Ранкова зустріч
Тема : Страх
( емоційне заняття)
Мета: познайомити дітей з емоцією страх, вчити розрізняти емоції. Вчити дітей переборювати свій страх.
І. Привітання
Знову дзвоник кличе в клас
До роботи йде вже час
Незвично ми вітаємось:
Один одному вклоняємось.
( Діти вклоняються один одному і вітаються)
ІІ. Емоційний календар
Сьогодні ми завітаємо до наступного гнома. Щось у цього гнома тихо в будиночку. Давайте прислухаємося. ( Тихо). Давайте погукаємо. ( Тихо). Що ж це таке? Може, його немає вдома? Давайте пошукаємо. Ось він! Боюнчику, чому це ти не відзивався? ( Злякався).
У страху очі великі – кажуть в народі
Та воно так і є
Коли чогось сильно боїшся,
Здається, що мишка за вовка себе видає.
Боятися можна будь що у природі:
Глибину, висоту, комарів…
А ще, скажу я вам при нагоді
Страшно, коли залишаєшся на самоті.
Страх – це така емоція,
Яку пізнав кожен з нас
То ж пропоную її побороти сьогодні
Хай обмине наш клас!!!
Авакіян Л.С.
Відмітити прямий і прихований зміст приказки.
Запитання до дітей.
ІІІ. Творча робота
І۷. Поради гному Боюнчику
Щоб страх не був більшим за тебе, треба на мить зупинитися, заспокоїти і поміркувати. Адже сміливий не той, хто нічого не боїться, а той, хто може перемогти свій страх.
Колись у давнину діти підбадьорювали себе примовлянкою:
Козакові до лиця примовляночка оця:
Хоч що там побачу, - не боюся, не плачу.
Хай і наш Боюнчик запам’ятає цю примовляночку і більше нічого не боїться.
۷. Прощання
Гра “ Рукостискання в колі ”