ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Дата 28.09.23р.
Назва закладу освіти ______________________________________
Клас 8
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) учня, який проходить оцінку
_______________________________
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці (так/ні) |
Поведінкова |
Наявні поведінкові відхилення, використовує нецензурну лексику, може ображати однолітків. Особисті доручення виконує їх з задоволенням. |
так |
Комунікативна |
В колективі не намагається зберегти позитивні відносини. Постійно провокує конфліктні ситуації. |
ні |
Емоційно-вольова |
Володіє соціальними нормами вираження почуттів, але не завжди контролює емоції, енергійний, позитивний, активний; реагує відповідно ситуації. Вимагає багато уваги і потребує ситуацій успіху. Перебуджений, може швидко змінювати реакції на обставини. |
так |
Опанування освітньої програми відповідного року навчання: |
Освітню програму опанував на низькому рівні. Мотивація до навчання відсутня. |
так |
читання та розуміння прочитаного |
Читає повільно, без інтонації, погано розуміє прочитане, майже не може відтворити зміст. |
ні |
математична грамотність |
Здібності до обчислень та аналізу майже відсутні. Не запам’ятовує формули та правила. |
так |
письмо |
Постійно допускає помилки на вивчені правила. Знання несистемні, орфографія і пунктуація на низькому рівні. Почерк нерозбірливий, неакуратний, крупний, виходить за межі. |
так |
Мовленнєва: |
Ініціює і підтримує діалог відповідно до ситуації спілкування. Репліки носять побутовий характер |
так |
спілкування державною мовою |
Спілкується державною мовою, але використовує діалекти, молодіжний сленг, не завжди знає лексичне значення слів іншомовного походження, неологізмів |
так |
висловлення та відстоювання власної думки |
Будує збіднений за змістом текст. У висловлюваннях наявні недоліки: порушена структура мовлення, збідніла лексика, орфографічні і пунктуаційні помилки. Сприймає допомогу щодо виправлення помилок |
так |
Загальна характеристика
Потребує адаптації змісту навчальних предметів (математика, англійська мова, українська мова, російська мова, інформатика, географія, хімія, фізика), освітнього середовища (кабінет психолога, куточок усамітнення) та форм контролю (зменшення обсягу завдань, збільшення часу на виконання завдань).
Необхідність підтримки третього рівня
так
ні
Потреба у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в інклюзивно-ресурсному центрі
так (за бажанням, березень-травень 2024р.)
ні
Індивідуальний навчальний план з урахуванням корекційної складової. Корекційно-розвиткові заняття 4 години на тиждень (2 години – психолог, 2 години- дефектолог).
Труднощі: навчальні, соціадаптивні
Потребує асистента вчителя.
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
Фахівець-консультант ІРЦ |
|
|
Заступник директора з ВР |
|
|
Заступник директора з НВР |
|
|
Асистент вчителя |
|
|
Практичний психолог |
|
|
Вчитель української мови та літератури |
|
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня
_________________________________
підпис _________ дата _________