Посібник.Математика в кросвррдах,ребусах,головоломках.5кл.

Про матеріал

Прсібник.Математика в кросвррдах,ребусах,головоломках.5кл.

-----------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

Перегляд файлу

 

                                                                                                                                                                 

 

Галина  Миколаївна Мороз ,  СЗШ №3 м. Калинівка,учитель,Вінницька обл..

М.Калинівка, вул.Воззєднання  22 кв.63. т:8-0433 -4 02 12 ; 8 067 763 7311,

 

 

 

                                                                                                                                                        

               

 

                                                                                                                                                                                                           

 

                                       

          

 

 

 

                                                           

 

 

                                 

 

 

 

 

 

 

 

За загальною редакцією:

Мацера Леонід Михайлович – начальник відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації

 

 

Укладач:

Мороз Галина Миколаївна  - вчитель математики загальноосвітньої школи  1-111 ступенів №3 м.Калинівки

 

 

 

Рецензенти:

 

Фелько В.О.  методист  РМК    відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації

 

Дідук К.В. -  вчитель математики загальноосвітньої школи  1-111 ступенів №3 м.Калинівки

 

Павлуник С.М. – заступник директора ЗОШ1-111 ступенів №3 м.Калинівки

 

Кугай В.С.   - директор  ЗОШ 1-111 ступенів №3 м.Калинівки

 

 

             Посібник розроблено  згідно підручника математики для  5 класу Г.П.Бевза, В.Г.Бевза відповідно до нової програми (12-річна школа).До кожного з 37 параграфів підручника пропонується розв’язання кросвордів у двох варіантах. Кожний з них містить 5 запитань, які охоплюють весь теоретичний матеріал, що вивчається в параграфі. Це  дає змогу учителю за дуже короткий час у цікавій формі перевірити теоретичні  знання учнів. Для розв’язання  пропонується  3 х вилини.

           Крім цього посібник містить ребуси і головоломки, розв’язання яких розвиває в учнів не тільки інтерес до математики, але й захоплення та прагнення вивчати і знати його.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я по батькові                     Мороз Галина Миколаївна

 

Дата народження                                     16.08.1954р.

 

Освіта                                                       вища

 

Фах                                                           вчитель математики

 

Місце роботи                                          Калинівська ЗОШ 1-111 ступенів 

                                                                 вул.Шмідта 58.тел.2-13-99

 

Кваліфікаційна категорія                      вчитель вищої категорії

 

Педагогічний стаж роботи                    33 роки

 

Домашня адреса                                    м .Калинівка ,вул.. Возз’єднання 22 кв.63                                                                                                            

                                                                         тел.. 4-02-12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

 

  §1.Натуральні числа і  цифри.

  §2.Нуль і мільярд

               §3.Порівняння натуральних чисел

               §4.Додавання натуральних чисел

               §5.Віднімання натуральних чисел

               §6.Відрізки, ламані та  їх довжини.

       §7.Координатні промені і шкали

  §8.Кути та їх міри

  §9.Множення натуральних чисел

  §10.Закони множення

  §11.Ділення натуральних чисел

  §12.Ділення з остачею

               §13.Квадрат і куб числа

               §14.Числові і буквені вирази

  §15.Рівняння

  §16.Многокутник

  §17.Кути трикутника і чотирикутника

  §18.Площа прямокутника

  §19.Прямокутний паралелепіпед і його об’єм.

  §20.Величини та їх значення

  §21.Дробові числа і звичайні дроби

  §22.Додавання і віднімання дробів з однаковими  знаменниками

  §23.Десяткові дроби

  §24.Порівняння десяткових дробів

  §25.Додавання десяткових дробів

  §26.Віднімання десяткових дробів

  §27.Множення десяткових дробів

  §28.Окремі випадки множення

  §29.Ділення десяткового дробу на натуральне число.

  §30.Ділення натуральних чисел і дроби.

  §31.Ділення на десятковий дріб.

  §32.Округлення чисел.

  §33.Масштаб.

  §34.Середнє арифметичне.

  §35.Дріб від числа.

          §36.Відсотки.

  §37.Задачі на відсотки.

 

 

Література :Г.П.Бевз, В.Г.Бевз, математика, 5 клас.

 

 

 

                    §1 Натуральні числа

                                  і  цифри.

 

                              Варіант 1

 

 

 

3

 

2

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 


 

 

1. Найменше натуральне двоцифрове число.

2. Знак, яким позначають число вісім.

3. Цифра, якою не можна позначити жодне натуральне одноцифрове число.

4. Число 60 в старовину.

5. Назва класу.

                                                        Варіант 11

 

 

 

 

1

 

 

 

5

 

 

2

 

 

 

 

4

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

1.Уявне розбиття числа.

2.Яке число називали дюжиною в старовину?

3.Кількість різних трицифрових чисел, які можна записати цифрами 3,5,5.

4.Найменше парне натуральне число.

5. Розряд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Розгадайте ребуси.

 

 

 

          ,     ,              ,                 ,

 

               ,          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 §2 Нуль і мільярд

 

Варіант 1

 

 

1

 

5

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Найбільше двоцифрове натуральне число, що містить цифру нуль.

2.Нуль поділити на будь-яке число , буде -?

3.Яке це число ?

4.У скільки разів зменшиться число 50200, якщо  у ньому закреслити два останні нулі?

5.Тисяча мільярдів називається…?

 

 

                                                         Варіант 2


 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Тисяча мільйонів називається . . . ?

2.У скільки разів збільшиться число  245 000, якщо  дописати один нуль справа ?

3.а – а = ?

4.Оленка знайшла 2 білих гриби, а Сашко у три рази більше. Скільки грибів вони знайшли разом ?

                                      5.За допомогою якої дії знаходять у скільки раз одне число більше за друге ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Розгадайте ребуси

 

 

 

                                0                                                                                                         100

 

 

 

 

 

                                         

                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          §3 Порівняння натуральних чисел

 

                                  Варіант  1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Знак     .

2.Усі натуральні числа становлять …?   натуральних чисел.

3.Число  х+1 називають …? до числа  х.

4.Число  натуральних чисел не більших за сім.

5.Число натуральних чисел, які  більші за 10, але не більші за 15.

 

                           Варіант 2

 

 

1

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

3

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.   Знак   « ».

2.   а>в ?

3.   1,2,3,4,5,…- це натуральний…?

4.Число натуральних чисел не більших за 8.

5.Число натуральних чисел, які більші за 9, але не більші за 12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                Розгадайте ребуси

 

 

                                             

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§4.Додавання натуральних чисел

 

Варіант 1

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. а+в = в+а  = це…? закон.
  2. (а+в)+с =а=(в+с) – це …? закон.
  3. Результат додавання.
  4. Як зміниться сума, якщо один з його доданків збільшити на кілька   одиниць?
  5. .Скільки трицифрових чисел можна записати цифрами 1,2,3
     

 

 

                   Варіант 2

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

1.10001+897  - це…?

2.Числа, що додають називають…?

3.Від    доданків сума не зміниться.

4.До числа «а» додати число «в»  означає число «а»  … на «в» одиниць.

5.На скільки зменшиться сума, якщо кожний з доданків зменшити  на 4?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Знак ( ? ) замініть числом

 

 

1

3

5

 7

  ?

11

8

15

  ?

30

2

15

30

3

?

60

?

19


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              §5Віднімання натуральних чисел

 

 Варіант  1

 

1

 

 

4

 

 

 

 

2      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Число, від якого віднімають.

 2.Результат віднімання.

3.Число, яке віднімають.

4.Зменшуване збільшили на 5 одиниць, то     різниця …? на 5 одиниць.

5.  а - а  = ?

  Варіант 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

    1.Дію віднімання називають ..? до дії додавання.

   2. а - в -?

   3.При відніманні натуральних чисел різниця завжди менша за …?

   4.Якщо від’ємник  збільшити на кілька одиниць, то різниця …? на стільки ж одиниць.

  5.Якщо зменшуване збільшити на  дві одиниці, а від’ємник зменшити  на дві одиниці, то різниця  збільшиться на …? одиниці.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

                                         1.Встановити принцип, за яким  розміщені числа в

         1    2   1        

                                                    трикутнику  і продовжити його.

                1     3   3    1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               §6.Відрізки, ламані та  їх довжини.

 

                         Варіант 1

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

4

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

                                          Варіант 2

 

 

 

                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

1

4

 

 

5

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    §7.Координатні промені і шкали

 

               Варіант 1

 

5 | 2

 

 

 

 

3

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Кожному натуральному числу на координатному промені відповідає єдина його…?

2. Відрізок  довжина якого 1м, 1см,…,називається …? 

3.Координатний промінь …?

4. Координата точки –це …?,що відповідає

цій точці на координатному промені.                  5. Промінь  …?


 

Варіант 2

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Система штрихів  разом з відповідними числами називається…?

2.Відстань між сусідніми великими штрихами називається великою…?

3.Слово «шкала» означає…?

4.Міра кута- це…?

5.Шкалу має годинник і…?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Розгадайте ребус

 

 

 

                                                                         

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  §8Кути та їх міри

   А

                                         Варіант 1

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

1.      О …?

 В

2.Два промені із спільним початком, що обмежують …? називаються кутом .

3.Точка О – це…? кута.

4.Два кути рівні, якщо їх накладанням можна …?

5.Кут,  градусна міра якого 180 називається  …?
 

 

 Варіант 2

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

1.Кут.обидві сторони якого лежать на одній прямій називається …?

             А  

2.                                  Промені ОА і ОВ

                                  називаються …?

   О                   В       кута.

 

3.Кут менший від прямого називається …?

4.Кут більший від прямого називається …?

5.Промінь.який виходить  є вершини кута і поділяє його на два рівні кути , називається …?

 

 

 

         Розгадайте ребус

 

 

                                                                 

               

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§9 Множення натуральних чисел

 

                    Варіант  1

 

 

 

 

 

 

 

2

1

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.а·в-це…?   

2.а·?=а

3.а·?=0 =

4.Помножити число «а» на число «в»

   означає взяти число «а»

...? «в» разів.

 5.Збільшують число в кілька разів дією …?
 

 

 

 

Варіант 2

 

1

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

1.Число а помножити на число в  означає число а …?  у   в  разів

 2.Якщо а·в =с , то а –це…?

  3.Якщо один із множників  збільшити у кілька разів, то і ..? збільшиться у стільки ж разів.

   4.Якщо до будь-якого числа приписати справа  два нулі, то  це означає, що його помножили  на …?

 

   5.Добуток збільшиться утричі, якщо один із множників збільшити …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          Знак запитання заміни числом.

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   §10 Закони множення

 

      Варіант 1

 

 

 

1

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.а·в = в·а – це …? закон множення.

2.(а·в)· с = а·(в·с) –це …? закон множення.

3. Натуральне число а помножити на натуральне  число в означає число а …? в          в   разів.

4.Якщо один з множників  збільшити удвічі, то і …?  збільшиться удвічі.

5.Кожний з трьох множників закінчується нулем, скільки нулів буде у добутку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 Варіант 2

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

1. а· (в+с) = а·в+в·с  - це …? закон множення.

2.Від …? множників добуток не зміниться.

3.Два з трьох множників закінчуються нулями, скільки нулів у добутку?

4.Якщо один із множників збільшити у чотири рази, то добуток збільшиться у…? рази.

5.  325· …?  = 32500.
 

 

 

 

§11Ділення натуральних чисел

 

Варіант 1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

1.а:в – це…?

2.Дію ділення перевіряють  дією …?

3.Число , на  яке ділять – це…?

4.Дія ділення …? до дії множення.

 

5. а:а =…?

 

 

 

 

 

                                                 Розгадайте ребус

 

                      

 

 

                                             Варіант 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

1.Результат ділення …?

2Число, на яке ділять …7

3.Ділити на …? не можна!

4.Натуральне число а поділити на натуральне число в означає  число а …?  у в разів.

5. При збільшенні діленого у 2 рази, частка …?  у 2 рази.

 

 

                                       Розгадайте ребус

 

 

                     

 

 

                   §12 Ділення з остачею

 

                                             Варіант 1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

4

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Якщо остачею нехтують, то говорять про наближення  з…?

2. Остача завжди …? за дільник

3.При діленні числа  в на 10 отримали остачу. Яке найбільше число можливе в остачі?

4. 83   4 

    80    20                                 …? частка

     3

5.  - це  …?
 

  

                                                  

Тимко розділив одне число на інше з остачею і виявив, що частка вдвічі менша

за остачу, а остача вдвічі менша за дільник і втричі менша за ділене. Які числа ділив Тимко?

 

 

                                       Варіант 2

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

1.15:4 4 це наближення з …?

2.20:3 6 це наближення  з …?

3.  «»   -  …? дорівнює.

4.Якщо  а =в·с + r  , то r це …?

5.При діленні числа  а на 8  отримали остачу. Яким найбільшим числом може бути остача?

 

 

 

 

 

                                                

На свій день народження  Оленка принесла в клас цукерки, щоб пригостити однокласників. Коли вона порахувала всі цукерки, то виявилось,що кожному вона дасть по 4  і жодного не залишиться, але  три  учнів захворіли і не прийшли до школи, тому Оленка кожному дала по 5 цукерок і в неї ще залишилось 3 цукерки. Скільки цукерок принесла Оленка?

 

 

 

 

 

                         §13 Квадрат і куб числа 

 

 

Варіант 1

 

 

1

 

 

 

4

 

 

 

5

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   1.4 - це …? числа

   2. 5 - це …? числа

   3. - це …?

   4. - це …?

    5.2 +7·12 =  це  …? вираз.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   Варіант 2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

1.Добуток двох рівних чисел називається …?

2.Добуток  трьох рівних чисел називається…?

3.Якщо виконати всі дії, вказані у виразі, то одержимо число, що називається …? виразу.

4.Обчислюючи значення виразу, спочатку виконують …? числа до квадрата чи куба, а потім множення і ділення,  нарешті додавання і віднімання.

5.а- це …?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    §14Числові і буквені вирази

 

 

                           Варіант 1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

1

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2·4+ 78·7  - це …? вираз.

2.а+хв.  –це …? вираз.

3.Буквений вираз,  позначений однією буквою називається …?

4.В буквених виразах знак …? не пишуть. 

5.х  - це …? квадратів.
 

 

                     Варіант 2

 

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

1.S=VT – це …?

2.(а+в) - це квадрат …?

3.(а-в) –це квадрат …?

4.Вирази числові і …?

5.Буквені вирази можна …?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§15рівняння

 

Варіант 1

 

4

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

5

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.Рівність, яка містить невідоме число, позначене буквою називається …?

2.Те значення невідомого, що перетворює рівняння на правильну числову рівність називається …? рівняння.

3.Щоб знайти невідомий доданок треба від …? відняти відомий доданок.

4.Щоб знайти невідомий множник треба …? поділити на відомий множник.

5.25·х=100, х=?
 

Варіант 2

 

 

 

 

2

 

1

 

 

 

 

 

 

3

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2х+ 6 = 8 – це …?

2.Розвязати рівняння  означає знайти всі його …?

3. Щоб знайти невідоме зменшуване треба до різниці …? від’ємник.

4.Щоб знайти невідоме ділене потрібно частку …? на дільник.

5 .7х +12=26, х=?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                           §16. Многокутник

 

                    Варіант 1

 Т

 Д

 

 

 

1

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. А                                Це …? ламана.

У

 

 Р

 2.Якщо в трикутнику дві сторони рівні,  то його  називають …?

3.         А

                            СВ  -   …? трикутника.

 

      С               В

                                                                         4.Сума довжин усіх сторін многокутника називається   …?

5. Дві фігури називаються рівними, якщо їх можна   …?   накладанням.

 

 

Варіант 2     

 

                           

                                                                                            N

                                                                            M

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

1. K    Це   …?

 

   C          L

 

             В

2.                   Це …? трикутник.

 

 

      А               С

 

3.Трикутник у якого всі сторони рівні -…?  

4.Кожна сторона трикутника менша від  …? двох інших його сторін.

5.Сума довжин усіх сторін многокутника –це …?
 

 

 

 

 

 

 

 

§17. Кути трикутника і чотирикутника

 

                           Варіант 1

 

 

 

1

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  А         Це   …? трикутник.

 

     В            С

 

2.            Це …? трикутник.

 

 

 

3.

                            Це …?                        трикутник

 

 


 

4.Сума усіх кутів дорівнює 180° у …?

5.Сума усіх кутів дорівнює 360° у …?

 

 

                                             Варіант 2

 

 

 

 

 

3

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

1.Чотирикутник, у якого всі кути прямі  -   …?

2.Прямокутник, у якого всі сторони рівні  -  …?

3.Чотирикутник у якого кожна сторона дорівнює протилежній стороні -…?

4.Чотирикутник, у якого всі сторони рівні -…?

5.Трикутник , у якого сума двох кутів дорівнює 90називається …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Яка величина третього кута трикутника?

 

 

                           
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     §18. Площа прямокутника

 

                           Варіант 1

 

 

 

1

 

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.За одиницю вимірювання площі приймають площу …? квадрата.

2.Щоб визначити площу прямокутника , треба його довжину  …?  на ширину.

3.У скільки разів збільшиться площа прямокутника, якщо одну з його сторін збільшити удвічі?

4. 100м - це 1…?

5.10 000м- це 1…?
 

 

 

 

 

 

 

 Варіант 2

 

 

 

1

 

 

5

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

1. це формула площі …?

2. -це формула площі …?

3.100 ар –це 1 …?

4.1ар –це …?

5.У скільки разів збільшиться площа квадрата, якщо його сторону збільшити утричі?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§19. Прямокутний паралелепіпед і його об’єм.

 

     Варіант 1

 

                                     1. Це прямокутний …?

 2. Це …? паралелепіпеда

 3. Це …? паралелепіпеда.

 4. Це …? паралелепіпеда.

                                     5.За одиницю об’єму приймають  об’єм  …? куба.

 

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

5

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

2

 

5

 

1   1.Куб має …? вершин.

2. - це формула об’єму  …?

3.Куб має …? граней

 4.Довжина, ширина, …? –це виміри          прямокутного     паралелепіпеда.

 5. V=abc –це формула …?  прямокутного паралелепіпеда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                      

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§20 Величини та їх значення

 

 Варіант 1

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4

 

 

 

 

 

 

 

1.Яку величину вимірюють  за допомогою терезів?
       2.Яку величину вимірюють за допомогою годинника?

 3.За допомогою спідометра вимірюють …?

4.Одиниця міри відстані в старовину.

5.Міра маси в старовину.

 

 

 

 

 


 

                                                         Варіант 2. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

4

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

1.Три  …? –сажень.

2.40 …? –це пуд.

3.1км =це  …?

4.Два метри –це один  …?

5.16кг –це …?



 

 

 

 

 

§21Дробові числа і звичайні дроби

 

              Варіант 1

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

1.  - це  …?

 2. - це  …?

 3.- це …?

 

 4.Знаменник показує на скільки рівних частин  …? одне ціле.

 5.Щоб знайти одну  сьому  від числа потрібно це число поділити на …?

 

 

 

                    Варіант 2

 

 

3

 

 

 

 

 

1

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.З двох дробів з однаковими знаменниками  більший той дріб, у якого  …? більший.

2. - це …? дріб

3.- це  …? дріб.

4. частина доби – це …?

5. частина години – це …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Розгадайте ребус

 

 

’’’        ’’’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§22 Додавання і віднімання дробів з однаковими

знаменниками

 

 Варіант 1

 

 

1

 

 

 

 

4

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

1.Щоб додати  дроби з однаковими знаменниками , потрібно чисельники …? , а знаменник залишити  той самий.

2.Щоб відняти  дроби з однаковими знаменниками  . потрібно  знайти …? чисельників, а знаменник  залишити  той самий.

3.  - це …? дріб.

4. від числа 9 буде …?

5.Зошит коштує дві гривні і ще половину вартості. Скільки коштує зошит?
 

Заміни зірочки числами так, щоб нерівність була правильна.

;   

 

                      Варіант 2  

                                                     1. 

 

11

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  …?

3.

4.

5.Кожний мішаний дріб можна подати у вигляді  …? дробу.


 

Мама купила цукерки .Чверть усіх цукерок мама дала сину, третину залишку доньці. Після цього половину решти дала татові ,й останні 4 цукерки з’їла сама. Скільки цукерок купила мама?

 

 

 

 

              §23Десяткові дроби

 

Варіант 1

 

 

 

1

 

 

 

4

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

1.  - це …? дріб.

2.0,043 –це …? дріб.

3.Дробові числа можна записувати у вигляді …? дробів.

4.0,413 – у розряді десятих стоїть число …?

5.0,028 –у розряді тисячних стоїть число …?
 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

 

 

 

1

 

 

 

2

 

4

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. - це …? дріб.

2.0,37 – це …? дріб

3.Цілу частину десяткового дробу відокремлюють від дробової …?

4.2,752 – в розряді десятих стоїть число …?

5.0,789 – в розряді сотих стоїть число …?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§24 Порівняння десяткових дробів

 

Варіант 1

 

 

 

5

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

3

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

1.У кожному десятковому дробі є …? і дробова частини.

2. Дробова частина завжди менша за …?

3.0,5 – це …?

4.Дроби  1,5 і 1,500 …?

5. Дріб     0,109  …? за    0,111.
 

 

Замінити зірочки цифрами так. Щоб порівняння було виконано правильно (якщо це можливо)

 

13,42*4 <  13,4224  ;  79,*39 >79,9

 

 

 

Варіант 2

.

 

1

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

1.У кожному десятковому дробі  є ціла і …?  частини                                                   2.Дробова частина завжди …? за одиницю.

3.У дробі 6,35, число 6 – це …? частина.

4.Дроби 1,8 і 1,800 …?

5.Дріб 0,111 …? за 0,011.

 

 

 

 

 

 

Замінити зірочки цифрами так, щоб порівняння було виконано правильно (якщо це можливо)

                              2,*56>2,856;   24,38**3 > 24,389

 

 

 

 

 

             §25 Додавання десяткових дробів

 

 Варіант 1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

1.При додаванні десяткових  дробів  доданки треба писати  так, щоб кома була під …?

2.7,21

   82,6

   8?,8 1

3.Закони додавання дійсні не тільки для натуральних чисел, але  й для будь-яких  …? чисел.

4.  а+в = в+а  -…? закон.

5.а+ (в+с) = (а+в)+с   -…? закон.

 

 Заміни зірочки цифрами

 

1,2*3* + *,56* = 9,*999;

 

 

 Варіант 2

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

2

 

 

 

1

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.При додаванні десяткових дробів треба  …? писати так, щоб кома була під комою.

2.  7,35

  77,61

  8?,96

3.Закони  …? дійсні не тільки для натуральних чисел, але для будь-яких дробових чисел.

4.  m + n = n + m  …? закон.

5.  x + (y+z) = (x+y) + z -…? закон.

 

 

 

 

 

                                 Заміни зірочки цифрами

 

*6,24** + 1*,**38 = 33,3333

 

 

 

 

 

 

 

Заповни клітинки  квадрата  числами так, щоб суми чисел кожного рядка. стовпчика і діагоналі були рівні між собою.

 

 

 

 

 

 

 

1,8

2,3

1,2

 

0,6

 

 

0,6

 

 

 

1,1

0,1

 

 

1,6


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     §26  Віднімання десяткових дробів

 

Варіант 1

 

 

1

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

1.При відніманні десяткових дробів зменшуване і від’ємник записують у стовпчик так,  щоб кома була під …?

2.Якщо у зменшуваному після коми менше нулів, ніж у від’ємнику, або навпаки , то справа дописують  …?

3.Віднімання – дія …? до додавання.

4.  3,2  -  1,2  = …? число.

5._ 21,81

        1,32

     20?49
 

 


Варіант 2

 

 

1

 

 

5

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

1.При відніманні  десяткових дробів                                                                                                                             зменшуване і    …?   записуються так, щоб кома була під комою.

2.    ….? – дія обернена до додавання.

3. Різниця + від’ємник = ???                                                                                                                4._  25,63

        6,79

      18?84

5.   5,2 – 3,2 = ???  число.

   
 

 

 

 

 

 

1,3

1,8

 

1,3

 

0,8

 

 

Заповни клітинки квадрата числами так, щоб суми чисел

кожного рядка, стовпчика і діагоналі були рівні між собою.
                                    

 

 

 

 

 

       §27 Множення десяткових дробів

 

  Варіант 1

 

 

3

 

4

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Кількість цифр після коми у добутку

0,25·1,31.

2.У добутку 21·0,25 після коми …? десяткових   знаки.

3. 5·0,8 – це …? число.

4. Кількість нулів після коми у добутку 0,06·0,009.

5.Добуток чисел 0.14·0,32 …? за кожний з множників.


                 

 

Варіант 2

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1.Кількісь цифр після коми у добутку.

2.При множенні 1,4  на 5  буде …?число.

3.1,5·0 = ?

4.При множенні числа 354,2 на 0,4 воно …?

5.  0,6·5 =…?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      §28 Окремі випадки множення

   Варіант 1
 

5

1

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.а·в  =  в·а     це …? закон.

2. (а·в)·с  =  а·(в·с)  -це …? закон.

3.При множенні будь-якого числа на  …? . це число не зміниться.

4.При множенні десяткового дробу на 0,1 досить  кому у цьому дробі перенести …? на одну цифру.

5.При множенні десяткового  дробу  на 100, досить  у цьому дробі кому перенести  …?на дві цифри.

 

 

 

Варіант 2

 

 

5

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

1.На яке число треба помножити дріб 0,85,    щоб отримати натуральне число.

2.  0,475 ·  …? =  475

3.   …? · 0,1  =  4

4.Помножити число на 0,1 – це все одно,  що поділити його на …?

5.(а+в)·с = а·с+в·с – це …? закон.

 

 

 Запиши у порожніх клітинках цифри так, щоб у кожному рядку, стовпчику, діагоналі,  добутки  трьох чисел були рівними.

 

 

 

    

1

 

5

 

 

 

5

 

25

1

 

2

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§29Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

 Варіант 1

 

 

 

 

 

1

 

3

 

 

 

2

 

 

 

 

 

5

 

4

 

 

 

1.0,891:а - …?

2.У частці   8,253   3                кому    потрібно             

                    6          275     поставити після  ци-

 _22                                           фри  …?

 21

  15

  15

 0
 

 3.Якщо ціла частина діленого менша від дільника, то ціла частина частки дорівнює…?

4.Поділити  десятковий дріб на 10-кому перенести вліво на   …?цифру.                            

5.Множення на  0,01  можна замінити діленням на  …?

 

 

 

 

 

 Варіант 2

 

5

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.0,953: в  -…?

2. У частці _98,92|_2___ кому слід поставити    8   | 4946 після цифри …?

  _ 18

    18

                       _ 9

 8

 12

  12

                                                                                         0           

 

3.Якщо ціла частина частки  дорівнює нулю, то ціла частина діленого  …?  за цілу частину дільника.

4.Поділити десятковий дріб на 10, досить кому перенести  вліво на …? цифру.

5.Множення на 0,001 можна замінити діленням на …?

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§30Ділення натуральних чисел і дроби

 

Варіант 1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

3

 

 

 1.Результат ділення.

2.Якщо ділене зменшити удвічі, то частка …? удвічі.

3.Якщо ділене і дільник помножити , або  …* на одне і те ж число, то значення частки не зміниться.

4.Дільник не може дорівнювати …?

5.Поділити натуральне число на 10. досить кому перенести  …?на  одну цифру.

 

 

Варіант 2

 

 

 

 

5

 

1

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

2

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Поділити  натуральне число на 100, досить кому  перенести  …? на дві цифри.

2.   2:5 - …?

3. Якщо дільник збільшити удвічі, то частка…? удвічі.

4.  а:?   не можливо.

5.Якщо ділене і дільник  …? ,або поділити на одне і те ж число , то частка не зміниться
 

 

 

 

 

 

 

 

 

.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

        §31   Ділення на десятковий дріб.

 

 

         Варіант 1

 

1

 

 

2

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Ділення на  дробове число завжди можна звести  до ділення на …? число.

2.Щоб поділити 245 на 7,957досить у діленому і дільнику кому перенести вправо на …? цифри.

3.Якщо дільник менший за …? , то частка більша за ділене.

4.а : 0,1 = а · ?

5. 0.3 : 0,? = 0,5             
 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

                                      1.Ділення на     …?   число завжди можна

 

 

 

 

 

 

1

 

5

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 звести до ділення на натуральне число.

2.Щоб поділити 2,65 на 7,985 досить кому перенести у діленому і дільнику на  …? цифри

вправо.

3.Якщо дільник менший за   одиницю, то частка …? за дільник.

4.а : 0,01 = а · ?

5.0,2 : 0,? = 0,5
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           §32Округлення чисел

 

Варіант 1

 

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. … ?  дорівнює.

2. 2,6452,65 округлено з …?.

3. 7,8737,87 округлено з …?

4. При округленні натуральних чисел замість відкинутих цифр  ставлять …?

5 .8092 8090 округлено до …?
 

 

Варіант 2

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

1.   Наближено …?

2.2,795 2,80 округлено з …?

3.6,451 6,45 округлено з …?

4.Округлюючи число припускаються  …?

5.9883 9900 округлення до …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          §33 Масштаб

 

Варіант 1

 

22

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

1.Дію ділення застосовують для обчислення…  руху.

                      2. …? показує у скільки разів відстань на малюнку менша за відстань на місцевості.

3.Масштаб на географічних картах подають у вигляді частки, меншої за  …?

4.Якщо масштаб зображення 1: 10. то це означає. що зображення на рисунку у 10 разів …? , ніж на місцевості.

  5.Масштаб 3:1 означає,  що зображення на   рисунку    утричі …? ,  ніж насправді .

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

1.Частку застосовують для визначення у скільки разів одне число …? за друге.

 2.1: 20 000 -  …?

3. Якщо масштаб географічної карти       1:10 000 , то це означає . що на карті всі відстані …?  в 10 000 разів.

4.Якщо масштаб зображення 10:1, то це означає, що всі розміри …? у 10 разів по відношенню до їх справжніх.

5.Деякі витвори мистецтва  подають за допомогою масштабу  більшого за …?

 

 

 

 

 

 

 

 

             §34 Середнє арифметичне

 

Варіант 1

 

 

1

 

4

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  -  число , при якому даний дріб є середнім арифметичним    чисел.

2. - число, при якому даний дріб є середнім арифметичним  чисел.

3.

4. .Сума кількох чисел  поділена на їх кількість називається  середнім …? цих чисел.

5.Сума трьох чисел дорівнює 12. Яке їх середнє арифметичне?

 

 

Продовж ряд.

 

                                      1,4,5,6,10,15,21…

 

                                        Варіант 2

 

2

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1.-число, при якому даний дріб є середнім арифметичним  даних  чисел.

2. - число, при якому даний дріб є середнім арифметичним даних чисел.

3.

4. S - сума п доданків, то - середнє …?

5.Сума     9-ти чисел дорівнює 63. Яке їх середнє арифметичне?

 

Продовжи ряд.

 

                                       1,4,6,7,11,17,24,…

 

 

 

 

                     §35  Дріб від числа

                                           Варіант 1

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

3

 

 

 

 

 

 

1.Щоб  знайти дріб від числа, потрібно це число

 …? на заданий дріб.

2.Щоб знайти число за відомим значенням його дробу  потрібно це число …? на дріб.

3. від числа 15 дорівнює …?

4. 0,2 від числа становлять 2. Яке це число?

5. Число, 0,6 якого становить 3,6.
 


                               Намалюй наступну серію фігурок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

2

   1.  

2.Дріб від числа знаходять дією …?

 

3.Число  за його дробом знаходять дією … 

 

4.Число, 0,7 якого дорівнює 4,9.

5. 0,8 від числа 10 …?

 

 

                               Намалюй наступну серію фігурок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    §36 Відсотки

 

                    §37Задачі на відсотки.

 

 Варіант 1

 

 

 

 

 

4

 

1

5

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.   -  …?

 2.Щоб записати відсоток десятковим дробом потрібно число, що стоїть перед знаком %      ..?    на 100.

3.Щоб записати число відсотком, треба його …? на 100.

4.  6% =  0,0?

5.  0,07 =  ? %
 

 

 

 

Варіант 2

 

 

 

1

 

 

 

 

 

5

4

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Одна сота частина -  …?

2.Число зменшити удвічі, означає зменшити його на  …%.

3. 1% числа становить  4. Яке це число?

4. 0.09  =  ? %.

5.Збільшити число на  100% означає збільшити  його  …?.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Посібник розроблено  згідно підручника математики для  5 класу Г.П.Бевза, В.Г.Бевза відповідно до нової програми (12-річна школа).До кожного з 37 параграфів підручника пропонується розв’язання кросвордів у двох варіантах.

Кожний з них містить 5 запитань, які охоплюють весь теоретичний матеріал, що вивчається в параграфі. Це  дає змогу учителю за дуже короткий час у цікавій формі перевірити знання учнів. Для розв’язання  пропонується  3 хвилини.

           Крім цього посібник містить ребуси і головоломки, розв’язання яких розвиває в учнів не тільки інтерес до математики, але й захоплення та прагнення вивчати і знати його.

 

 

doc
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
2600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку