25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

Психологічний практикум з використанням арт-технологій «Формування в дітей та учнів здоров`язберігаючих компетенцій засобами інноваційних технологій»

Про матеріал

Здоров'язберігаюча педагогіка це готовність і здатність закладів освіти забезпечити високий рівень освітньої діяльності без втрат для здоров'я дитини.

Завдання педагогів закладів освіти не дотягнути дитину до випуску з навчально закладу, радіючи, що за ці роки з нею не трапилося нічого поганого, а повноцінно підготувати її до самостійного життя, створивши всі передумови для того, щоб воно склалася щасливо. А без здоров'я це недосяжно.
Перегляд файлу

Психологічний практикум з використанням арт-технологій

 «Формування в дітей та учнів здоров`язберігаючих компетенцій

засобами інноваційних технологій»

 

     Здоров’язберігаюча педагогіка це готовність і здатність закладів освіти забезпечити високий рівень освітньої діяльності без втрат для здоров'я дитини.

Завдання педагогів закладів освіти не дотягнути дитину до випуску з навчально закладу, радіючи, що за ці роки з нею не трапилося нічого поганого, а повноцінно підготувати її до самостійного життя, створивши всі передумови для того, щоб воно склалася щасливо. А без здоров'я це недосяжно.
Основоположні пріоритети для педагогіки оздоровлення наступні:

1. Здорова дитина - практично досяжна норма дитячого розвитку.

2. Оздоровлення - не сукупність лікувально-профілактичних заходів, а форма розвитку психофізіологічних можливостей дітей.

3. Індивідуально-диференційований підхід основний засіб оздоровчо-розвиваючої роботи з дітьми.

Фрагмент розвивального заняття «Ми малята - здоров'ята»

Мета:  формувати  навички свідомого відповідального ставлення  до власного здоров’я, зняття психоемоційного напруження засобами арт – терапії (малювання, аплікації (колаж), пантоміми), презентації та самопрезентації.

Категорія учасників: діти старшого дошкільного віку

Форма роботи: робота в групах.

Кількість учасників: 9 – 12

Обладнання: папір білий ( формат А2 ),  олівці, фломастери, маркери, клей, журнали.

Хід вправи:

 Діти, сьогодні ми зібралися з вами, щоб поговорити про здоров'я. На яке слово схоже слово "здоров'я"? Правильно, слово " здоров'я" схоже на слово " здрастуй". Коли люди вітаються, вони бажають один одному здоров'я. Давайте привітаємося і ми. 
Комунікативна гра " Здрастуй"! 
Діти стають в круг і по черзі приспівують фразу, називаючи ім'я дитини, якій передають м'ячик : "Здрастуй, Соня"! і так далі. 
 Молодці ось ми з вами і побажали один одному здоров,я
- Діти, а ви почуваєте себе здоровими? Послухайте себе. Що таке здоров'я? 
- Здоров`я – це стан організму при якому нормально виконують свою функцію (працюють) всі його органи. 
- Я відкрию вам маленький секрет. Наше здоров'я можна порівняти з сонечком, у якого багато промінців. Ці промінці живуть в кожній клітинці вашого організму. І якщо зіпсується хоч один із них, то виникає біль, або інші неприємні відчуття.                             - - Якщо  всі промінці зібрані, то наше сонечко  радісне, усміхнене, веселе, здорово.

 Тож давайте розділимося на групи  за допомогою лічилочки ( «Один, два, три – будемо здорові ми»). Кожна група отримає власне завдання. Тільки будьте уважними,  і під час роботи в групі домовляйтеся, щоб виконати своє завдання добре.

Інструкція: всі ви маєте показати, що ви добре знаєте, що необхідно аби бути здоровими і вмієте дбати про своє здоров’я. А ще зможете навчити цьому своїх рідних, друзів. 

Отже, перша група  створює з картинок плакат «Що треба робити, щоб бути здоровим?» . Перегляньте картинки, які знаходяться в конверті. Оберіть ті з них, які допоможуть вам розповісти, що треба робити, щоб бути здоровим. Будьте уважні, обговорюйте, які картинки підходять, а які – можливо, ні. Викладіть їх на великому аркуші паперу. Розмістіть  і  приклейте. Отриманий колаж презентуйте всій групі.

Друга група створює за допомогою маркерів та фломастерів малюнок – плакат «Що мене робить здоровим?». Будьте уважні, обговоріть хто, що буде малювати, який малюнок підійде, а який – можливо ні. Використовуйте усю площу паперу. Отриманий малюнок презентуйте всій групі. 

Третя група покаже нам за допомогою пантоміми, без слів, «Що заважає мені бути здоровим?».  Обов,язково обговоріть та розподілить між собою, хто, що буде показувати, можливо ви будете показувати, що заважає вам бути здоровим, усі  разом. Прорепетируйте, та покажіть всій групі.

- Ми з вами переглянули всі промінчики. Наше сонечко тепле, ласкаве, веселе та здорове. Давайте згадаємо, як називався кожний промінчик нашого здоров`я. «Що треба робити, щоб бути здоровим?», «Що мене робить здоровим?»  Якщо людина виконує все це, про неї говорять, що вона веде здоровий спосіб життя! Повторимо всі разом.

- Також, ми сьогодні з'ясували, «Що заважає мені бути здоровим?» Які звички називають корисними? Які звички називають шкідливими?

- Отже, гарні звички можна й потрібно в собі розвивати. Треба вести такий спосіб життя, щоб не здобувати шкідливих звичок. Не мати шкідливих звичок допоможе сила волі.

Друже, щоб здоровим бути, треба навичок добути,

Про здоров`я піклуватись, перш за все – не лінуватись

І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом.

Воду крижану не пити і ніколи не палити,

Щоб знешкодити мікроб, руки мий щоразу чисто.

Не забудь щоденно їсти овочі та фрукти різні –

Всі вони тобі корисні.

Вранці й ввечері, мій любий.

Завжди-завжди чистити зуби.

Я сподіваюсь, що ви все сьогодні запам,яталі,  та будете піклуватись про своє здоров,я

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку