29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Ранкова зустріч з першокласниками " Мій настрій"

Про матеріал

Така ранкова зустріч сприяє навчанню дітей важливим навичкам: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень. І також виховує в дітей любов до тварин.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч з першокласниками

«Мій настрій»

Підготувала вчитель початкових класів: Коломак Я. О.

Мета: створити живу , відкриту і дружню атмосферу на весь день; виховувати в дітей бажання до піклування про тварин;переконати дітей у тому, що участь кожного із них в спільній роботі  має велике значення;

Хід роботи:

Діти стають у ранкове коло і з`ясовують з яким настроєм прийшли вони сьогодні на заняття. По черзі маю сказати, який в них настрій та з якою тваринкою вони себе порівнюють у цей час.

А інші мають пояснити (тобто підтримати), що можна зробити для цієї тваринки, щоб підняти їй настрій або просто звеселити чи підбадьорити.

Наприклад:

Артем: насуплений зранку, наче їжачок;

Діти: для їжачка ми могли би налити тепленького молочка (інші відповіді дітей);

Віка: я сьогодні сонько, наче кошеня;

Діти: для котика ми можемо принести рибки, щоб він поласував смачненьким (та інше);

Ярік: я сьогодні веселий та сонячний, наче маленьке курча;

Діти: а щоб курчаткові просто підтримати гарний настрій, ми можемо накопати для нього хробачків (та інше);

Та ще дуже багато прикладів можна привести.

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку