ПРОТОКОЛ
групової психологічної діагностики ______класу
Дата проведення:__________.
Мета діагностики: здійснити оперативну діагностику особистісної адаптованості школярів на всіх можливих рівнях функціонування
Психодіагностичний інструментарій: тест-опитувальник особистісної адаптованості школярів (А.Фурман)
Характеристика вибірки:
Кількість учнів:__________
Дівчат ( %), хлопців ( %).
Вік від - до - років.
Результати обстеження:
Ступінь соціально-психологічної адаптованості |
Загальний % |
Рівні особистісної адаптованості |
Показники |
||
% |
дівчатка |
хлопчики |
|||
І. Адаптованість
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
ІІ. Неадаптованість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
ІІІ. Дезадаптованість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Висновки:
Отже, _______________% дітей адаптовані до життя і навчання в середній школі, мають певні гармонійні відносини з навколишнім середовищем. Це такі учні:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________% дітей знаходяться в процесі адаптації. Такі учні позитивно ставляться до школи, її відвідування не викликає негативних переживань
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________% дітей дезадаптовані до життя, порушена гармонія дитини з навколишнім середовищем, при виконанні самостійних навчальних завдань не виявляють зацікавленості, до уроків готуються нерегулярно, потребують постійного контролю, систематичного нагадування і спонукання з боку вчителів і батьків, зберігають працездатність і увагу за умови тривалих пауз для відпочинку;
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________% учнів мають високий рівень тривожності у школі, у них відхилення у навчальній діяльності, утруднення у навчанні, конфліктна поведінка з однокласниками, неадекватнв поведінка. Звідси випливає небажання відвідувати школу.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Причини шкільної дезадаптації:
Рекомендації:
на їхні успіхи, підвищувати їхній статус у класі;