Формувати вміння спостерігати за осінніми змінами в природі. Збагачувати і розвивати мовлення учнів, позитивну атмосферу, виховувати любов до природи рідного краю.
КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
«Осінні зміни у природі. Народний календар жовтня»
ПІДГОТУВАЛА
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
Тема: Осінні зміни у природі. Народний календар жовтня.
Мета: Формувати вміння спостерігати за осінніми змінами в природі. Збагачувати і розвивати мовлення учнів, позитивну атмосферу, виховувати любов до природи рідного краю.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
Разом з сонечком встаємо ми.
На ранкову зустріч в школу поспішаємо.
Поділившись настроєм своїм,
Ми частинку серця друзям залишаємо.
Другу руку простягни
І міцніше обніми,
Подаруй йому тепло своїх долонь.
З добрим ранком привітай,
Добра й щастя побажай.
Щоб міцнішим стало наше дружне коло.
ІІ. Календарна інформація дня.
- Яка температура повітря?
- Про що свідчить стан неба?
- Чи були опади?
- Який характер вітру, його напрямок?
- Чи відбувалися інші природні явища цього дня?
- Як змінюється тривалість дня і ночі восени?
3. Руханка «Чарівний мішечок». Дістаньте із чарівного мішечка кольоровий осінній листочок і знайдіть спільника за кольором листочка.
III. Повідомлення
Давайте разом повторимо тему, над якою працюємо?
1. Міркувалки на стільці автора?
2. Запитання учнів до автора.
3. 3а бажанням доповнення учнів.
IV. Інформаційний дайджест дітей про народний календар жовтня.
V. Ігри на закріплення теми ранкової зустрічі.
1. Гра «Що зайве?» Відповідають так чи ні.
2. Гра «Чи буває в жовтні?» Якщо такі явища бувають, то діти плескають в долоні, якщо ні – тупають ногами.
3. Дидактична гра «Осінні кольори».
- Знайдіть кольори, які є у жовтня.
VI. Підсумок.
- Дізналися ви про щось нове?
- Чи отримали радість від здобутих знань?
- Бажаю вам сьогодні успіхів і гарного настрою.