Ранок має починатись і продовжуватися добрим сердечним спілкуванням, надзвичайно важливим для збереження здоров’я дитини, радісного й цілісного сприйняття світу. Добрий і мудрий наставник повинен нести світло й любов своєї душі та серця, здійснювати той важливий енергетичний обмін від серця до серця.
Вступ. Роль книги в житті людини. Значущість читання в житті особистості. Сучасний читач. Мета:розкрити роль книги в житті людини; спонукати учнів до читання художньої літератури, прилучати їх до фундаментальних цінностей культури; сприяти всебічному розвиткові, духовному збагаченню, активному ставленню й самореалізації особистості
Тема: Роль книги в житті людини. Літератураяк художнє відтворення життя, побуту,звичаїв, духовно-моральних цінностейлюдини. Мета:з’ясувати значення книжки в житті людини колись і тепер; визначити роль письменницької діяльності у створенні книжок; поглибити знання учнів про епоху Київської Русі, зокрема про Нестора Літописця;розвивати вміння сприймати інформацію та аналізувати її, культуру зв’язного мовлення, увагу, спостережливість; виховувати любов і пошану до книжки, вдячність до її творців, бажання читати художню літературу.1. «Емоційні вітання». Діти стають у коло, їм пропонується обрати емоцію, що відповідає настрою, і привітатися з іншими так, щоб навіть найсумніша емоція викликала у інших сміх ЗУСТРІЧ №12. Щоденні новини. Книга – це джерело знань. Ми багато дізнаємось нового звідти. Ви можете читати енциклопедії, про тварин і рослин, про цікаві факти, про винаходи людства. Хто вже читав з вас енциклопедії?А чи знаєте ви, що найбільше людей читають книги в Індії?Давайте будемо намагатися читати більше, щоб Україна стала теж країною, яка багато читає. Раніше стародавні люди писали книги на стінах за допомогою малюнків. Потім книжки писали на друкарській машині, а зараз вже на комп’ютерах. Діти, читайте книжки! Будемо розумними і винахідливими. Та багато чого будемо знати! Яку роль відіграє книгу у вашому житті?Яку останню книгу ви прочитали?3. Чарівна валіза. У руках учителя валіза у якій старі/нові книги, газети та журнали. Діти почерзі їх дістають і дають відповідь на одне питання:- Що робить дану книгу\журнал особливою(-им)
Тема: Значущість читання в життіособистості. Сучасний читач. Мета: розкрити роль книги в житі людини; спонувати учнів до читання; прилучати до цінностей культури; розвивати прагнення до знань; виховувати активне становлення особистості. Вітання- Любі діти, добрий ранок! Я передаю вам свій чудовий настрій ось цим сонечком. Скажімо сонечку привіт та який у вас настрій. (Діти по черзі передають сонечко, вітаються з ним та кажуть який у них настрій).- Я хочу, щоб це сонечко світило нам увесь день і всі ми були з гарним настроєм.- А якщо хтось прийшов засмучений, то на протязі дня, разом з нами, він теж засяє, як це сонечко. 2. Що буває з паперу?Діти перераховують знайомі їм предмети, зроблені з паперу. Увага! Слухайте завдання: пройдіть по кімнаті, знайдіть і принесіть один паперовий предмет, тобто предмет, зроблений з паперу. ЗУСТРІЧ №23. Ранковий театр. Учитель демонструє рухи, які повторюють учні. Мандрувала книжечка по лісі. Жовте листя падало до ніг. Вийшла білка, сіла на горіхі:— Заходи до мене! — Дам горіх!— Дякую! — сказала чемно книжка, —Певне добрий твій горіх на смак,Та спішу, аж заболіли ніжки,До дітей я поспішаю так. Мандрувала книжечка по полі,Хом'ячки їй заступили путь:— Ти куди спішиш? Та лиш поволі!Пиріжки у нас у ямці ждуть!— Дякую! — сказала чемно книжка,— Пиріжки смачні пізніше з'їм!А тепер спішу, аж гнуться ніжки,Дітям радість принести усім!Мандрувала книжка вулицями. Вулиці зеленим світлом: блим!— Походи та прогуляйся з нами!Ти куди спішиш, та ще за чим?Але книжка поспішала далі,Де з віконця, з-поза занавіс,Вже давненько діти виглядали,Щоб їм книжку хтось нову приніс. При столі засіли в крузі діти,Книжечку читали цілий день. За вікном осінній віяв вітер,Бився дощ об шибку: брень! — та брень!
Тема: Художня література як мистецтво слова. Мета: визначити роль художньої літератури як мистецтва слова; види мистецтва; вміти відрізняти художню творчість від інших видів діяльності людини; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять; збагачувати словниковий запас учнів; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів почуття поваги, пошани до різних видів мистецтва, зокрема до книги; прищеплювати пізнавальний інтерес до наслідків власної праці.1. «Інтерв’ю»Діти об’єднуються в пари і розповідають один одному, як вони провели вчорашній день.2. Новини дня. Учень подає інформацію про дату, назву місяця, день, погоду, присутніх. Розгадайте ребус. Бесіда про значення слова «мислити». ЗУСТРІЧ №33. Вправа «Капелюх» Діти одягають капелюх на голову. По черзі пояснюють значення слів «мислити», «думати», «знати». Потім добирають синоніми до слова «мислити»; спільнокореневі слова (різні частини мови) до слова «думати»; складають міні-розповідь з одним словом (на вибір).«Доміно – ввічливості» кожна група на планшетці має першу половину слова, а треба знайти другу половину) ДЯ КУЮДОБРИЙ ДЕНЬБУ ВАЙПРИ ВІТБУДЬ ЛАСКАДОБРА НІЧСЗАЙМЕННИКДІЯ
Тема: УПЧ. Уривок з моєї улюбленої книги. Мета: формувати здатність активно відтворювати необхідну інформацію, виявляти ініціативу під час виконання завдань удосконалювати навички роботи в групі;удосконалювати вміння дотримуватись норм мовленнєвої культури, ефективно застосовувати навички мовлення під час спілкування.1. «Емоційні вітання». Сонечко привітне встало,Новий день подарувало. З усмішкою ми вмивались,В школу радісно збирались. Вже вітатися нам час,Мій хороший, любий клас. Доброго ранку, доброго дня. Щира, весела і рідна сім’я. Знову зустрінемо радісний деньІ подаруємо добрих пісень. Разом таночок складемо чудовий,Радісний, світлий і кольоровий.2. Запитання для міркування- Які радісні справи ми можемо зробити сьогодні?- Які кольори має новий день?- Як будемо створювати теплу погоду у класі?- Якими будуть подарунки серця, малюнки одне одному? ЗУСТРІЧ №43. Обмін інформацією- А що ви знаєте про книгу?- - Продовжіть речення книга – це…- Уявіть, що ви можете зараз перенестись у будь – яку казку, оповідання чи розповідь, що це буде? (Відповіді дітей)Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=Fl. Tnz6 J_Tv0 4. «Крісло автора» Переказ уривку з улюбленої книги. Пригадування прислів’їв та приказок про книжки. Їх пояснення. Будеш книги читати, будеш все знати. В домі без книги, як без вікон, темно. Весела книжка – твоя радість. Гарна книга научить, а погана намучить. Де розумом не дійду, то в книжці знайду. День без книги, що обід без хліба. Дім без книги – день без сонця. Життя без книжок - весна без квітів. Знайомство з планом на день.
Музичний супровід до ранкових зустрічейhttps://www.youtube.com/watch?v=_-m3 Yhx. J8 U0https://www.youtube.com/watch?v=a. X8 P_eg. IVy0https://www.youtube.com/watch?v=hl. Wi. I4x. VXKYhttps://www.youtube.com/watch?v=_54 EYA5 JMKc&list=RDLVhl. Wi. I4x. VXKY&start_radio=1&rv=hl. Wi. I4x. VXKY
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ПОСИЛАНЬДовідник цікавих фактів та корисних знань. Джей Джи [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/shho-oznachaye-chervoniy-kolir/. Довідник цікавих фактів та корисних знань. Мельник [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/shho-oznachaye-zeleniy-kolir/. Концепція нової української школи [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf. Ранкова зустріч: що це і навіщо? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/. Ранкові зустрічі. / авт.-упоряд. Н. Ю. Бабіченко, О. А. Нечипоренко, С. М. Хівренко [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://osnova.com.ua/preview/book/6308/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8 B%20%D0%B8%D0%B7%20 Rankovi_Zustrichi_1 Klas_1_sem.pdf. Ранкові зустрічі/ авт.-упоряд. Л. В. Короткова [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://super.urok-ua.com/rankovi-zustrichi-dlya-uchniv-1-klasu-tema-tizhnya-osin/Розробки ранкових зустрічей з використанням кольоротерапії, складені відповідно до вимог Концепції НУШ. / авт.-упоряд. С. В. Мельник [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://naurok.com.ua/rozrobka-dlya-pershogo-klasu-rankovi-zustrichi-z-elementami-koloroterapi-13271.html