Ранкова зустрiч для 1 класу НУШ
Закріпити та поглибити знання учнів про рідний край, Батьківщину, символи України; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і сприяти розвитку уваги, пам'яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище; виховувати в учнів почуття доброзичливості, патріотизму.
«Я - Україна»
Розробка ранкової зустрічі
Виконала:
Кіченко Євгенія Вікторівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи
Писарівської загальноосвітньої школи
І-ІІ ступенів Новопсковської районної ради
Луганської області,
Ранкова зустріч у 1 класі
Тема: Я – Україна
Мета: закріпити та поглибити знання учнів про рідний край, Батьківщину, символи України; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище; виховувати в учнів почуття доброзичливості, патріотизму.
Обладнання: повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, вірш П.Тичини «Добридень тобі, Україно моя!», вірш А.Костецького «Батьківщина», гра «Так чи ні», гра «Пальчики», українська народна пісня-руханка, енерджайзери «Як ти робиш», «Ось який я!», «Хай-файв».
Організаційний момент
Запрошення на ранкову зустріч (звук мелодії).
(Діти стають навколо килимка)
І. Вітання
Струмок серед гаю, як стрічечка.
На квітці метелик, мов свічечка.
Хвилюють, маюють, квітують поля –
Добридень тобі, Україно моя!
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей, пограємо в гру «Так чи ні». Я буду називати правила, якщо воно вірне, то ви плескаєте в долоні, якщо ні – хитаєте головою.
- Коли хтось говорити – слухай
- Іронічно посміхайся, коли товариш відповідає неправильно
- Перебивай того, хто говорить, і викрикуй свою відповідь
- Говори по черзі, а не разом
- Якщо хочеш щось сказати – підніми руку
- Говори голосно і чітко
Учитель ставить запитання. Учні імітують, промовляючи «Ось так»
Хто народився навесні – плесніть у долоні, хто влітку – двічі, хто восени – стрибніть тричі на одній нозі, хто взимку – присядьте стільки разів, скільки вам років.
ІІ. Обмін інформацією. Робота над темою.
Прослухайте вірш А.Костецького «Батьківщина» і доповніть свої міркування.
Знаєш ти, що таке Батьківщина?
Батьківщина – це ліс осінній,
це домівка твоя і школа,
і гаряче сонячне коло.
Батьківщина – це труд і свято,
Батьківщина – це мама й тато,
це твої найщиріші друзі
і бджола у веснянім лузі.
Батьківщина – це рідна мова,
це дотримане чесне слово.
На гранях куба завдання-запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання і виконуючи завдання.
ІІІ. Щоденні новини
Зараз давайте повторимо назви днів тижня. Гра «Підкажи словечко»
Вранці ми із добрим ділом день вітали ……
Ніченька минула скоро, - трудовий іде ……
За ним спритна, молода поспішає ……
А четвертий день тепер називається …..
Діло добре ладиться, як настала …….
Дома скрізь кипить робота, як почнеться день…..
А вона із хлібом-сіллю привела сестру…..
Ось і тижневі кінець, хто трудився ……
Прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить______.
Зараз пора року_____. Місяць______. Сьогодні_______. День тижня______
На вулиці_________.
ІV. Підсумок
Гра «Пальчики»
Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитеся.
У кого розкрилася долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.
Вчитель повідомляє розклад занять на день з побажанням цікавого дня та гарного настрою.