(Назва навчального закладу)
Протокол №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
від 01.09.2022 року
Голова засідання: ….
Секретар засідання: ….
Присутні:
ПІП – фахівець ІРЦ.
………… – учитель математики/класний керівник.
………… – учитель-дефектолог.
………… – практичний психолог.
………… – учитель української мови та літератури.
………… – учитель ІК «Мистецтво», етики.
………… – учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти».
………… – вчитель англійської мови
………… – вчитель зарубіжної літератури
………… – учитель ІК «Пізнаємо природу».
………… – учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут».
………… – учитель інформатики.
………… – учитель предмета «Технології».
………… – учитель фізичної культури.
………… – шкільна медична сестра.
………… – мати дитини.
Порядок денний:
1. Про вибори голови та секретаря засідання команди психолого-педагогічного супроводу.
2. Про підготовку необхідної документації для організації роботи в інклюзивному класі.
3. Про розподіл корекційно-розвиткових занять.
1. СЛУХАЛИ:
ПІП – учителя-дефектолога, яка запропонувала головою засідань команди психолого-педагогічного супроводу обрати ПІП – заступника директора з навчально-виховної роботи, а секретарем ПІП – асистента учителя.
УХВАЛИЛИ:
Головою засідань команди психолого-педагогічного супроводу обрати ПІП – заступника директора з навчально-виховної роботи, а секретарем – асистента учителя ПІП.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
2. СЛУХАЛИ:
ПІП - заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що з метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу роботи в інклюзивних класах на 2022-2023 навчальних рік у ….. ліцеї №1, відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 20), наказу МОН України від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно до змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957: постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р № 483, наказу ….. ліцею №1 від 01.09.2022 року №113 «Про організацію інклюзивного навчання у 2022-2023 навчальному році» організувати інклюзивне навчання для (ПІП особи з ООП) з урахуванням висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки ІРЦ. Ознайомила присутніх із переліком документів для організації роботи в інклюзивному класі:
- висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
- заяви батьків;
- наказ по школі;
- індивідуальна програма розвитку;
- індивідуальний навчальний план;
- програмове та кадрове забезпечення.
ВИСТУПИЛИ:
ПІП – асистент учителя, яка повідомила про індивідуальні особливості дитини, його схильності, інтереси та потреби, а також про необхідність створення та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушенням інтелектуального розвитку.
УХВАЛИЛИ:
Скласти індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами до 15.09.2022р.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
3. СЛУХАЛИ:
ПІП – заступника директора з навчально-виховної роботи, яка сказала, що для дитини з особливими освітніми потребами з урахуванням його індивідуальних потреб та можливостей, висновку ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини потрібно проводити корекційно-розвиткові заняття, а саме для учня 5-Б класу (ПІП особи з ООП) в кількості 4 годин на тиждень.
- соціальне-побутове орієнтування - 2 години на тиждень
- «Ритміка» - 2 годин на тиждень
УХВАЛИЛИ:
Погодити розподіл корекційно-розвиткових занять для учня 5-Б класу (ПІП особи з ООП).
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
Голова засідання
Секретар засідання
Члени засідання:
Фахівець ІРЦ
Учитель математики/класний керівник
Учитель-дефектолог
Практичний психолог
Учитель української мови та літератури
Учитель ІК «Мистецтво», етики
Учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти»
Учитель ІК «Пізнаємо природу»
Учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут»
Учитель англійської мови
Учитель зарубіжної літератури
Учитель інформатики
Учитель предмета «Технології»
Учитель фізичної культури
Шкільна медична сестра
Мати дитини
(Назва навчального закладу)
Протокол №2
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
від 15.09.2022
Голова засідання:
Секретар засідання:
Присутні:
ПІП – фахівець ІРЦ.
………… – учитель математики/класний керівник.
………… – учитель-дефектолог.
………… – практичний психолог.
………… – учитель української мови та літератури.
………… – учитель ІК «Мистецтво», етики.
………… – учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти».
………… – вчитель англійської мови
………… – вчитель зарубіжної літератури
………… – учитель ІК «Пізнаємо природу».
………… – учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут».
………… – учитель інформатики.
………… – учитель предмета «Технології».
………… – учитель фізичної культури.
………… – шкільна медична сестра.
………… – мати дитини.
Порядок денний:
1. Про розробку та затвердження індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану та супроводу дитини з особливими освітніми потребами, та узгодження із батьками, спеціалістами.
1. СЛУХАЛИ:
ПІП – заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх зі складаною індивідуальною програмою розвитку, індивідуальним навчальним планом з модифікацією всіх предметів (інтегрованих курсів) освітньою програмою закладу відповідно до висновку ІРЦ та супроводу дитини з особливими освітніми потребами, запропонувала надати свої пропозиції для цієї програми всім працюючим із дитиною з ООП.
УХВАЛИЛИ:
Затвердити індивідуальну програму розвитку, індивідуальний навчальний план та супровід дитини з особливими освітніми потребами.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
Голова засідання
Секретар засідання
Члени засідання:
Фахівець ІРЦ
Учитель математики/класний керівник
Учитель-дефектолог
Практичний психолог
Учитель української мови та літератури
Учитель ІК «Мистецтво», етики
Учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти»
Учитель ІК «Пізнаємо природу»
Учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут»
Учитель англійської мови
Учитель зарубіжної літератури
Учитель інформатики
Учитель предмета «Технології»
Учитель фізичної культури
Шкільна медична сестра
Мати дитини
(Назва навчального закладу)
Протокол №3
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
від 27.12.2022
Голова засідання:
Секретар засідання:
Присутні:
ПІП – фахівець ІРЦ.
………… – учитель математики/класний керівник.
………… – учитель-дефектолог.
………… – практичний психолог.
………… – учитель української мови та літератури.
………… – учитель ІК «Мистецтво», етики.
………… – учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти».
………… – вчитель англійської мови
………… – вчитель зарубіжної літератури
………… – учитель ІК «Пізнаємо природу».
………… – учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут».
………… – учитель інформатики.
………… – учитель предмета «Технології».
………… – учитель фізичної культури.
………… – шкільна медична сестра.
………… – мати дитини.
Порядок денний:
1. СЛУХАЛИ:
ПІП – класного керівника, яка повідомила, що згідно висновку ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (ПІП особи З ООП) рекомендований 4 рівень підтримки в закладі освіти і організоване навчання за освітніми програмами закладів загальної середньої освіти модифікованих відповідно до освітніх програм для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Учень навчальний матеріал за І семестр з таких предметів як українська мова, українська література, зарубіжна літературо, англійська мова, пізнаємо природу, здоров’я, безпека та добробут, вступ до історії України засвоїв на середньому рівні. А з таких предметів як математика, технології, інформатика, етика, інтегрований курс «Мистецтво», фізична культура має достатній рівень досягнення. Відмітила, що спостерігається покращення навчальних досягнень, в порівнянні з 4 класом, з таких предметів як математика, технології та інформатика. Це говорить про позитивну динаміку інтелектуального розвитку дитини.
ВИСТУПИЛИ:
1. ПІП – асистент вчителя, яка зазначила, що (ім’я учня) демонструє помітний прогрес у засвоєнні програмного матеріалу, проявляє активність на уроках. Але потребує повторного пояснення нового матеріалу та деяких завдань до навчальних вправ. Читає словами, але часто неправильно наголошує слова. Має труднощі з осмислюванням прочитаного. Словниковий запас поповнився новими словами, покращилась артикуляція звуків.
В письмових роботах виявляє самостійність. Пише розбірливо, але допускає багато перекреслень. З допомогою вчителя аналізує та редагує власне писемне висловлювання.
2. ПІП – учитель інформатики, яка акцентувала увагу на тому, що (ім’я учня) в цьому році тільки почав вивчати навчальний предмет – інформатику, але засвоює матеріал на достатньому рівні. До уроку проявляє зацікавленість, безпечно та відповідально використовує інформаційні технології, намагається працювати в цифровому середовищі.
УХВАЛИЛИ:
Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2022-2023 н.р., учня 5-Б класу (ПІП особи з ООП) позитивною.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
2. СЛУХАЛИ:
ПІП – заступника директора з навчально-виховної роботи, яка сказала, що для дитини з особливими освітніми потребами з урахуванням його індивідуальних потреб та можливостей, висновку ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини проводились корекційно-розвиткові заняття, а саме для учня 5-Б класу (ПІП особи з ООП) в кількості 4 годин на тиждень.
- соціальне-побутове орієнтування - 2 години на тиждень
- «Ритміка» - 2 годин на тиждень
ВИСТУПИЛИ:
1. ПІП – вчитель дефектолог, яка в своєму виступі зазначила, що на корекційно-розвитковому занятті Богдан використовує у своєму мовленні різні іменники та дієслова. Не дивлячись, на те, що у учня зв’язне мовлення дещо збіднене і обмежене побутовою тематикою, він старається правильно оформлювати свої думки та передавати зміст почутого або прочитаного.
2. ПІП – педагог з корекційно-розвиткових занять «Ритміка», яка повідомила, що у (ім’я учня) помітно покращилась пізнавальна активність, помічається прогрес у емоційно-вольовій та когнітивної сфері. Учень із задоволенням відвідує заняття та виконує завдання.
УХВАЛИЛИ:
1. Залишити індивідуальну програму розвитку без змін.
2. Продовжувати корекційно-розвитковиі заняття у ІІ семестри для учня 5-Б класу (ПІП особи з ООП).
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
3. СЛУХАЛИ:
ПІП - практичний психолог, яка зазначила, що (ім’я учня) із задоволенням взаємодіє з учасниками освітнього процесу. Під час розумової активності проявляє зосередженість, помірну стійкість уваги під час сприймання нової інформації, помічається прогрес у емоційно-вольовій сфері. В учня помітні позитивні зрушення розвитку розумових операцій , а саме : аналізу, синтезу, порівняння. (Ім’я учня) проявляє схильність переробляти і доповнювати свої враження, думки, спогади при одержанні нового досвіду.
УХВАЛИЛИ:
Вважати адаптацію учня (ПІП особи з ООП) до навчання у п’ятому класі успішною.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
Голова засідання
Секретар засідання
Члени засідання:
Фахівець ІРЦ
Учитель математики/класний керівник
Учитель-дефектолог
Практичний психолог
Учитель української мови та літератури
Учитель ІК «Мистецтво», етики
Учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти»
Учитель ІК «Пізнаємо природу»
Учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут»
Учитель англійської мови
Учитель зарубіжної літератури
Учитель інформатики
Учитель предмета «Технології»
Учитель фізичної культури
Шкільна медична сестра
Мати дитини
(Назва навчального закладу)
Протокол №4
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
від 30.05.2023
Голова засідання
Секретар засідання
Присутні:
ПІП – фахівець ІРЦ.
………… – учитель математики/класний керівник.
………… – учитель-дефектолог.
………… – практичний психолог.
………… – учитель української мови та літератури.
………… – учитель ІК «Мистецтво», етики.
………… – учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти».
………… – вчитель англійської мови
………… – вчитель зарубіжної літератури
………… – учитель ІК «Пізнаємо природу».
………… – учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут».
………… – учитель інформатики.
………… – учитель предмета «Технології».
………… – учитель фізичної культури.
………… – шкільна медична сестра.
………… – мати дитини.
Порядок денний:
1. СЛУХАЛИ:
ПІП – заступника директора з навчально-виховної роботи, яка зазначила, що відповідно до висновку та рекомендацій ІРЦ командою психолого-педагогічного супроводу та за участю батьків для (ім’я учня) був складений індивідуальний навчальний план схвалений педагогічною радою ….. ліцею №1 від 31.08.2022 року. Інклюзивне навчання учня, згідно з індивідуальним навчальним планом здійснювалось відповідно до освітніх програм закладу освіти з урахуванням його особливих освітніх потреб та особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу, а саме модифікації всіх навчальних предметів.
ВИСТУПИЛИ:
1. ПІП – класного керівника, яка ознайомила з результатами навчальних досягнень та успіхами дитини за ІІ семестр та за 2022-2023 н.р. (ім’я учня) показав себе як старанний учень, має достатню навчальну мотивацію. За час навчання в ліцейному 5-Б класі учень виявив гарні здібності з таких предметів як інформатика, мистецтво, трудове навчання, фізична культура. Рівень досягнення з цих предметів у (ім’я учня) – достатній. Складніше даються учню такі предмети як: українська мова та література, зарубіжна література, англійська мова, історія, математика. Досягнення учня з цих предметів на середньому рівні. (Ім’я учня) виявляє зацікавленість та прагнення до навчання, бажання до самостійної роботи, але при цьому, під час виконання навчальних завдань, потребує допомоги асистента вчителя.
2. ПІП – асистент вчителя, яка зазначила, що для організації інклюзивного навчання відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021року № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», наказу ліцею №1 від 01.09.2022 року № 75 «Про організацію інклюзивного навчання у 2022-2023 навчальному році» для учня була складена індивідуальна програма розвитку. (Ім’я учня) спостерігається прогресивна динаміка в розвитку навчальних навичок. Під час навчального процесу намагається працювати самостійно. Учню подобається виконувати тестові завдання. (Ім’я учня) частково розуміє зміст прочитаного, може відповісти (в тестовій формі) на питання за змістом тексту, піше під диктовку, частково розуміє пунктуацію в реченні. Але процес мовленнєвого висловлювання у (ім’я учня) викликає труднощі. Йому складно скласти речення, підібрати слова, побудувати фрази використовуючи граматичні конструкції, не вистачає словникового запасу. Учень виявляє інтерес до математики, інформатики. Подобаються уроки фізкультури.
3. ПІП – вчитель математики яка повідомила, що (ім’я учня) демонструє помірну активність і самостійність на уроці. Старанно і охайно робить записи в зошитах. Протягом року показує прогресивну динаміку розвитку математичної компетентності. Володіє навичками письмового додавання і віднімання натуральних багатоцифрових чисел (ділення і множення з допомогою педагога). Володіє поняттям дробу. Порівняння дробів, додавання і віднімання дробів з однаковим знаменником виконує за аналогією, виконує арифметичні дії з іменованими числами, навчився розв’язувати рівняння з одним невідомим. Реагує на свої невдачі, але при цьому стримує негативні емоції.
УХВАЛИЛИ:
Вважати засвоєння навчального матеріалу за освітню програмою закладу освіти модифікованою відповідно індивідуальних особливостей і можливостей учня - ПІ учня за 5 клас на середньому рівні.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
2. СЛУХАЛИ:
ПІП – практичного психолога ліцею яка зазначила, що у (ім’я учня) покращилось зв’язне мовлення. Учень проявляє інформаційно-комунікативну активність. У процесі спілкування намагається відбудовувати логічні зв’язки. Під час сприймання нової інформації (ім’я учня) проявляє спостережливість, зацікавленість, активність і інтерес при виконанні завдань.
ВИСТУПИЛИ:
1. ПІП – вчитель-дефектолог яка повідомила, що у (ім’я учня) покращилась артикуляція м’яких приголосних звуків. Учень старається використовувати в своєму мовленні різні іменники та дієслова, намагається правильно будувати форми звертання до старших та однолітків. Спостерігається покращення звуковимови шиплячих звуків.
2. ПІП – педагог з корекційно-розвиткових занять «Ритміка», яка повідомила, що у (ім’я учня) помітно покращились координація рухів, спритність та витривалість. Спостерігається позитивна динаміка в розвитку загальної та дрібної моторики. Учень проявляє пізнавальний інтерес до хореографічного та музичного мистецтва, сприймає музичні образи, може виразно ритмічно рухатись.
УХВАЛИЛИ:
Вважати динаміку розвитку та навчання за ІІ семестр 2022-2023 н.р., учня 5-Б класу ПІП учня) позитивною.
Результати голосування:
за – 18
проти – 0
утрималось – 0
Голова засідання
Секретар засідання
Члени засідання:
Фахівець ІРЦ
Учитель математики/класний керівник
Учитель-дефектолог
Практичний психолог
Учитель української мови та літератури
Учитель ІК «Мистецтво», етики
Учитель предмету «Вступ до історії та громадянської освіти»
Учитель ІК «Пізнаємо природу»
Учитель ІК «Здоров’я, безпека та добробут»
Учитель англійської мови
Учитель зарубіжної літератури
Учитель інформатики
Учитель предмета «Технології»
Учитель фізичної культури
Шкільна медична сестра
Мати дитини