з навколишнім середовищем. Це такі учні:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________% дітей знаходяться в процесі адаптації. Такі учні позитивно ставляться до школи, її відвідування не викли­кає негативних переживань

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________% дітей дезадаптовані до життя, порушена гармонія дитини з навколишнім середовищем,  при виконанні самостійних на­вчальних завдань не виявляють зацікавленості, до уроків готуються нерегулярно, потребують постійного контролю, систематичного на­гадування і спонукання з боку вчителів і батьків, зберігають працездатність і увагу за умови тривалих пауз для відпочинку;

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________% учнів мають високий рівень тривожності у школі, у них відхилення у навчальній діяль­ності, утруднення у навчанні, конфліктна поведінка з однокласниками, неадекватнв поведінка. Звідси випливає небажання відві­дувати школу.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Причини шкільної дезадаптації:

  •  низький рівень розвитку загальних розумових здібностей;
  •  високий ступінь емоційної нестій­кості;
  •  несформованість мотиваційної сфери;
  •  високий рівень домагань на тлі низь­ких можливостей;
  •  характерологічні особливості;
  •  незрілість психіки;
  •  особливості сімейного виховання;
  •  стиль викладання педагогів

Рекомендації:

  • враховувати вікові та індивідуальні психологічні особливості дітей;
  • демонструвати вчителю віри в успіх дитини;
  • запобігати груповій  критиці  дитини або її діяльності, а також порівнянь  її помилок з успіхами інших учнів;
  • підтримувати і заохочувати прояви активності в роботі на уроці у скутих,  сором'язливих, тривожних дітей. Важливо звертати увагу інших учнів  

            на їхні успіхи, підвищувати їхній статус у класі;

  • розвивати рефлексивні уміння учнів, формувати навички самоконтролю та самооцінки;
  • використовувати в своїй роботі принцип наступності між   початковою та основною школою;
  • впроваджувати засоби стимулювання та заохочення дітей до пізнавальної діяльності;
  •  застосовувати  різні  види,  форми  та  стратегії  для  залучення  до співпраці  батьків. Обговорювати взаємні очікування для  вироблення  однакових  поглядів  на  процес  розвитку,  виховання  та навчання.    

                             

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитренко Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
7338
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку