Тема тижня: Весна
Тема дня: Весняні первоцвіти
Проблемні запитання:
Завдання тижня:
Очікувані результати:
На кінець тижня учні знатимуть:
вмітимуть:
Ранкова зустріч
1. Вітання
Діти стають в коло, беруться за руки і промовляють вірш:
Руку дай мені скоріше –
Разом жити веселіше.
Усміхнися, глянь навкруг:
Кожен в класі – то твій друг!
2.Щоденні новини
- Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число?
- Розкладіть число – сьогоднішню дату – на суму розрядних доданків.
- Чи змінилася тривалість дня? Який стан неба?
- Чи були зранку опади? Чи є вітер? Які інші явища природи ми спостерігали сьогодні?
- Яка температура повітря?
В зоні новин робляться відповідні відмітки.
Сьогодні:
Дата: (число, місяць,рік)
Пора року:
День тижня:
Нас чекає:
Дитина дня:
Особливе:
3. Обмін інформацією
Хвилинка спостереження
Діти оглядають класну кімнату і помічають, що в ній є зміни – в зоні відпочинку з’явилася квітка примула.
Літературна «Вітальня»
Хоч ще не тепло так, як літом,
А де-не-де сніги лежать.
Земля всміхнулась первоцвітом
І з гір дзвінкі струмки біжать
Ці квіточки усіх чарують,
Їх звуть ще – золоті ключі.
Вони здоров’я нам дарують
І закриваються вночі.
Їх «божі ручки» називають,
Бо квіти ці добро несуть,
Зцілитись людям помагають,
для цього в світі і живуть.
«Крісло автора»
4. Групове заняття
- За вікном – весна, найчудовіша пора року. Мабуть, саме вона подарувала цей гарний настрій усім.
Щоб травичка підростала,
Щоб квіточка розквітала,
На городи, на сади
Іди, дощику, іди!
Гра «Австралійський дощ»
Діти стають в коло, слухають правила гри та кілька разів грають відповідно до них.
5. Озвучення навчальної програми дня
- Сьогодні ми будемо вести спостереження за первоцвітами та відображати їх як у віршованій формі, так і за допомогою підручних засобів. Висадимо первоцвіти в шкільному саду. Будемо водити весняні хороводи.