Психічне здоров’я – основа душевного комфорту.

Про матеріал
Досвід роботи психологічної служби закладу освіти, який можна використовувати для роботи психологам та соціальним педагогам
Перегляд файлу

Психічне здоров’я – основа душевного комфорту.

Не можна лікувати тіло, не лікуючи душу

Сократ

Сторінка психолога

Соціально – психологічна служба у нашому закладі функціонує як єдина система, яка сприяє створенню умов для інтелектуального і соціального розвитку здобувачів освіти збереження психічного здоров’я та надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.

Мета соціально – психологічної  служби:

  • вивчення особливостей життєдіяльності та індивідуального розвитку особистості;
  • поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • поліпшення психологічного клімату в учнівських колективах;
  • профілактика негативних явищ в учнівському середовищі та формування навичок здорового способу життя

Для створення здорового психологічного клімату в закладі освіти, соціально – психологічна  служба надає психологічну допомогу всім учасникам освітнього процесу, а комплекс наданих актуальних психологічних послуг у подальшому забезпечує психологічну здоровість як окремої особистості так і освітньої системи.

В Калинівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів практичний психолог Світлана Гриньків та соціальний педагог Альона Кучманич у своїй роботі використовують метод арт-терапії, а саме:

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\IMG-6913e0a008820d7d3ff7de3f79187ae8-V.jpg

     казкотерапія – використовує метафору для створення зв’язків між казковими подіями і поведінкою у реальному житті. Завдяки казкотерапії відбувається усвідомлення внутрішньої сутності

 

 

     пісочна терапія – пов’язана із використання природніх матеріалів: води, піску, камінців, ракушок, рослин. Вона передбачає глибинну роботу з почуттями і переживаннями людини;

 

 

     нейрографіка - це графічний метод трансформації свого ставлення до проблеми. Це арт-терапія, яка з'єднує нас з глибинами свідомості, щоб почути свій внутрішній голос.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\20211019_123735.jpg

 

     лялькотерапія – як метод заснований на процесах ідентифікації дитини з улюбленим героєм мультфільму, казки і з улюбленою іграшкою

 

 

C:\Users\Пельц Антоніна\Desktop\изображение_viber_2022-01-27_15-00-04-801.jpg

 

 

     тканинна терапія – терапевтична  робота, в якій людина створює композиції з допомогою різних типів тканин.

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\зображення_viber_2022-01-27_14-59-57-026.jpg

 

         мандалотерапія – один з методів арт-терапії, у якому за допомогою циркулярних круглих зображень, створених у довільному порядку чи за інструкцією психолога, діагностується та досліджується внутрішній світ особистості

 

Використання у навчально-виховному процесі школи засобів арт-терапії має неабияке значення для збереження і зміцнення психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу; подолання різного плану труднощів: навчальних, комунікативних, емоційних, сімейних, перед якими почуваєш себе слабким і незахищеним. Тому для соціально-психологічної служби закладу це дуже ефективний метод роботи під час тренінгів, інтерактивних занять, індивідуальних та групових консультацій.

C:\Users\Пельц Антоніна\Desktop\Без названия.jpg

 

 

Використані джерела:

1. Навчально – методичний посібник  «Практикум з арт-терапії» 2020 рік, Львів ДВУС, автори: Н. Калька, З. Ковальчук;

2. Науковий вісник Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського 2018 р. №3 (122), автори: Б.Т. Долинський, О.Муниця ;

3. Книга «Практикум по арт-терапії» 2020 р., автор А.І. Копитін

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку