Ранкова зустрiч "Я - Украiна"

Про матеріал

Ранкова зустрiч для 1 класу НУШ

Закріпити та поглибити знання учнів про рідний край, Батьківщину, символи України; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і сприяти розвитку уваги, пам'яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище; виховувати в учнів почуття доброзичливості, патріотизму.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

«Я  - Україна»

Розробка ранкової зустрічі

 

 

 

 

Виконала:

Кіченко Євгенія Вікторівна,

 заступник директора з навчально-виховної роботи

Писарівської загальноосвітньої школи

І-ІІ ступенів Новопсковської районної ради

Луганської області,

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч у 1 класі

Тема: Я – Україна

Мета: закріпити та поглибити знання учнів про рідний край, Батьківщину, символи України; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище; виховувати в учнів почуття доброзичливості, патріотизму.

Обладнання: повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, вірш П.Тичини «Добридень тобі, Україно моя!», вірш А.Костецького «Батьківщина», гра «Так чи ні», гра «Пальчики», українська народна пісня-руханка, енерджайзери «Як ти робиш», «Ось який я!», «Хай-файв».

 

Організаційний момент

Запрошення на ранкову зустріч (звук мелодії).

 (Діти стають навколо килимка)

І. Вітання

  • Ранкове привітання в колі друзів (Діти разом промовляють вірш-вітання, виконують відповідні рухи)

Струмок серед гаю, як стрічечка.

На квітці метелик, мов свічечка.

Хвилюють, маюють, квітують поля –

Добридень тобі, Україно моя!

  • Привітання один з одним

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками

  • Доброго ранку,______Я дуже рада, що ти прийшов (Мені дуже приємно тебе бачити)
  • Обговорення правил ранкової зустрічі.

Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей, пограємо в гру «Так чи ні». Я буду називати правила, якщо воно вірне, то ви плескаєте в долоні, якщо ні – хитаєте головою.

- Коли хтось говорити – слухай

- Іронічно посміхайся, коли товариш відповідає неправильно

- Перебивай того, хто говорить, і викрикуй свою відповідь

- Говори по черзі, а не разом

- Якщо хочеш щось сказати – підніми руку

- Говори голосно і чітко

  • Енерджайзер «Як ти робиш»

Учитель ставить запитання. Учні імітують, промовляючи «Ось так»

  • Як читаєш?
  • Як пишеш?
  • Як малюєш?
  • Як танцюєш?
  • Як живеш?
  • Енерджайзер «Ось який я!»

Хто народився навесні – плесніть у долоні, хто влітку – двічі, хто восени – стрибніть тричі на одній нозі, хто взимку – присядьте стільки разів, скільки вам років.

ІІ. Обмін інформацією. Робота над темою.

  • Діти, скажіть, що таке Батьківщина? А батьківщина? Хто ми?

Прослухайте вірш А.Костецького «Батьківщина» і доповніть свої міркування.

Знаєш ти, що таке Батьківщина?

Батьківщина – це ліс осінній,

це домівка твоя і школа,

і гаряче сонячне коло.

Батьківщина – це труд і свято,

Батьківщина – це мама й тато,

це твої найщиріші друзі

і бджола у веснянім лузі.

Батьківщина – це рідна мова,

це дотримане чесне слово.

  • Гра «Кубування»

На гранях куба завдання-запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання і виконуючи завдання.

  • Назва нашої держави
  • Назви державні символи України
  • Назви дерева-символи України
  • Назви 2 українських пісні
  • Розкажи прислів’я чи приказку
  • Виконання руханки під українську народну пісню «Ходить гарбуз по городу»

ІІІ. Щоденні новини

Зараз давайте  повторимо назви днів тижня. Гра «Підкажи словечко»

Вранці ми із добрим ділом день вітали ……

Ніченька минула скоро, - трудовий іде ……

За ним спритна, молода поспішає ……

А четвертий день тепер називається …..

Діло добре ладиться, як настала …….

Дома скрізь кипить робота, як почнеться день…..

А вона із хлібом-сіллю привела сестру…..

Ось і тижневі кінець, хто трудився ……

Прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить______.

Зараз пора року_____. Місяць______. Сьогодні_______. День тижня______

На вулиці_________.

ІV. Підсумок

Гра «Пальчики»

Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитеся.

  • У мене зараз гарний настрій.
  • Сьогодні я закріпив та ще більше поглибив знання про Батьківщину.
  • Я хотів би більше цікавого дізнатися про Україну.
  • Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри разом зі своїми однокласниками.
  • Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками.

У кого розкрилася долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

Вчитель повідомляє розклад занять на день з побажанням цікавого дня та гарного настрою.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Панченко Наталія
    Дякую за цікавий матеріал!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Берхмілер Марина Степанівна
    Дуже гарна розробка. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я у світі, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 липня 2018
Переглядів
1864
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку