Ранкова зустріч 1 клас. Тема: Весела чифра

Про матеріал

Пропоную матеріали для я ранкової зустрічі. На тему "Число 7" Мета: Створення позитивного настрою, викликати інтерес до математики, бажання працювати в групі; розвиток навичок спілкування; створення позитивного настрою.

Перегляд файлу

Тема : Число 7

Мета:  Створення позитивного настрою, викликати інтерес до математики,

            бажання  працювати в групі.

 

  1. Привітання.

         Діти під музику стають у коло.

  Вчитель:   Добрий день! У добрий час!

                      Рада, діти, бачить вас.

Не сама до вас прийшла.

 Я вам клубочок принесла.

    Діти передають з привітаннями через коло один о дному « чарівний » клубочок і  

    утворюють «павутинку»

 

  1. Обмін інформацією

 

  • Робота з календарем
  • Пора року - весна.
  • Місяць - квітень.
  • Число - 7.
  • День тижня - вівторок.
  • Назвіть дні тижня.
  • Який день буде після середи?
  • Який день був перед суботою?  
  • В яких прислів’ях, приказках, казках зустрічається число 7?

 

«Білосніжка і сім гномів».

Сім чудес світу.

Семеро одного не ждуть.

Сім п’ятниць на тиждень.

Бути на сьомому небі.

Сім потів зійшло.

 

  • Хвилинки інтелектуального спілкування.

 

  • Гра «Живі приклади».

         Діти беруть із скриньки картки з цифрами та знаками «плюс», «мінус», «дорівнює».

 

       Вчитель:    дме попутний вітерець.

На горизонті острівець.

Діти веселої вдачі,

Розв’яжіть на уважність задачі.

 

Вчитель задає задачі, діти складають «живі» приклади.

 

  1. щодня галченя, якого звуть Хто там, збирає в саду 7 гусінь і приносить їх на сніданок своїм 7 сестрам. Чи всі сестри поснідають? (Так, 7=7)

 

  1. мавпа з’їла ананаси та банани. Скільки всього фруктів з’їла Мавпочка? (Відповісти не можна, бо не вказано кількість ананасів і бананів)
  2. до Гени на новосілля приїхали його родичі крокодили, а до Чебурашки - його родичі. Крокодилів було 3, Чебурашок - 4. Скільки гостей сяде за святковий стіл? (3+4=7)

Задач  пропонується стільки, щоб всі діти взяли участь у їх розв’язанні.

 

  1. Групова робота.

  Діти діляться на групи - вибирають картки різного кольору. І на великих кольорових картках розв’язують приклади.

 

4+3=*

5+*=7

7-*=3

*-2=5

*+2=7

*+1=7

*-1=6

7-*=1

3+*=7

2+5=*

7-*=5

7-1=*

6+1=*

3+4=*

7-*=4

*-4=3

 

  • Авторське крісло.
  • « Цікавинки від… ( Маринки)»
  • Дитина дня
  1. Ознайомлення з планом роботи на день.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку