Ранкова зустріч в 1 класі НУШ до тижня "ТЕАТР"

Про матеріал

Пропоную до Вашої уваги матеріал для ранкової зустрічі в 1 класі НУШ до тижня "Театр".

Мета ранкової зустрічі - ознайомити з новими поняттями, розширити знанння дітей про театр, розказати про його різновиди та з чого можна виготовити ляльку для лялькового театру власноруч.

Перегляд файлу

             Ранкова зустріч  до  10 Тижня  НУШ «Театр»

 

   Вітання.

Учні вітаються одне з одним, передаючи по колу іграшку.

 -Добрий день вам, діти!

- Добрий день.

- Добрий день вам, пухнасті киці!

- Няв, няв, няв!

- Добрий день вам,жовті синиці!

- Пі, пі, пі!

- Добрий день вам, песики вірні!

- Гав, гав, гав!

- Добрий день вам,вовчики хитрі!

- У, у, у!

(Можна придумати інші варіанти)

 

   Обмін інформацією.

Бесіда

- В привітанні ми звернулись не лише до людей,  а й до тварин. В яких  випадках тварини можуть розмовляти? (Відповіді учнів)

- Серед ваших відповідей прозвучала фраза «коли тварини казкові». І це дійсно так. А допомагають тваринам говорити актори кіно, мультфільмів, театру. Саме театру й буде присвячена наша розмова.

Складання «асоціативного» куща

Учням пропонується назвати слова-асоціації до слова театр

 

                квиток           казка        історія

 

     актор                 ТЕАТР           вистава

 

        декорація      персонаж           ….

 

- Види театру: драматичний

                         опера

                         балет

                         театр ляльок

                         пантоміма

                         мюзикл

                         оперета

- Які з цих назв вам знайомі?

- Які вистави ви вже бачили? 

- А які б хотіли побачити?

- Лялькову виставу можна створити і власноруч, для цього треба лише виготовити ляльок-персонажів обраної історії. З чого ж їх найлегше зробити? (З паперу, з ложок, з непотрібних речей вжитку, з тканини чи рукавичок тощо).

    Групове заняття 

     Гра «Обери пару театральному персонажу»

Обладнання: картки із зображеннями персонажів.

На початку гри діти за допомогою лічилки обирають, хто перший обере картку. Далі з набору учні витягують по одній картці й об’єднуються в пари відповідно до того, з якої вистави ці герої.

Попелюшка  - Принц

Півник  - Мишеня

Колобок  - Лисичка

Коза Дереза – Рак

Дід – Баба   і т.п.

    Гра «Впізнай предмет і назви виставу»

Обладнання: картки із зображеннями предметів.

 В торбинці знаходяться картки із зображеннями предметів, якими користувалися герої відомих казок. Відповідно вони є  і в театральних виставах. Учні витягують по одній картці й  називають, з якої вистави ці предмети.

Ключик, кабак,мітла, горщик меду, баночка варення, яєчко, голка, колосок … тощо.

 

      Щоденні новини

Яке сьогодні число? Місяць? День? Пора року? Погода? Сьогодні у нас такі уроки - ….

     Визначення дитини дня.

Дитина дня розповідає, з якої театральної вистави їй подобається персонаж і чому саме.

 

 

docx
Додав(-ла)
Самошина Алла
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
1533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку