Ранкова зустріч до кольорового тижня. ЯДС

Про матеріал
Ранкова зустріч з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Кольоровий тиждень. 1 клас
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Ми розпочинаємо подорож у кольорову країну. Кожний день  у нас буде незвичайний, він буде яскравим та пізнавальним.

Пробіжу по райдузі, по усіх доріжках

Будуть кольоровими пальчики на ніжках,

КОЛЬОРИ ВЕСЕЛКИ зафарбують стежечки,

Подарую всім навколо кольори-мережечки.

 

1. Привітання

- Коли ми, українці, вітаємося,  то зичимо здоров´я, хорошого настрою один одному. Тож, дітки ,подаруємо собі життєвої енергії, щастя, радості!

Я говорю  по черзі  привітання, а ті з вас, хто може віднести себе до вказаних категорій людей, відповідають : «Добрий день!».

В кінці «Добрий день!» говоримо всі разом:

-  «Добрий день, веселі!»

-  «Добрий день, успішні!

-  «Добрий день, здорові!»

-  «Добрий день, щасливі!»

-  «Добрий день, веселі, успішні, здорові, щасливі!»

 

2 Діагностична вправа «Кольоровий настрій»

- Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?

Підійдіть та візьміть відповідну квіточку. Аргументуйте, чому саме такий колір ви обрали.

 

  1. Щоденні новини

Пора року -

Місяць -

День тижня -

Число –

  •    Які кольори бачите навколо? Чи любите ви осінь? За що? Чому осінь не подобається? Які асоціації викликають у вас кольори навколо?
  1. Вправа «Чарівна скринька»

У скриньці знаходиться предмет, назву якого треба відгадати, не відкриваючи її, ставлячи питання, на котрі можна відповідати «Так» чи «Ні». (Фарби)

Навіщо придумали фарби? Де можна зустріти різні кольори?

  1.     Розповідь вчителя

Сьогодні   ми з вами подорожуємо веселкою до Веселкової країни!

Звідки ж береться веселка? (Відповіді дітей.)

Веселку можна спостерігати тільки перед дощем або після нього. І тільки в тому випадку, якщо одночасно з дощем крізь хмари пробивається сонце.

Вона з'явилася, тому що в кожній крапельці дощу сонечко бачить відображення всього, до чого торкається. А потім хоче показати це нам. Але ж все навколо різнобарвне, тому в небі з'являються промінчики світла різних кольорів. 

Є легенда, що веселка — це шлях до неба, велетенський міст, по якому сходять на землю янголи. Про це свідчить і її друга назва “райдуга” — райська дуга. За біблійною легендою, веселка — це знак угоди між Богом та людьми. Після потопу Бог пообіцяв праведному Ною, який урятувався з родиною, що більше ніколи не насилатиме на землю такої страшної нищівної зливи. На згадку про це  Він створив веселку.

- Кожен колір веселки приготував нам цікаве завдання. Ми маємо справитися із ними для того, щоб отримати подарунок.

6. Руханка «Австралійський дощ»

- Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!

 

В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні).

Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)

Дощ посилюється. (Плескання легке)

Починається справжня злива. (Плескання сильне)

А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.)

Але що це? Буря стихає. (Плескання сильне)

Дощ стихає. (Плескання легке)

Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)

Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.)

Сонце! (Руки догори.)

 

7. Гра «Жовтий ланцюжок»

Слід ланцюжком називати предмети жовтого кольору, хто зупинився-вибуває. Гра триває поки діти називають жовті предмети. Але  не зараховуються предмети до яких додається  жовтий колір(жовта лінійка, жовтий олівець..).

Слова: місяць, кульбабка, лимон, соняшник, олія, банан, сир, золота рибка, золотий ключик, золото, світло, курча, прапор України, пшениця, колосок…..

 

8. Пантоміма «Кольоровий настрій»

- Закриваємо оченята та уявляємо себе десь на зеленому полі, де шовкова травичка, де чуємо спів пташок, де виграє сонечко. Які почуття виникли, які асоціації з’явились?

Покажіть, що ви собі уявили, не промовляючи ні слова.

 

9. Руханка «Доторкнись до синього». Учні можуть розпочати гру в колі, але потім їм потрібно мати можливість вільно пересуватися. Ведучий розпочинає гру словами: “Доторкнись до синього!” Учні мають торкнутися синього кольору де тільки його знайдуть. Потім ведучий називає інший колір, наприклад: “Доторкнись до … червонного, оранжевого, жовтого, зеленого, блакитного, фіолетового!”. Діти мають торкнутися загаданого кольору. Протягом гри спонукайте дітей допомагати один одному торкатися відповідних кольорів. У цій грі немає тих, які програли або вибули з гри! 

 

10. Відгадування загадок

Чи знаєте ви, що сьогодні, 28 жовтня, у світі відзначають день шоколаду.

Отож, той , хто відгадає , про який колір іде мова, отримає смаколик.

 

Колір цей усім знайомий!
Він у соняха в короні,
Він у сонця в промінцях,
Він в скарбах в великій скрині,
У ромашках всередині,
На доріжках із піску
І у бджолах на бузку,
Він в меду і у  зерні.
Здогадались вже? Промовте!
Що за колір то є? (Жовтий)

 

Колір цей яскравий дуже.
Колір серця, колір ружі,
Колір яблук у садку,
Колір маків на луку,
Колір шляпки в мухомора,
Колір вуст і помідора.
Колір пихи й заборони.
Що за колір то?
(Червоний)

 

Є він в каві , в чечевиці,
У ведмедя і кориці,
У шоколаді теж він є —
І на дереві росте.
(Коричневий)

 

Колір цей-в волошках в полі,
У дощу на парасолі,
Він в очах у немовляти,
У криниці біля хати,
У річках,що ген течуть,
У хмаринках,що пливуть.
Капотить,белькоче,квітне...
Що за колір то? (Блакитний)

 

11. Крісло автора

- Якби ти міг розфарбувати навколишій світ, якими кольорами скористався б ?

Тепер ми з вами сядемо за столи, об’єднавшись у групи за відповідними кольорами квіточок, які вибрали на початку заняття.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 травня 2021
Переглядів
1653
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку