Психологічні механізми інформаційного впливу ЗМК на розвиток дитини. Дитина і комп’ ютер.

Про матеріал
Презентація до батьківських зборів на тему: "Психологічні механізми інформаційного впливу змк на розвиток дитини. Дитина і комп’ ютер." Є актуальною,як для учнів початкової ланки,так і середньої.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ ЗМК НА РОЗВИТОК ДИТИНИ. ДИТИНА І КОМП’ ЮТЕР. Практичний психолог – Яремко О. Б та вчитель початкових класів –Люкс Г. Б. Голгочанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Загадки. Що полюбляють дорослі і діти більше всього на світі?Язика вона не має, та в кого зранку побуває, той багато знає?Не людина, а розмовляє?Було німе і чорно-біле, а зараз кольорове та звукове?Не дерево, а з листками, не людина, а розказує?

Номер слайду 3

Дані соціологічного дослідження канд. псих. наук О. Ю. Дроздова (Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України) зазначають що 58% молоді прагнуть копіювати поведінку телегероїв, здебільшого з іноземних фільмів, а 37,3% молоді взагалі готові вчинити протиправні дії, наслідуючи телегероїв За даними Американської медичної асоціації, за роки, проведені в школі, середньостатистична дитина бачить по телевізору 8000 убивств та 100 000 актів насильства. Крім того, дослідники дійшли висновку, що телебачення пропагує розбещеність, адже у 91% епізодів, що показують сексуальний зв'язок між чоловіком і жінкою, партнери не одружені. За даними дослідників (І. Черезова, Д. Салюк) старшокласник за середньостатистичними показниками проводить біля телевізора та комп`ютера 3-5 годин на добу. Вони розповідають чи показують більше , ніж батьки, друзі чи вчителі . Досить часто діти довіряють телевізору і компютеру навіть більше ніж рідним і близьким.

Номер слайду 4

Старшокласник часто телевізійні схеми сприймає як план для реалізації в реальному житті і у нього поступово формується кримінальний стиль мислення Якщо тебе образили : ти повинен дати здачі і знищити кривдника; Якщо ти розумієш, що не можеш досягнути того, чого прагнеш законними методами, то не страшно в чомусь переступити межу; Якщо ти багатий і сильний — то закон для тебе не писаний.

Номер слайду 5

Позитив Здобуття нової інформації;Підняття настрою;Для тих, хто через хворобу не може контактувати з людьми, відкриття нових можливостей для спілкування, навчання, праці;Збереження контактів з людьми, яких доля закинула в далекі країНегатив. Менше живого спілкування одне з одним, а більше з компютером;Менше руху, а відтак погладшання і хвороби;Погіршення зору;Перегляд фільму, де є насильство провокує агресивність;Реклама алкогольних напоїв спонукаєдо того, щоб їх спробувати. ЗМК – позитив чи негатив?

Номер слайду 6

Залежність Пристрасть до віртуального світу набуває хворобливого характеру. Залежність від комп´ютера - це те ж, що й наркоманія.ppt_x

Номер слайду 7

Анкета1. Чи є в тебе вдома комп'ютер? а) так, є б) немає 2. У якому віці ти почав працювати на комп'ютері? а) 6-10 б) 10-14 в) старше 143. Чи стежать батьки за твоєю роботою за комп'ютером? а) так; б) ні 4. У вільний час ти вибираєш: а) попрацювати за комп'ютером; б) почитати книгу; в) прогулянку на свіжому повітрі5. Скільки часу ти проводиш за комп'ютером? а) до 2-х годин у день; б) від 2-х до 5 годин на день; в) більше 5-ти годин у день6. Для яких цілей ти використовуєш комп'ютер? а) підготовки до уроків; б) гри в) пошук інформації в Інтернеті; г) не використовую 7. Чи вмієш ти працювати в Інтернеті? а) так; б) ні 8. Як ти ставишся до Інтернету? а) байдуже; б) користуюся ним тільки по необхідності; в) відчуваю потребу в Інтернеті; г) не представляю своє життя без Інтернету.9. Скільки часу ти проводиш в Інтернеті? а) до 2 годин на тиждень; б) від 2 до 5 годин на тиждень; в) до 2 годин на день; г) від 2 до 5 годин на день. 10. Чи впливає Інтернет на твоє навчання? а) не впливає; б) допомагає вчитися; в) заважає навчанню.11. Чи граєш ти в комп'ютерні ігри? а) так; б) ні12. Чи є в тебе постійне бажання відіграти? а) так б) ні13. Чи легко ти відриваєшся від гри? а) так б) ні14. Скільки часу в день ти проводиш за комп'ютерними іграми? а) до однієї години; б) 1 година; в) від 1 до 3 годин; г) більше 3 годин; в) не граю взагалі15. Ти працюєш за комп'ютером: а) в освітленій кімнаті; б) у темряві; в) при тьмянім світлі.16. Як часто ти робиш перерви в роботі на комп'ютері? а) взагалі не роблю; б) щогодини; в) кожні 20 хвилин;17. Які скарги в тебе виникають при роботі на комп'ютері? а) болі в спині; б) головні болі; в) швидка стомлюваність очей; г) нервую, коли щось не виходить; д) скарг немає18. Чи виконуєш ти вправи для очей? а) взагалі не роблю; б) щогодини під час роботи на комп'ютері; в) кожні 30 хвилин під час роботи на комп'ютері;19. З'являється в тебе біль і утома рук, кистей і пальців під час роботи на комп'ютері? а) ніколи; б) іноді; в) завжди.20. Чи можеш ти обійтися без комп'ютера? а) ні б) можу в) можу, але із труднощами

Номер слайду 8

Щоб протидіяти негативному впливу ЗМІ слід об’єднати зусилля батьків, громадських організацій, відповідних державних структур. Але як би держава не забороняла ті чи інші фільми чи сайти з елементами насилля чи розпусти, якщо батьки не будуть приділяти значної уваги своїм дітям, і в родині не буде створена атмосфера довіри і любові, то ніякі заборони не діятимуть.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Об’єднавши зусилля батьків, держави і громадськості ми зможемо досягнути значних успіхів у вихованні молоді

Номер слайду 12

Одного разу вчителька попросила дітей написати твір про те, щоб вони хотіли щоби Бог зробив для них

Номер слайду 13

Ввечері, коли вона перевіряла роботи,вона наштовхнулась на один твір,який її дуже засмутив

Номер слайду 14

В цей момент ввійшов її чоловікІ побачив, як вона плаче.«Що сталося? – спитав він

Номер слайду 15

«Читай» – відповіла вонаІ простягнула йому твір одного хлопця

Номер слайду 16

Господи, сьогодні я тебе прошупро дещо особливе. Перетвори мене на комп’ютер

Номер слайду 17

Я хочу зайняти його місце. Хочу жити, як живе комп’ютерв нашому домі

Номер слайду 18

Хочу мати особливе місце і збирати довкола себе сім’ю

Номер слайду 19

Хочу, щоб мене слухали не перебиваючи,і не задавали питань, коли я говорю

Номер слайду 20

Хочу бути центром уваги

Номер слайду 21

Хочу бути в компанії тата,коли він повертається додому,навіть втомлений

Номер слайду 22

Хочу, щоб моя мама замість того,щоб ігнорувати мене,йшла до мене,коли залишається одна і сумує

Номер слайду 23

Хочу, щоб хоча б деколи мої батькизалишали все в стороніі проводили трохи часу зі мною

Номер слайду 24

Боже, я не прошу багато…Я тільки хочу жити так, як живе комп’ютер

Номер слайду 25

«Кошмар! Бідний хлопець» - скрикнув чоловік вчительки

Номер слайду 26

Що ж це за батьки такі?

Номер слайду 27

Це твір нашого сина

Номер слайду 28

Одного мудреця запитали: Що для людини важливіше – багатство чи слава? Він відповів: Ні те, ні інше, а здоров’я – фізичне та психічне. Здоровий жебрак щасливіший хворого короля. Раджу прислухатися до слів мудреця і запам’ятати,що турбуватися про своє здоров’я повинен кожен сам.І це стосується всіх.

Номер слайду 29

Пам’ятайте, що людина не досконала. Вона може помилятися та виправляти помилки

Номер слайду 30

Бажаю здоров’я !

pptx
Пов’язані теми
Батьківські збори, 4 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
7 березня 2023
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку