Психологічний практикум з використанням арт-технологій з метою навчання здоров'ю, виховання культури здоров'я «Формування в дітей та учнів здоров`язберігаючих компетенцій засобам

Про матеріал

«Здоров'я – це ще не все, але все інше без нього - ніщо» - так говорить народна мудрість. Саме тому, проблема здоров'я належить до глобальних проблем, вирішення яких зумовлює подальший розвиток суспільства. Особливої уваги потребує молодь. Усвідомлення нею цінностей здоров'я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки на цих засадах.

У зв'язку з цим представлено ряд вправ, у яких розкривається поняття здоров'я як життєвої цінності, формується розуміння поняття здорового способу життя. Основу складають вправи, в ході проведення яких створюються умови для формування у підлітків свідомого ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших.

Вправи, які пропонуються, спрямовані на формування у підлітків розуміння суті безпечної поведінки як запоруки здоров'я.

Перегляд файлу

Психологічний практикум з використанням арт-технологій з метою навчання здоров'ю,  виховання культури здоров'я

«Формування в дітей та учнів здоров`язберігаючих компетенцій

засобами інноваційних технологій».

 

Маленко Т.В.

практичний психолог

Водянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11

Добропільської міської ради

 

«Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього - ніщо» - так говорить народна мудрість. Саме тому, проблема здоров’я належить до глобальних проблем, вирішення яких зумовлює подальший розвиток суспільства. Особливої уваги потребує молодь. Усвідомлення нею цінностей здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки на цих засадах.

У зв'язку з цим представлено ряд вправ, у яких розкривається поняття здоров’я як життєвої цінності, формується розуміння поняття здорового способу життя. Основу складають вправи, в ході проведення яких створюються умови для формування у підлітків свідомого  ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших.

Вправи, які пропонуються, спрямовані на формування у підлітків розуміння суті безпечної поведінки як запоруки здоров’я.

 

 

Вправа "У подорож до здоров'я" (15 хв.)

Мета: сформувати розуміння учасниками поняття здорово способу життя.

Категорія учасників: учні 6-7-8 кл.

Обладнання: роздатковий матеріал (додатки 1-2-3), маркери.

Хід вправи.

Психолог об'єднує учасників у три підгрупи, кожній з  яких пропонується підписати у відповідних місцях свою "Карту  подорожі до здоров'я", основу якої вони отримують. У підписах має бути розкрито зміст дій, які б сприяли здоров'ю у запропонованих ситуаціях. Тобто учасникам потрібно написати, що варто робити саме у цьому місці подорожі.

По закінченні роботи кожна підгрупа презентує свою "Карту по­дорожі до здоров'я".

Питання для обговорення: від  чого або від кого, на вашу думку, залежить здоров’я людини? (Від того, як людина поводить себе відносно самої себе, з іншими, від її вчинків, від стилю життя.)

Що нового, важливого ви дізнались? Які висновки зробили для себе?

 

Важливо підкреслити основні висновки заняття:

- Здоров'я є цінністю людського життя.

- Здоров'я - складне поняття, воно включає благополуччя в усіх сферах життя людини.

- Зміцнення та збереження здоров'я залежить від  власної поведінки та стилю життя людини.             

 

Вправа "Наркотичні речовини — загроза здоров'ю» (25 хв.)

Мета: надати знання учасникам про руйнівний вплив наркотичних речовин на організм людини, зокрема - підлітку.

Категорія учасників: учні 6-7-8 кл.

Обладнання: роздатковий матеріал (додаток 4), маркери.

Хід вправи.

Психолог об'єднує учасників у три підгрупи, кожна з  них отримує карту-схему, на якій схематично зображено організм людини з відповідними органами, поруч написані твердження щодо руйнівного впливу НР на організм людини.

Завдання - схемах штрихами замалювати органи, про які повідомляється в інформації, що вони зазнають руйнівного впливу у разі вживання НР.

По закінченні підготовки проводиться презентація напрацювань.      

Обговорення:

- Що важливого ви дізнались в ході цієї роботи?

- Чи можна сказати, що руйнівний вплив НР відбувається тільки на окремі органи? На весь організм в цілому?

- Що об'єднує всі наркотичні речовини?

(Те, що вони впливають на мозок, призводять до залежності мають руйнівний вплив на організм людини)

- Що дають нам знання про вплив наркотичних речовин на ор­ганізм людини?

(Більш свідоме ставлення до НР, розуміння можливих наслідків у ситуаціях пропозиції спробувати НР)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
14 травня 2018
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку