Ранкова зустріч для 1 класу НУШ "Ліс - наш друг"

Про матеріал

Розширювати уявлення учнів про ліс; розкрити цінність лісу для людини (естетичну, практичну, оздоровчу); розвивати уяву, мислення, пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе ставлення до рослин, бажання охороняти та примножувати лісові насадження; створити позитивну атмосферу на навчальний день.

Перегляд файлу

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

 

ПІДГОТУВАЛА

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА

 

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

Тема: Ліс - наш друг.

 

Мета: розширювати уявлення учнів про ліс; розкрити цінність лісу для людини (естетичну, практичну, оздоровчу); розвивати уяву, мислення, пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе ставлення до рослин, бажання охороняти та примножувати лісові насадження; створити позитивну атмосферу на навчальний день.

Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

 

Звучить мелодія, діти збираються у коло на килимі.

Сядьте, діти, всі рівненько

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться сам до себе.

Привітаймось: “Добрий день!”

Руку дай тому, хто зліва

Руку дай тому, хто справа.

Посміхнись тому, хто зліва

Посміхнись тому ,хто справа.

Ми - одна сім'я!

 

  1. Привітання у колі друзів.

 

  • Доброго дня, я ялинка …..(ім’я учениці), махаю вам вітами, бажаю добра.
  • Доброго дня, я дубок …. (ім’я учня), дарую вам жолуді, бажаю витримки.
  • Доброго дня, я тополя …..(ім’я учениці), простягаю руки-віти до сонечка и дарую вам його тепло.
  • Доброго дня, я клен …… (ім’я учня), всіх відаю з новим днем і дарую чисте повітря.
  • Доброго дня, я …………

(І так до останнього учня).

 

«Ліс – зелений друг». Діти встають у коло, беруться за руки. Вчитель тихо промовляє: «Уявіть, що ми великий зелений ліс. Прислухайтесь, як він дихає» (учні в тиші слухають своє дихання, дихання інших). «Притисніть вушко до лівої сторони груди сусіда справа. Прислухайтесь як стукає серденько» (в тиші діти слухають стук сердець).

Стисніть кулачки, стукаємо один по одному: «Тук-тук, тук-тук, тук-тук». Так стукає серце лісу.

 

ІІ. Обмін інформацією.

 

  • Як ви вважаєте, яка тема нашої зустрічі?
  • Що таке ліс?
  • Ліс дихає? В нього є серце? То він який?
  • Чи потрібно берегти ліс?
  • Чи можемо ми назвати ліс нашим другом?

 

Вправа «Крісло автора». «Моя улюблена рослина».

 

Учні розповідають про рослини лісу, які їм подобаються.

 

  • Яке значення мають рослини в житті людей?
  • Чому необхідно висаджувати більше рослин?
  • Чи потрібно розповідати іншим про значення лісу?

 

Перегляд відеоролику «Збережемо ліс».

 

ІІІ. Обговорення.

 

Що вам сподобалось? Чому?

 

ІV.  Групове заняття.

 

Учні об’єднуються у 3-4 групи («Тополі», «Дуби», «Ялинки», «Клени»). Кожна група отримує великий аркуш і маркери та малюють плакати «Бережіть  ліс!».

 

Гра «Зелений ліс». Діти розташовуються на килимі. Вчитель – ведучий в центрі промовляє: «Ліс шумить» (учні простягають руки вгору і повільно нахиляються в один і другий боки). «Ліс відпочиває» (діти завмирають на місці). «Ліс обіймає» (діти скупчуються разом у центрі килима і обіймаються).

 

V. Щоденні новини.

 

Рефлексія. Вправа «Мікрофон».

Діти по черзі беруть у руки мікрофон та висловлюють свої враження, почуття, емоції від прослуханого і побаченого впродовж зустрічі.

Естафета «Дружні рукостискання».

Учні встають у коло беруться за руки і передають, як естафету, рукостискання. Починає вчитель: «Я передаю вам свою дружбу. Вона йде від мене до …. (ім’я дитини, яка стоїть поруч), від …. до …..» (і т.д.), естафета вважається закінченою, коли по колу рукостискання повертається до вчителя.

 

Письмове повідомлення на дошці.

 

Є просто храм, є храм науки,
А є ще і природи храм,
З лісами, тягнучими руку,
Назустріч сонцю і вітрам.

Вивчай його і станеш сам
Багатим серцем і душею. 

Нащадкам накажи,
Щоб знали правило природи:
«Люби, шануй і бережи!» (Останній рядок учні повторюють разом).

 

 

V. Підсумок зустрічі.

 

  • Чи вдалось вам знайти відповідь на головне питання «Чи ліс нам справді друг?»

Сподіваюся, що наша зустріч дала вам не тільки відповідь на це питання, а й більше пізнати і полюбити ліс, бажання берегти й помножувати його. Гарного всім настрою на весь день!

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Берхмілер Марина Степанівна
    Спасибі за цікавий матеріал зустрічі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маслієнко Лариса
    Дякую за підказки.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
2729
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку