Психологічна година " Щасливим бути легко"

Про матеріал
Сьогодні ми проведемо психологічну годину на тему: «Щасливим бути легко" Як стати щасливою людиною?. Чому я обрала саме таку тему? Насамперед тому, що, мабуть, немає такої людини серед нас, яка б не хотіла бути щасливою. Але чи всі знають, як цього досягти. Тож спробуємо з’ясувати що таке щастя, висловимо свої думки, а також дізнаємося, що потрібно для того, щоб бути щасливим.
Перегляд файлу

Психологічна година

«Щасливим бути – легко»

Мета: навчити підлітків долати життєві негаразди й вирішувати проблеми, ставити конкретні цілі та прагнути їх реалізації, використовуючи всі ресурси власного «Я»

Обладнаний матеріал: папір А4, кольорові олівці, фломастери, кошик.

Вік: 14 років ( 7 клас )

Хід заняття

Психолог:Добрий день! Мені приємно вас бачити на сьогоднішньому занятті, тема якого присвячена мистецтву досягнень успіхи, вмінню вирішувати життєві проблеми, використовуючи можливості власного «Я», та вміти просто насолоджуватись життям.

Для того, щоб привітатися ближче, пропоную кожному учаснику назвати своє ім’я та найулюбленіше заняття.(хобі)

Вправа «Привітання»

Психолог: Діти, давайте по черзі привітаємося назвемо своє улюблене заняття, хобі, гру, захоплення і спробуємо відчути себе художниками. Перед вами аркуш ватману на дошці і кольорові олівці. Кожному пропоную після висловлення, вийти до дошки і протягом однієї хвилинки намалювати все, що стосується вашого улюбленого заняття. Виходимо до дошки по черзі.

Бесіда «Чи легко бути щасливим?»

Психолог: Як це бути щасливим?

Що означає «бути щасливим?»

Психолог: Подивіться одне на одного, побіжно торкніться поглядом кожного, хто сидить у цьому класі. Погодьтеся, що всі ми з вами різні, неповторні, яскраві індивідуальності і кожний має потужний потенціал своїх можливостей. Найскладніше – це навчитися використовувати ресурси власного «Я» та спрямовувати їх на досягнення успіхів. Більшість людей з різних причин часто не уявляють, що б вони хотіли робити, чого прагнути. Таким людям необхідно допомогти знайти свою мету та рухатися до неї, інакше їм ніколи не стати успішними.

Людина чимось нагадує велосипед, який може утримувати рівновагу, тільки рухаючись у напрямку до чогось. Ми створені долати перешкоди та вирішувати проблеми, а якщо цього нема, то ми не задоволені життям і нещасливі.

Люди, які говорять, що вони нещасливі, не мають конкретної осмисленої мети. Але чи достатньо просто мати мету? Звісно, ні. Необхідно ще докласти багато зусиль, щоб її досягнути, тобто мати вольові якості.

Більшість людей виправдовує свої не успіхи нестачею часу. Гармонійне ставлення до часу означає дві речі: уміння жити тут і тепер, переживати поточний момент свого життя у всій його повноті;

Здатність відчувати нерозривність минулого, теперішнього та майбутнього, тобто бачити своє життя як єдине ціле.

Мозковий штурм

Психолог:  Як можете пояснити вислови:

«…Людина може все, якщо може дуже хотіти» М.Веллер

«…Багато у природі дивних сил, та сильнішої за людину – немає.» Сокофт

 

Вправа «Обґрунтуй висловлення»

Психолог: У мене є ось такий кошик і  ньому є зім’ятий папір на якому  я  заздалегідь  написала мудрі висловлення. Зараз я до кожного учня буду підходити а ви витягнете собі папір. І будете пояснювати чи згодні ви з висловленням.

Орієнтирний перелік висловлень:

  • Мої проблеми допомагають мені рости над собою.
  • Проблеми – мої друзі, вони допомагають мені стати сильним.
  • Ця проблема – урок для мене.
  • Треба шукати у поганому добре.
  • Для кожної проблеми є своє рішення.
  • І в цій проблемі можна знайти щось хороше.
  • Проблеми вчать мене знаходити нові можливості.
  • Що нового несе мені це випробування?
  • Невдача – це теж позитивний результат.
  • Проблеми – це дорожні вказівки, а не заперечні знаки.
  • Проблеми роблять життя більш цікавим.
  • Досвід – це назва, яку кожний дає своїм помилкам.

Психолог: Що вам заважає досягати успіху в житті?

Що заважає цінувати життя, любити його і просто бути щасливими?

 

Вправа «Вибір за тобою»

Психолог:  Напишіть свої проблеми на листочках, що заважає вам бути щасливими на повну? Напишіть і можете зім’яти свої папірці та поклавши їх до мого кошику. Для того, щоб завжди знати, що вибір є. Випробування завжди тільки під силу кожного з нас. Ну і звичайно вибір у кожного свій. Кожен сам обирає миритися із своєю невдачею, чи боротися з нею.

Притча про Зорю.

Один чоловік покохав Зорю і нудьгував за нею. Щоб бути до Зорі ближче, він улаштував своє житло на горі і щовечора дивився на неї, мріючи коли-небудь наблизитися до неї.

Одного разу вночі чоловік помітив, як місячна доріжка торкнулась його житла, і він вирішив ступити на неї і піти до Зорі. Так він пройшов половину шляху без перешкод, коли ж засумнівався у своїх силах, перелякано подивився вниз, захитався та упав…

Обговорення притчі

Вправа «Установка на щастя»

Психолог: Зараз порошу вас об’єднатися у коло. По колу я буду передавати дзеркало і кожен повинен у нього глянути і сказати приємні слова ( кожен сам собі) щось у голос і щось про себе. Починаючи з психолога:  « Я хочу, щоб мої рідні не хворіли». Учні продовжують…

 

 

Дякую за увагу. До нових зустрічей!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дорошева Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
15 травня 2019
Переглядів
1907
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку