Ранкова зустріч " Страх"

Про матеріал
Матеріал містить розробку ранкової зустрічі на тему " Страх". ( Емоційне заняття) Мета: познайомити дітей з емоцією страх, вчити розрізняти емоції. Вчити дітей переборювати свій страх.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема : Страх

( емоційне заняття)

Мета: познайомити дітей з емоцією страх, вчити розрізняти емоції. Вчити дітей переборювати свій страх.

І. Привітання

Знову дзвоник кличе в клас

До роботи йде вже час

Незвично ми вітаємось:

Один одному вклоняємось.

( Діти вклоняються один одному і вітаються)

ІІ. Емоційний календар

  1. Слово вчителя

Сьогодні ми завітаємо до наступного гнома. Щось у цього гнома тихо в будиночку. Давайте прислухаємося. ( Тихо). Давайте погукаємо. ( Тихо). Що ж це таке? Може, його немає вдома? Давайте пошукаємо. Ось він! Боюнчику, чому це ти не відзивався? ( Злякався).

У страху очі великі – кажуть в народі

Та воно так і є

Коли чогось сильно боїшся,

Здається, що мишка за вовка себе видає.

Боятися можна будь що у природі:

Глибину, висоту, комарів…

А ще, скажу я вам при нагоді

Страшно, коли залишаєшся на самоті.

 

Страх – це така емоція,

Яку пізнав кожен з нас

То ж пропоную її побороти сьогодні

Хай обмине наш клас!!!

Авакіян Л.С.

  1. Обговорення з дітьми приказки: “ У страху очі великі ” .

Відмітити прямий і прихований зміст приказки.

  •          Лякалися ви коли – небудь так, що причина страху вам здавалась значно страшнішою, ніж була насправді?
  •          Саме про такий  страх йдеться в оповіданні М. Носова “ Живий капелюх ” .
  •          Чому страх виявився сильнішим за дітей?
  1. Читання уривків з казки С. Михалкова “ Троє поросят ” ( епізоди, в яких описується, як поросята тікають від вовка і трясуться від страху).

Запитання до дітей.

  •          Чому Наф – Наф не боявся страшного вовка?

ІІІ. Творча робота

  •          Намалюйте свій страх. ( Діти розповідають про те, що вони намалювали, а потім розривають малюнки на дрібнесенькі шматочки.)

І۷. Поради гному Боюнчику

Щоб страх не був більшим за тебе, треба на мить зупинитися, заспокоїти і поміркувати. Адже сміливий не той, хто нічого не боїться, а той, хто може перемогти свій страх.

Колись у давнину діти підбадьорювали себе примовлянкою:

 

Козакові до лиця примовляночка оця:

Хоч що там побачу, - не боюся, не плачу.

Хай і наш Боюнчик запам’ятає цю примовляночку і більше нічого не боїться.

۷. Прощання

Гра “ Рукостискання в колі ”

doc
Додано
12 жовтня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку