23 квітня о 18:00Вебінар: Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження

Ранкова зустріч "Знайомство"

Про матеріал
Ця ранкова зустріч є однією з практик , що допомагає вчителю познайомити здобувачів освіти один з одним ,сприяє створенню взаємин між дітьми і дорослими у класі, формує відчуття спільноти в кожного з її членів.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Знайомство»

    Ця ранкова зустріч є однією з практик , що допомагає вчителю познайомити здобувачів освіти один з одним   ,сприяє створенню взаємин між дітьми і дорослими у класі, формує відчуття спільноти в кожного з її членів.

     Є розвитком навичок спілкування ,умінням розмовляти і слухати,дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях ,а учителю – моделювати і  активно розвивати в дітей уміння і навички ефективно спілкуватися.

Діти беруть лего , і виходять на шкільне подвір’я , стають у коло .

Вчитель: «Доброго ранку дітки. Сьогодні ви стали здобувачами освіти , зчим хочу вас привітати . На сьогоднішній ранковій зустрічі ми звами познайомимось , але перед тим відправимось в цікаву подорж  країною знань .Мандрувати будемо уявно на літаку. Возьміть циглинки в руки і роз’єднайте їх на дві рівних частинки. По скільки цеглинок у вас вийшло у кожній руці?»

Діти : по три або порівну .

Вчитель : А тепер розведіть руки по різні боки . Який звук ви чули коли летить літак ?

Діти : ( діти демонструють )

Вчитель : Отже летимо до країни знань.

А зараз ми познайомимось ближче.(вчитель дає чітке завдання розповісти про себе в трьох реченнях ,надаючи приклад , використовуючи лего як мікрофон .)

Відповіді дітей .

Вчитель : А хто з вас сьогодні робив ранкову зарядку?

Відповіді дітей .

Давайте спробуємо виконати ранкову зарядку з лего .

В гору шість цеглинок підійми ,опусти і сусіда з ліва обійми .

В гору шість цеглинок підійми , опусти і сусіда з права обійми .

Ти в долоні поплескай та цеглинку піднімай ,

З нами гру ти продовжай .

Вчитель: Давайте виберемо учня дня . Які кольори притаманні веревню місяцю?

Діти: жовтий зелений, червоний ,оранжевий,голубий,синій.

(діти розповідають де в природі зустічали ці кольори )

Вчитель : А якого кольору більше?

Діти : зеленого

Отже у кого зелений колір зверху той учень сьогоднішнього дня .

( якщо у багатьох дітей зелений колір зверху ,тоді можнливо використати лічилочку ).

Учень дня розповідає який сьогодні день тижня  ,який місяць ,яке число ,яка погода на вулиці .

Вчитель розповідає заздалегідь приготовлену хвилинку – цікавинку про осінні місяці , та пропонує приготувати комусь з дітей на наступну ранкову зустріч теж невелике повідомлення .Потім вчитель закликаночкою  кличе дітей у класну кімнату при цьому нагадує правила поведінки ушколі та поясює що потрібно поводитись тихо бо у школі розпочались уроки. Діти тихенько заходять у клас .

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку