РАНКОВЕ КОЛО
1 клас
ТЕМА: 1 лютого – День солодощів (в рамках тематичного тижня “Світ професій”)
МЕТА: організувати клас, позитивно налаштувати на роботу; згуртувати на виконання спільної роботи; познайомити з історією виникнення святкування Дня солодощів; спробувати самостійно виготовити десерти різними методиками; вчити розрізняти корисну і шкідливу їжу; провести дослідження газованих напоїв щодо наявності штучних барвників; виховувати здорове ставлення до себе.
Обладнання: стенд «Ранкове коло», прикраси на дошку, засоби мультимедіа, власна випічка, матеріали для дослідів.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Запрошення на ранкову зустріч.
Вчитель подає сигнал про початок.
- Дорогі діти, запрошую вас на ранкове коло.
Привітання
- Доброго ранку, діти! Давайте привітаємося один до одного і до нашого тіла.
Доброго ранку, очки
Доброго ранку, носик
Доброго ранку, вушка
Доброго ранку, щічки
Доброго ранку, ручки
Доброго ранку, ніжки
Доброго ранку тобі і мені
- Діти, з яким настроєм ви сьогодні йшли до школи? (показують з допомогою лайків-дизлайків)
- Що ви бачили по дорозі до школи? Яка була погода? (календар погоди)
- Який сьогодні день? Число? Місяць?
- Сьогодні перший день місяця. Підніміть руки ті, хто в цьому місяці у нашому класі буде іменинником. Але навіть сьогодні є свято.
Щоденні новини
- Запрошуємо учня на крісло автора для оголошення щоденних новин.
1 лютого - Міжнародний день солодощів.
Його почали святкувати у 2008 році, після того,
як американська блогерка Енджі Дадлі присвятила
цьому дню свій десерт кейк-поп.
Відтоді весь світ виготовляє цей десерт і святкує день солодощів
- Діти, давайте зараз кожен представиться і назве свій улюблений десерт.(робота в колі)
- А зараз спробуйте відгадати загадки. Хто перший відгадає, стає капітаном і вибирає собі у команду учнів.
- Отже, у нас утворилося три команди: команда Морозива, команда Тортика і команда Цукерок.
Діти, скажіть, які смаколики можуть бути найкращими? (зроблені власноруч)
Давайте ми спробуємо самостійно виготовити власні десерти. Але спершу назвіть професії людей, які можуть виготовляти десерти. (кулінари, поварі, пекарі)
Практичне завдання робота в групах. Демонстрація готової продукції
- Зараз я вам запропоную вибрати для вашої команди напій. Це може бути сік, газована вода, чи звичайна столова вода. (вибір дітей)
- Чи можете ви стверджувати, що зробили вибір корисного продукту?
- Давайте проведемо дослід з вашим напоєм
Проведення дослідів
Дослід 1«Дослід із солодкими газованими напоями» (наявність барвників)
В один пластиковий стаканчик налийте солодкий газований напій, а в інший покладіть лійку з ватним тампоном. Якщо пролити напій крізь ватний тампон, то побачимо: тампон став жовтим, червоним, зеленим (залежно від кольору напою).
Дослід2 На столах пластикові пляшки, повітряні кульки, лійки, тарілочки з содою та оцет на кожного учасника. насипають у кульку соду, наливають у пляшку оцет і одягають кульку на горлечко пляшки, щоб вона не перевернулася(звисала). На 1, 2, 3 перевертають кульку, щоб сода висипалась у пляшку, притримуючи шийку пляшки з кулькою.
Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,
Вживати поживне і тільки корисне.
Не їсти надміру, не шкодити тілу
І пам’ятати про вітаміни.
- Діти, щоб ми завжди з вами були здоровими і у нас ніколи не боліли зубки, давайте спробуємо замінити нашу випічку вітамінами. Для цього ми з вами створимо вітамінний десерт (на шпажки надіти почергово виноградини, шматочки яблука, банана, мандарини)
- Також приготуємо вітамінний напій із свіжовижатих фруктів.
Проведення фотосесії з власними десертами.
Підсумок
Здорові діти – нація здорова,
Багата Україна і чудова.
То ж, діти, ви здоровими ростіть,
В майбутнє добрими ідіть.
У веселоньки згори
Ви візьміть всі кольори.
І над вами хай чудово
Сяє щастя веселково!
Бо здоров’я, любі діти, в світі головне,
А здоровий і веселий – щастя не мине!