Ранкова зустріч «Знайомство»
Ця ранкова зустріч є однією з практик , що допомагає вчителю познайомити здобувачів освіти один з одним ,сприяє створенню взаємин між дітьми і дорослими у класі, формує відчуття спільноти в кожного з її членів.
Є розвитком навичок спілкування ,умінням розмовляти і слухати,дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях ,а учителю – моделювати і активно розвивати в дітей уміння і навички ефективно спілкуватися.
Діти беруть лего , і виходять на шкільне подвір’я , стають у коло .
Вчитель: «Доброго ранку дітки. Сьогодні ви стали здобувачами освіти , зчим хочу вас привітати . На сьогоднішній ранковій зустрічі ми звами познайомимось , але перед тим відправимось в цікаву подорж країною знань .Мандрувати будемо уявно на літаку. Возьміть циглинки в руки і роз’єднайте їх на дві рівних частинки. По скільки цеглинок у вас вийшло у кожній руці?»
Діти : по три або порівну .
Вчитель : А тепер розведіть руки по різні боки . Який звук ви чули коли летить літак ?
Діти : ( діти демонструють )
Вчитель : Отже летимо до країни знань.
А зараз ми познайомимось ближче.(вчитель дає чітке завдання розповісти про себе в трьох реченнях ,надаючи приклад , використовуючи лего як мікрофон .)
Відповіді дітей .
Вчитель : А хто з вас сьогодні робив ранкову зарядку?
Відповіді дітей .
Давайте спробуємо виконати ранкову зарядку з лего .
В гору шість цеглинок підійми ,опусти і сусіда з ліва обійми .
В гору шість цеглинок підійми , опусти і сусіда з права обійми .
Ти в долоні поплескай та цеглинку піднімай ,
З нами гру ти продовжай .
Вчитель: Давайте виберемо учня дня . Які кольори притаманні веревню місяцю?
Діти: жовтий зелений, червоний ,оранжевий,голубий,синій.
(діти розповідають де в природі зустічали ці кольори )
Вчитель : А якого кольору більше?
Діти : зеленого
Отже у кого зелений колір зверху той учень сьогоднішнього дня .
( якщо у багатьох дітей зелений колір зверху ,тоді можнливо використати лічилочку ).
Учень дня розповідає який сьогодні день тижня ,який місяць ,яке число ,яка погода на вулиці .
Вчитель розповідає заздалегідь приготовлену хвилинку – цікавинку про осінні місяці , та пропонує приготувати комусь з дітей на наступну ранкову зустріч теж невелике повідомлення .Потім вчитель закликаночкою кличе дітей у класну кімнату при цьому нагадує правила поведінки ушколі та поясює що потрібно поводитись тихо бо у школі розпочались уроки. Діти тихенько заходять у клас .