Розширювати уявлення учнів про ліс; розкрити цінність лісу для людини (естетичну, практичну, оздоровчу); розвивати уяву, мислення, пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе ставлення до рослин, бажання охороняти та примножувати лісові насадження; створити позитивну атмосферу на навчальний день.
КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
ПІДГОТУВАЛА
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
Тема: Ліс - наш друг.
Мета: розширювати уявлення учнів про ліс; розкрити цінність лісу для людини (естетичну, практичну, оздоровчу); розвивати уяву, мислення, пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе ставлення до рослин, бажання охороняти та примножувати лісові насадження; створити позитивну атмосферу на навчальний день.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
Звучить мелодія, діти збираються у коло на килимі.
Сядьте, діти, всі рівненько
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться сам до себе.
Привітаймось: “Добрий день!”
Руку дай тому, хто зліва
Руку дай тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва
Посміхнись тому ,хто справа.
Ми - одна сім'я!
(І так до останнього учня).
«Ліс – зелений друг». Діти встають у коло, беруться за руки. Вчитель тихо промовляє: «Уявіть, що ми великий зелений ліс. Прислухайтесь, як він дихає» (учні в тиші слухають своє дихання, дихання інших). «Притисніть вушко до лівої сторони груди сусіда справа. Прислухайтесь як стукає серденько» (в тиші діти слухають стук сердець).
Стисніть кулачки, стукаємо один по одному: «Тук-тук, тук-тук, тук-тук». Так стукає серце лісу.
ІІ. Обмін інформацією.
Вправа «Крісло автора». «Моя улюблена рослина».
Учні розповідають про рослини лісу, які їм подобаються.
Перегляд відеоролику «Збережемо ліс».
ІІІ. Обговорення.
Що вам сподобалось? Чому?
ІV. Групове заняття.
Учні об’єднуються у 3-4 групи («Тополі», «Дуби», «Ялинки», «Клени»). Кожна група отримує великий аркуш і маркери та малюють плакати «Бережіть ліс!».
Гра «Зелений ліс». Діти розташовуються на килимі. Вчитель – ведучий в центрі промовляє: «Ліс шумить» (учні простягають руки вгору і повільно нахиляються в один і другий боки). «Ліс відпочиває» (діти завмирають на місці). «Ліс обіймає» (діти скупчуються разом у центрі килима і обіймаються).
V. Щоденні новини.
Рефлексія. Вправа «Мікрофон».
Діти по черзі беруть у руки мікрофон та висловлюють свої враження, почуття, емоції від прослуханого і побаченого впродовж зустрічі.
Естафета «Дружні рукостискання».
Учні встають у коло беруться за руки і передають, як естафету, рукостискання. Починає вчитель: «Я передаю вам свою дружбу. Вона йде від мене до …. (ім’я дитини, яка стоїть поруч), від …. до …..» (і т.д.), естафета вважається закінченою, коли по колу рукостискання повертається до вчителя.
Письмове повідомлення на дошці.
Є просто храм, є храм науки,
А є ще і природи храм,
З лісами, тягнучими руку,
Назустріч сонцю і вітрам.
Вивчай його і станеш сам
Багатим серцем і душею.
Нащадкам накажи,
Щоб знали правило природи:
«Люби, шануй і бережи!» (Останній рядок учні повторюють разом).
V. Підсумок зустрічі.
Сподіваюся, що наша зустріч дала вам не тільки відповідь на це питання, а й більше пізнати і полюбити ліс, бажання берегти й помножувати його. Гарного всім настрою на весь день!