Така ранкова зустріч сприяє навчанню дітей важливим навичкам: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень. І також виховує в дітей любов до тварин.
Ранкова зустріч з першокласниками
«Мій настрій»
Підготувала вчитель початкових класів: Коломак Я. О.
Мета: створити живу , відкриту і дружню атмосферу на весь день; виховувати в дітей бажання до піклування про тварин;переконати дітей у тому, що участь кожного із них в спільній роботі має велике значення;
Хід роботи:
Діти стають у ранкове коло і з`ясовують з яким настроєм прийшли вони сьогодні на заняття. По черзі маю сказати, який в них настрій та з якою тваринкою вони себе порівнюють у цей час.
А інші мають пояснити (тобто підтримати), що можна зробити для цієї тваринки, щоб підняти їй настрій або просто звеселити чи підбадьорити.
Наприклад:
Артем: насуплений зранку, наче їжачок;
Діти: для їжачка ми могли би налити тепленького молочка (інші відповіді дітей);
Віка: я сьогодні сонько, наче кошеня;
Діти: для котика ми можемо принести рибки, щоб він поласував смачненьким (та інше);
Ярік: я сьогодні веселий та сонячний, наче маленьке курча;
Діти: а щоб курчаткові просто підтримати гарний настрій, ми можемо накопати для нього хробачків (та інше);
Та ще дуже багато прикладів можна привести.