Цей матеріал стане у пригоді вчителям перших класів, допоможе провести цікаво і змістовно ранкову зустріч на 12 тижні навчання "Пригоди крапельки".Допоможе у вихованні соціально активної особистості, яка здатна до максимального розкриття та реалізації власної індивідуальності. Виховувати любов до оточуючих та навколишнього середовища. Створювати позитивний настрій в класі.
12 Ранкова зустріч «Пригоди крапельки»
Мета. Виховання соціально активної особистості, яка здатна до максимального розкриття та реалізації власної індивідуальності. Виховувати любов до оточуючих та навколишнього середовища. Створювати позитивний настрій в класі.
Хід ранкової зустрічі.
Діти і вчитель стають у коло.
1.Привітання
1. Доброго ранку, дівчатка!
Доброго ранку, хлоп’ятка!
Хай буде вдалим сьогоднішній день,
Наповнений він буде моментами радості.
Нехай буде працювати сьогодні не лінь,
Справи переробити без краплі втоми.
2. Гра «Снігова куля»
Перший учень називає своє ім’я. Другий називає ім’я першого і своє. Третій називає ім’я першого, другого і своє. Останнім хто називає всі імена і своє, є вчитель.
3. Операція «Комплімент»
-Передай свою посмішку сусідові та скажи йому комплімент.
2.Групове заняття.
1. Показ настрою «Долонька успіху»
- Покажіть свою праву долоньку. Стисніть мізинчик ті, кого сьогодні зранку поцілувала мама чи тато. Стисніть ще один пальчик ті з вас, хто сьогодні умився та почистив зуби. Стисніть третій пальчик ті, у кого гарна зачіска. Стисніть вказівний пальчик ті, хто побачив сьогодні своїх друзів. Покажіть, що у вас вийшло.
2.Візьміть свою прищепочку і прикріпіть до тієї сови, яка відповідає вашому настрою.
3. Активність «Капелюх очікувань»
Діти рухаються під жваву музику по колу передаючи один одному «Капелюх очікувань». Коли музика стихає – дитина в цьому капелюсі висловлює свої припущення та сподівання стосовно сьогоднішнього навчального дня.
3. Щоденні новини.
1. Перегляд фільму «Краплинка»
https://www.youtube.com/watch?v=HTtTniMkkKU
2. Сьогодні ми будемо говорити про одну з цих мандрівниць.
4. Обмін інформацією.
1.Відгадування загадок.
2. Вчитель
-Діти, що спільного у відповідях до загадок?
-Так, дійсно це все – крапелька води, яка перетворюється в залежності від температури та пори року.
3. Активність «Ситуації та емоції»
Учитель: -Зараз ми ходитимемо по кімнаті і той, чиє ім’я я назву повинен запропонувати продовження ситуації, яку я розповідатиму. Я починаю: «Жила на березі струмочка маленька крапелька…»
Далі через кожні 20-30 секунд вчитель називає ім’я наступного учасника.
4. Намалюйте подорож своєї краплинки.
Підготувала: Пєлих Тетяна Леонідівна
Криворізька загальноосвітня школа № 94