Ранкова зустріч , 1 клас

Про матеріал
Ранкова зустріч. Тиждень "Весна". Тема дня "Весняні первоцвіти" для учнів 1 класу відповідно до Концепції Нової українскої школи
Перегляд файлу

Тема тижня: Весна

Тема дня: Весняні первоцвіти

 

Проблемні запитання:

  • За якими ознаками впізнати весну?
  • Які квіти являються весняними первоцвітами?
  • Як зявляються весняні первоцвіти?
  • Яка користь від первоцвітів?
  • Як привернути увагу до проблеми охорони ранньоквітучих рослин?

 

 Завдання тижня:

  1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій і неживій природі навесні.
  2. Ознайомити з мистецькими творами про весну.
  3. Формувати вміння сприймати красу весняних первоцвітів, милуватися ними та висловлювати власні враження та почуття від побаченого. Сприяти естетичному вихованню.
  4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання у повсякденному житті.
  5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
  6. Навчати висловлювати власну думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

 

 

Очікувані результати:

 

На кінець тижня учні знатимуть:

  • основні ознаки весни;
  • назви весняних первоцвітів;
  • будову рослин;
  • лікувальні властивості первоцвітів;
  • правила безпечної поведінки в природі;

 

вмітимуть:

  • помічати зміни в довкіллі й називати їх;
  • розрізняти весняні первоцвіти;
  • дотримуватись правил поведінки в природі;
  • виготовляти квіти  з підручних матеріалів;
  • емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

 

Ранкова зустріч

1. Вітання

  Діти стають в коло, беруться за руки і промовляють вірш:

 

Руку дай мені скоріше –

Разом жити веселіше.

Усміхнися, глянь навкруг:

Кожен в класі – то твій друг!

  • Усміхнімося сусідам зліва і справа, вчителю, сонечку, найкращому другу.

2.Щоденні новини

-   Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число?

- Розкладіть число – сьогоднішню дату – на суму розрядних доданків.

 - Чи змінилася тривалість дня? Який стан неба?

 - Чи були зранку опади? Чи є вітер? Які інші явища природи ми спостерігали сьогодні?

 - Яка температура повітря?

В зоні новин робляться відповідні відмітки.

  • Доброго ранку, усміхнені личка!

 

                                     Сьогодні:

Дата: (число, місяць,рік)

Пора року:

День тижня:

Нас чекає:

Дитина дня:

Особливе:

 

     3. Обмін інформацією

Хвилинка спостереження

Діти оглядають класну кімнату і помічають, що в ній є зміни – в зоні відпочинку з’явилася квітка примула.

Літературна «Вітальня»

  • Прослухайте вірш і дізнаєтесь назву цієї квітки.

Хоч ще не тепло так, як літом,

А де-не-де сніги лежать.

Земля всміхнулась первоцвітом

І з гір дзвінкі струмки біжать

Ці квіточки усіх чарують,

Їх звуть ще – золоті ключі.

Вони здоров’я нам дарують

І закриваються вночі.

Їх «божі ручки» називають,

Бо квіти ці добро несуть,

Зцілитись людям помагають,

 для цього в світі і живуть.

  • Як називається ця квітка?

 

«Крісло автора»

  • Яку ще назву має ця квітка і які лікувальні властивості ви дізнаєтеся з повідомлення Іванової Валерії.

 

4. Групове заняття

- За вікном – весна, найчудовіша пора року. Мабуть, саме вона подарувала цей гарний настрій усім. 

 

Щоб травичка підростала,

Щоб квіточка розквітала,

На городи, на сади

Іди, дощику, іди!

    Гра «Австралійський дощ»

Діти стають в коло, слухають правила гри та кілька разів грають відповідно до них.

  • Піднявся вітер. (Потирання долонь одна об одну).
  • Починає накрапати дощ. (Клацання пальцями).
  • Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по плечах).
  • Починається справжня злива. (Плескання по стегнах).
  • А ось і град і справжня буря.(Тупотіння ногами).
  • Та ось буря помалу стихає. (Плескання по стегнах).
  • Ущухає дощ.(Плескання долонями по плечах).
  • Лише окремі краплі падають на землю.(Клацання пальцями).
  • Тихий шелест вітру. (Потирання долонь).
  • Ура! Сонце! (Піднімають руки догори).

 

 5. Озвучення навчальної програми дня

 - Сьогодні ми будемо вести спостереження за первоцвітами та відображати їх як у віршованій формі, так і за допомогою підручних засобів. Висадимо первоцвіти в шкільному саду. Будемо водити весняні хороводи.

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку