Психологічна гра для учнів другого класу: Вчимося розуміти один одного

Про матеріал
Психологічна гра для учнів 2 класу. Мета гри: згуртувати колектив учнів другого класу та створити позитивний психологічний клімат, а також сприяти подолання бар'єрів у міжособистісних стосунках, розвиток комунікативних навичок.
Перегляд файлу

Вчимося розуміти один одного

(година психолога в 2 класі)

Мета: Згуртувати колектив учнів другого класу та створити позитивний психологічний клімат, а також сприяти подолання бар'єрів у міжособистісних стосунках, розвиток комунікативних навичок.

Завдання:

1. Розвивати толерантне ставлення один до одного.

2. Розвивати вміння розуміти почуття інших.

3. Продовжити роботу над вдосконаленням комунікативних навичок.

Учасники: учні другого класу початкової школи.

 

Хід проведення.

  1. Організація часу.
  2. Привітання.

Гра "Привіт, мій друже!".

Психолог ділить всіх учасників на дві однакові команди. Одна команда утворює внутрішнє коло, а інша – зовнішнє. Діти у внутрішньому колі стають обличчям до учнів, які утворили зовнішнє коло і утворюють пари. Потім вони повторюють жестами наступні слова.

-Привіт, друже! (рукостискання).

- Як справи? (дотик правою рукою до лівого плеча співрозмовника).

- Де ти був? (легенько потискає вухо).

- Я скучив за тобою! (обидві руки зчеплені перед грудьми).

- Ось ти де! (розводить руки в обидва боки).

- Молодець! (обіймають).

Діти в зовнішньому колі відходять у бік і таким чином міняються партнерами. Потім вони знову вимовляють слово, щоб поєднати його з дією. І так дотих пір,поки перша пара знову неопиниться разом.

Вправа"На що схожий наш клас?"

Ви навчаєтесь разом вже цілий рік. За цей час ви потоваришували і познайомилися ближче один з одним. Ваш клас - це маленька сім'я у великій шкільній родині. Якими словами ви можете  описати своїх однокласників? Якою людиною є ти сам?

(На дошці намальоване коло з написом «МИ» і запропоновані варіанти відповідей. Також є можливість сказати "Я").

Після кожної відповіді діти наводять приклади з життя класу, щоб довести свою думку: "Наш клас дружній,тому що ми завжди граємо разом і любимо розмовляти один з одним".

"Наш клас дружній, тому що ми завжди граємо разом і любимо розмовляти один з одним".

Якщо діти говорять слова, які негативно характеризують клас, наприклад, "конфліктний", обговоріть цю характеристику.

Вправа "Зрозумій мене!"

Діти діляться на пари. Вирішіть, хто буде пояснювати, а хто візуалізувати почуте. Одному з учасників пари дається зображення простої геометричної фігури різних кольорів і розмірів. Інша дитина в парі не бачить малюнка. Перший учень описуємалюнок, наприклад, "У правому верхньому куті є маленький синій кружечок", а другий малює на папері те, що він/вона почув(ла). Коли робота закінчена, малюнки кладуть поруч і оцінюють вміння пояснювати та розуміти співрозмовника. За бажанням, можна показати інший малюнок і попросити дітей помінятися місцями.

Діти, як ви думаєте, чого ви навчилися в цій грі?

Гра "Продовж схему".

Психолог малює на аркуші паперу частину тіла тварини і роздає аркуші командам. Кожен член команди продовжує малюнок і передає його іншому члену команди. Цей процес триває доти, доки малюнок не буде завершений. Закінчені малюнки повертаються психологу і порівнюються, щоб зрозуміти, чи відповідають вони бажанням психолога.

Вправа "Малювання на папері".

Матеріали: Папір формату А4,олівці.

Діти мають домовитися і разом намалювати малюнок на папері. Обговорення малюнка.

2.Підбиття підсумків.

-Діти,чи сподобався вам сьогоднішній урок?

- Яка гра вам сподобалася найбільше?

- Що було для вас складніше: розуміти свого друга чи пояснювати?

- Чи навчилися ви краще розуміти один одного?

- Що б ви хотіли від своїх однокласників?

 

  1. Рефлексія.

Ви всі чудово попрацювали! Тепер, будь ласка, знову станьте в коло. Візьміть один одного за руки. Чи відчуваєте ви тепло один одного?

- Я сподіваюся, що з кожним днем, тижнем, місяцем клас буде ставати все більш згуртованим, і ви будете по-справжньому поважати один одного, допомагати один одному і не залишати своїх друзів у біді.

-Живіть дружно і діліться своїми хорошими якостями з іншими.

Дякую за вашу зацікавленість!

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
1 червня 2023
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку