Ранкова зустріч"Осінь"

Про матеріал
Мета. Сформувати в учнів уявлення про пори року. Ознайомити зі змінами, які відбуваються у природі восени. Розвивати любов і бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема: Золота осінь

Мета. Створити сприятливі умови для перебування в  колективі;

           налаштувати   на   подальшу   роботу; вчити  співпрацювати,

http://www.abc-color.com/image/coloring/leaves/002/birch-leaf/birch-leaf-picture-color.pngформулювати та висловлювати думки, прислухатися до інших,

поважати   їх;  сприяти закріплення  вивченого матеріалу

у  невимушених  умовах;  розвивати  та  збагачувати зв’язне

 мовлення, логічне мислення, увагу, уяву;

виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Обладнання: ілюстрації про осінь, відеозаписи, фото для визначення настрою.

Хід зустрічі

І. ПРИВІТАННЯ

 

Треба всім нам привітатись:                                 Туди – сюди посміхніться:

«Добрий день!»                                                       «Добрий день!»

Дружно, весело сказати :                                        У долоні поплескайте:

«Добрий день!»                                                        «Добрий день!»

Вліво, вправо подивіться,                                        Дружно всі , не відставайте:

«Добрий день!»

 

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

1.- Щоб день видався добрим для нас, що потрібно зробити?

(Діти діляться своїми припущеннями: гарно поводитися, допомагати один одному, дружити)

2. Девіз класу:

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

Ми- одна сім'я!

3. Календарна інформація

– Яке сьогодні число, день, місяць, пора року?

4. Вибір особи дня.

Відгадайте хто це.

Це дівчинка, одягнена у .......   . Її ім'я починається із звука С.

А вибираємо ми її тому, що вона сьогодні ...

Загадка

В жовте листя пофарбувала,

урожай з полів зібрала.

Золотила вербам коси

чарівна царівна – …

(Осінь)

 

5. Вправа «Осінні асоціації»

Уявіть, що ви пішли на прогулянку в осінній ліс. І раптом ви побачили Чарівницю Осінь. Вона перетворила вас на якийсь предмет чи  істоту. З ким або чим ви себе асоціюєте восени?  Діти передають по колу осінній лист один одному, кажучи: «Я – …»

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

 1.  - Сьогодні ми будемо говорити про осінь.

       - Ви любите осінь? Вам подобається осінь?Чим подобається?

2. Розглянути ілюстрацію із зображенням осені.

- Що змінилося з приходом осені?

ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

1. Об'єднайтеся у групи за сезонами народження  ( осінь, зима, весна, літо).

Підсумуйте: «Отже, в природі є чотири пори року це осінь, зима, весна, літо».

2.Гра «Австралійський дощ»

Інструкція. Зараз осінь. Часто іде дощ. Чи знаєте ви, що таке ав­стралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Ставайте у коло. Повторюйте за мною. Стежте уважно!

  •    В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні.)
  •    Почався маленький дощ. (Кла­цання пальцями.)
  •    Він ставав все сильніший.( Плескання долонями по грудях.)
  •    Справжня буря. (Плескання по стегнах.)
  •    А ось  і град почався. (Тупіт ногами.)
  •    Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)
  •    Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.)
  •    Краплі іноді падають на землю. (Кла­цання пальцями.)
  •    Тихий шелест вітру... (Потирання до­лонь.)
  •    Сонце! (Руки догори.)

3.Фізкультхвилинка під пісню "Кап, кап, кап.."

-Ми не боїмося дощика. І навіть під нього танцюємо

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку