Ранкові зустрічі 5 клас. Українська література

Про матеріал
Ранок має починатись і продовжуватися добрим сердечним спілкуванням, надзвичайно важливим для збереження здоров’я дитини, радісного й цілісного сприйняття світу. Добрий і мудрий наставник повинен нести світло й любов своєї душі та серця, здійснювати той важливий енергетичний обмін від серця до серця.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ранкові зустрічіУкраїнська література5 клас(Модельна навчальна програма Яценко Т. О.)Автор: Губенко Любов Володимирівна, учитель української мови та літератури Пирогівського ліцею Глобинської міської ради

Номер слайду 2

Ранок має починатись і продовжуватися добрим сердечним спілкуванням, надзвичайно важливим для збереження здоров’я дитини, радісного й цілісного сприйняття світу. Добрий і мудрий наставник повинен нести світло й любов своєї душі та серця, здійснювати той важливий енергетичний обмін від серця до серця.

Номер слайду 3

Вступ. Роль книги в житті людини. Значущість читання в житті особистості. Сучасний читач. Мета:розкрити роль книги в житті людини; спонукати учнів до читання художньої літератури, прилучати їх до фундаментальних цінностей культури; сприяти всебічному розвиткові, духовному збагаченню, активному ставленню й самореалізації особистості

Номер слайду 4

Тема: Роль книги в житті людини. Літератураяк художнє відтворення життя, побуту,звичаїв, духовно-моральних цінностейлюдини. Мета:з’ясувати значення книжки в житті людини колись і тепер; визначити роль письменницької діяльності у створенні книжок; поглибити знання учнів про епоху Київської Русі, зокрема про Нестора Літописця;розвивати вміння сприймати інформацію та аналізувати її, культуру зв’язного мовлення, увагу, спостережливість; виховувати любов і пошану до книжки, вдячність до її творців, бажання читати художню літературу.1. «Емоційні вітання». Діти стають у коло, їм пропонується обрати емоцію, що відповідає настрою, і привітатися з іншими так, щоб навіть найсумніша емоція викликала у інших сміх ЗУСТРІЧ №12. Щоденні новини. Книга – це джерело знань. Ми багато дізнаємось нового звідти. Ви можете читати енциклопедії, про тварин і рослин, про цікаві факти, про винаходи людства. Хто вже читав з вас енциклопедії?А чи знаєте ви, що найбільше людей читають книги в Індії?Давайте будемо намагатися читати більше, щоб Україна стала теж країною, яка багато читає. Раніше стародавні люди писали книги на стінах за допомогою малюнків. Потім книжки писали на друкарській машині, а зараз вже на комп’ютерах. Діти, читайте книжки! Будемо розумними і винахідливими. Та багато чого будемо знати! Яку роль відіграє книгу у вашому житті?Яку останню книгу ви прочитали?3. Чарівна валіза. У руках учителя валіза у якій старі/нові книги, газети та журнали. Діти почерзі їх дістають і дають відповідь на одне питання:- Що робить дану книгу\журнал особливою(-им)

Номер слайду 5

Тема: Значущість читання в життіособистості. Сучасний читач. Мета: розкрити роль книги в житі людини; спонувати учнів до читання; прилучати до цінностей культури; розвивати прагнення до знань; виховувати активне становлення особистості. Вітання- Любі діти, добрий ранок! Я передаю вам свій чудовий настрій ось цим сонечком. Скажімо сонечку привіт та який у вас настрій. (Діти по черзі передають сонечко, вітаються з ним та кажуть який у них настрій).- Я хочу, щоб це сонечко світило нам увесь день і всі ми були з гарним настроєм.- А якщо хтось прийшов засмучений, то на протязі дня, разом з нами, він теж засяє, як це сонечко. 2. Що буває з паперу?Діти перераховують знайомі їм предмети, зроблені з паперу. Увага! Слухайте завдання: пройдіть по кімнаті, знайдіть і принесіть один паперовий предмет, тобто предмет, зроблений з паперу. ЗУСТРІЧ №23. Ранковий театр. Учитель демонструє рухи, які повторюють учні. Мандрувала книжечка по лісі. Жовте листя падало до ніг. Вийшла білка, сіла на горіхі:— Заходи до мене! — Дам горіх!— Дякую! — сказала чемно книжка, —Певне добрий твій горіх на смак,Та спішу, аж заболіли ніжки,До дітей я поспішаю так. Мандрувала книжечка по полі,Хом'ячки їй заступили путь:— Ти куди спішиш? Та лиш поволі!Пиріжки у нас у ямці ждуть!— Дякую! — сказала чемно книжка,— Пиріжки смачні пізніше з'їм!А тепер спішу, аж гнуться ніжки,Дітям радість принести усім!Мандрувала книжка вулицями. Вулиці зеленим світлом: блим!— Походи та прогуляйся з нами!Ти куди спішиш, та ще за чим?Але книжка поспішала далі,Де з віконця, з-поза занавіс,Вже давненько діти виглядали,Щоб їм книжку хтось нову приніс. При столі засіли в крузі діти,Книжечку читали цілий день. За вікном осінній віяв вітер,Бився дощ об шибку: брень! — та брень!

Номер слайду 6

Тема: Художня література як мистецтво слова. Мета: визначити роль художньої літератури як мистецтва слова; види мистецтва; вміти відрізняти художню творчість від інших видів діяльності людини; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять; збагачувати словниковий запас учнів; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів почуття поваги, пошани до різних видів мистецтва, зокрема до книги; прищеплювати пізнавальний інтерес до наслідків власної праці.1. «Інтерв’ю»Діти об’єднуються в пари і розповідають один одному, як вони провели вчорашній день.2. Новини дня. Учень подає інформацію про дату, назву місяця, день, погоду, присутніх. Розгадайте ребус. Бесіда про значення слова «мислити». ЗУСТРІЧ №33. Вправа «Капелюх» Діти одягають капелюх на голову. По черзі пояснюють значення слів «мислити», «думати», «знати». Потім добирають синоніми до слова «мислити»; спільнокореневі слова (різні частини мови) до слова «думати»; складають міні-розповідь з одним словом (на вибір).«Доміно – ввічливості» кожна група на планшетці має першу половину слова, а треба знайти другу половину) ДЯ КУЮДОБРИЙ ДЕНЬБУ ВАЙПРИ ВІТБУДЬ ЛАСКАДОБРА НІЧСЗАЙМЕННИКДІЯ

Номер слайду 7

Тема: УПЧ. Уривок з моєї улюбленої книги. Мета: формувати здатність активно відтворювати необхідну інформацію, виявляти ініціативу під час виконання завдань удосконалювати навички роботи в групі;удосконалювати вміння дотримуватись норм мовленнєвої культури, ефективно застосовувати навички мовлення під час спілкування.1. «Емоційні вітання». Сонечко привітне встало,Новий день подарувало. З усмішкою ми вмивались,В школу радісно збирались. Вже вітатися нам час,Мій хороший, любий клас. Доброго ранку, доброго дня. Щира, весела і рідна сім’я. Знову зустрінемо радісний деньІ подаруємо добрих пісень. Разом таночок складемо чудовий,Радісний, світлий і кольоровий.2. Запитання для міркування- Які радісні справи ми можемо зробити сьогодні?- Які кольори має новий день?- Як будемо створювати теплу погоду у класі?- Якими будуть подарунки серця, малюнки одне одному? ЗУСТРІЧ №43. Обмін інформацією- А що ви знаєте про книгу?- - Продовжіть речення книга – це…- Уявіть, що ви можете зараз перенестись у будь – яку казку, оповідання чи розповідь, що це буде? (Відповіді дітей)Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=Fl. Tnz6 J_Tv0 4. «Крісло автора» Переказ уривку з улюбленої книги. Пригадування прислів’їв та приказок про книжки. Їх пояснення. Будеш книги читати, будеш все знати. В домі без книги, як без вікон, темно. Весела книжка – твоя радість. Гарна книга научить, а погана намучить. Де розумом не дійду, то в книжці знайду. День без книги, що обід без хліба. Дім без книги – день без сонця. Життя без книжок - весна без квітів. Знайомство з планом на день.

Номер слайду 8

Музичний супровід до ранкових зустрічейhttps://www.youtube.com/watch?v=_-m3 Yhx. J8 U0https://www.youtube.com/watch?v=a. X8 P_eg. IVy0https://www.youtube.com/watch?v=hl. Wi. I4x. VXKYhttps://www.youtube.com/watch?v=_54 EYA5 JMKc&list=RDLVhl. Wi. I4x. VXKY&start_radio=1&rv=hl. Wi. I4x. VXKY

Номер слайду 9

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ПОСИЛАНЬДовідник цікавих фактів та корисних знань. Джей Джи [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/shho-oznachaye-chervoniy-kolir/. Довідник цікавих фактів та корисних знань. Мельник [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/shho-oznachaye-zeleniy-kolir/. Концепція нової української школи [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf. Ранкова зустріч: що це і навіщо? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/. Ранкові зустрічі. / авт.-упоряд. Н. Ю. Бабіченко, О. А. Нечипоренко, С. М. Хівренко [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://osnova.com.ua/preview/book/6308/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8 B%20%D0%B8%D0%B7%20 Rankovi_Zustrichi_1 Klas_1_sem.pdf. Ранкові зустрічі/ авт.-упоряд. Л. В. Короткова [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://super.urok-ua.com/rankovi-zustrichi-dlya-uchniv-1-klasu-tema-tizhnya-osin/Розробки ранкових зустрічей з використанням кольоротерапії, складені відповідно до вимог Концепції НУШ. / авт.-упоряд. С. В. Мельник [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://naurok.com.ua/rozrobka-dlya-pershogo-klasu-rankovi-zustrichi-z-elementami-koloroterapi-13271.html

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Селевко Віра Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
4119
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку