22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Ранкове коло "Я вмію дружити".

Про матеріал
організувати учнівський колектив, установити настрій для сумлінного навчання;навчити самостійно мислити , ефективно спілкуватися;формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати; виховувати повагу один до одного.
Перегляд файлу

Ранкове коло

 

Я вмію дружити.

Мета: організувати учнівський колектив, установити настрій для сумлінного навчання;навчити самостійно мислити , ефективно спілкуватися;формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати; виховувати повагу один до одного.

                                                     Хід заняття

І. Привітання. Налаштування на зустріч.

- Промінчик весняний заглянув у клас,

І в коло велике зібрав, друзі, вас.

Давайте , зєднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось

Я – вам, ви- мені.

Я пропоную вам записати своє імя

  • Давайте з вами привітаємо один одного!

( музичне привітання-руханка «Добрий день скажи…»

Картинки по запросу СОНЕЧКО      Добрий день» скажи і просто усміхнись
«Добрий день» скажи і просто усміхнись
«Добрий день» скажи мені-Добрий день скажу тобі
Посміхнеться сонце нашій дітворі.

Всім навколо нас ми скажемо «Привіт»
Всім навколо нас ми скажемо «Привіт»
Посміхнешся ти мені, посміхнуся я тобі
Хай ясніше сяє сонце угорі.).
 

  • Картинки по запросу КАЛЕНДАРЯк приємно бачити , що ви посміхаєтесь один одному і приносите в клас радість!
  1. Робота з календарем.
  • Скажіть будь ласка ,яка зараз пора року?
  • Назвіть основні ознаки весни.  Хто сьогодні підготував віршик про весну?
  • Як називається місяць? Яким за порядком є місяць у цій порі?
  • Хто розповість прислівя  про травень?

ІІ. Групові заняття.

1.- Назвіть найдорожче слово з яким ви хочете жити в мирі? (ДРУЖБА).

  • Давайте складемо прислівя  і дізнаємось про що саме у нас з вами йтиме мова?

ДРУЖ – БА – ДО- РОЖ – ЧА –ЗА – ЗО – ЛО – ТО.

 

 

 

- Я пропоную вам пограти в гру-руханку  «Подивись»відео).

 

2. - Тепер давайте сядемо і обведемо свої «дружні долоньки».Треба буде вирізати їх і розфарбувати у колір свого настрою!.

Хвилинка відпочинку (пасивна).

Мама і тато, братик і я

У мене є дружня й весела сімя.

Рано-рано всі ми встали

Працювати поспішали.

На роботу і до школи

Ми старанні як ніколи.

  • А зараз дружно давайте із наших долоньок зробимо «Метелика-дружби» нашого класу.

Картинки по запросу метелик

ІІІ. Обмін інформацією.

  • Якими на ваш погляд треба бути, щоб мати багато друзів?
  • Що таке дружба для вас?
  • А хто з вас може заспівати пісню про дружбу? (Вправа «Мікрофон»).

Похожее изображение

 

  • Похожее изображениеА на кінець нашої зустрічі, давай закріпимо наші дружні стосунки піснею- руханкою «Чарівник». Чому саме чарівник? Тому що погляньте на нашого метелика, ми як справжні чаріники його зробили з наших посмішок і нашого настрою.

                Пісня – руханка        «ЧАРІВНИК» (відео).

«ДАВАЙТЕ ДРУЖНО БУДЕМО ЖИТИ І НАШОЮ ДРУЖБОЮ ДОРОЖИТИ»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку