Реал-пасаж "Правова культура.My duties" (Мої обов’язки)"

Про матеріал
Реал-пасаж "Правова культура. My duties" (Мої обов’язки)" Сценарій інтерактиву для членів учнівського самоврядування.
Перегляд файлу

Реал-пасаж

"Правова культура. My duties"

(Мої обовязки)

(позакласний захід для членів учнівського самоврядування та

президентів 9-11 класів)

Мета: узагальнити та поглибити знання здобувачів освіти про їхні обов’язки, формувати в учнів правосвідомість та правокультуру, допомагати ініціативним старшокласникам розвивати лідерські здібності.

План реал-пасажу

1. «Лідер-віншування»

2. Реляційна хвилина «Правова культура»

3. Дрес-тести

4. Комунікація «Фотообов’язки»

5. Гра "Адат"

6.Перегляд ігрової ситуації  (жартівливий скетч, «Вивчаємо обов'язки здобувачів освіти»)

7. Гра «Мотивація-плюс»

8. Криголама «Універсальний обов'язок»

9. Фініш-конверзація «Пасаж лідерів»

«Лідер-віншування»

Президент школи

Доброго дня, шановні хлопці та дівчата, президенти, спікери, лідери та активісти! Вітаємо вас на нашому реал-пасажі!!! Наш пасаж має кілька складних паролів. Я задаю питання - ви дуже швидко відповідаєте на них. Коли відповісте на усі питання, отримаєте ключ до реалу.

Пам'ятайте,відповідати потрібно швидко. Перше питання:

(дуже швидко задає питання)

- Як називається наше місто?

- На якій вулиці знаходиться наш навчальний заклад?

- Який зараз місяць?

- Який день тижня?

             Молодці!!!Ви відгадали паролі і ми починаємо наш реал-пасаж!

  Найперше нам потрібно привітатись. Вітатись ми будем таким чином.     На екрані висвітлюється фото класу, я називаю клас,  його представники встають і гуртом вигукують: "Привіт!". Отож розпочнемо наше "Лідер- віншування"

9-А…9-Б..9-В…10-А…10-Б…11-А…11-Б

Щиро дякуємо усім! Ви-молодці!

Реляційна хвилина «Правова культура»

Президент школи

Отож, розпочнемо нашу роботу. Зважаючи на те, що цього тижня наш шкільний парламент працює за напрямом "Шанс", ми вирішили  звернути увагу на важливу для сьогодення тему "Правова культура. My duties ", тобто "Мої обов'язки". Адже від правосвідомого та сумлінного виконання своїх обов'язків кожною особистістю залежить благо нашого суспільства загалом.

       Перед тим, як розпочати роботу, зауважимо, що у нас є реал, тобто скринька "Жереб лідерів",  у цьому реалі знаходяться листи із вказаними класами. У процесі роботи, ми  будемо  задавати різні питання, адресуючи їх президенту чи спікеру класу, який  випаде у жеребкуванні. Ось наприклад, перше питання я задаю ...( витягає лист)→.......класу. Будь ласка, просимо, президент або спікер класу дайте відповідь на питання ОДНИМ словом:

- Ви вперше на реал-пасажі шкільного парламенту?

Дякуємо!

    Зараз ми дізнаємось, що ж таке Правова культура. Будь ласка, увага на екран!

Але просимо вас дуже уважно переглянути відеоматеріал, адже за змістом прослуханого пізніше ми задаватимемо питання.

ВІДЕО Правова культура

Президент школи

Прийшов час вдруге тягнути жереб із нашого реалу...І наше питання до....

 

- Дайте, будь ласка, відповідь ОДНИМ словом: "Тему правової культури особистості для сьогодення вважаєте а) актуальною  б) несуттєвою?" ...Дякуємо!

Отож, як і обіцяли, питання за змістом прослуханого.

Дрес-тести

Спікер школи

Просимо вас відповісти на декілька запитань у тестовій формі за змістом відеоролика:...Тести є у вас на робочих місцях.

1. Правова культура - різновид ...

а) юриспруденції

б) духовної культури

в) соціальної науки

2. Правова культура сприяє...

а) зміцненню громадянської позиції

б) поглибленню етикетних норм і правил

в) налагодженню ділового спілкування

3. Реальна діяльність громадян, відповідно до правових установ - це...

а) біпатретизм

б) деліктодіяльність

в) режим законності

4. Визначальною характеристикою громадянської зрілості є...

а) правосвідомість

б) дієздатність

в)конформізм

5. Є три види правової культури: Правова культура особи, Правова культура професійної групи і ...

а) правова культура науки

б) правова культура суспільства

в) правова культура місцевого самоврядування

6. Знайдіть зайве. Правова культура особи включає:

а) знання законодавства

б) добровільне здійснення норм права

в) вирішення питань місцевого значення

7. Правова культура формується в залежності від ступеня засвоєння своїх:

а) обов'язків

б) прав

в) свобод

Щиро дякуємо за співпрацю!!!

 Президент школи

Отож ми дізнались, що правова культура  передбачає  чітке усвідомлення своїх прав та обов'язків. І зараз з цього приводу у нас буде  питання. І ми втретє заглядаємо у наш реал і запитання до...

- Скажіть, будь ласка, одразу, не думаючи, ви краще знаєте свої права чи обов'язки???

І сьогодні ми більш детально зупинимось на наших обов'язках. 

Комунікація «Фотообовязки»

Міністр  внутрішніх справ

Сумлінне дотримання своїх обов'язків сприяє всебічному розвитку людини як особистості, розвитку її талантів, розумових та фізичних здібностей, вихованню високих моральних якостей і національної свідомості. Зараз кожен клас отримає лист із закодованим певним обов'язком, потрібно буде розшифрувати його та одним або кількома словами відповісти чи дотримуєтесь ви цього обов'язку. Будь ласка,  1 хвилина на роздуми........

      Отож, звертаємо увагу на те, що обов’язки громадянина України встановлені Основним Законом  держави – Конституцією.   Оскільки ми, учні, є громадянами нашої держави, то, звісно, ми їх маємо також дотримуватися. Серед обов'язків виділяємо такі:...

- Давайте, шановні представники класів по черзі.                  (з місця)

Отож, президент 9-А класу. Розшифруйте обов'язок, який вам дістався. .....Скажіть коротко...ви повністю цього дотримуєтесь?

9-Б…9-В…10-А…10-Б…11-А…11-Б

Отож, ми назвали обов'язки, які регламентує Конституція України, є ще багато інших, які ми розглянемо дещо пізніше. 

                            Щиро дякуємо лідерам за співпрацю!!!

Гра "Адат"

Президент школи

І ми вп'яте заглядаємо у реал і запитання до......

- Будь ласка, відповідь одним поняттям. Скажіть, який із названих обов'язків вам виконувати найважче?...Дякуємо.

А зараз пропонуємо вам гру "Адат"

Міністр культури

Отож, умови нашої гри. Зараз вмикається музика, під час якої за 1 хвилину кожен клас повинен віднайти 2-3 картки з написом певної країни. Картки знаходяться у цій аудиторії повсюди, навіть на сцені. Коли музика припиняється - лідери кожного класу повертаються на своє місце і з місця зачитають нам країни, які їм дістались. Коли музика розпочнеться- можете починати шукати.

Музика

...Все, будь ласка, просимо усі сядьте на свої місця...І зараз кожен клас називає, скільки карточок він віднайшов і яка назва країни, а ми зачитуватимемо  цікаві обов'язки того чи іншого суспільства.

                                    

 

- Фінляндія       УФінляндії для вступу в шлюб наречені обов'язково повинні вміти читати.

-Британія. У Британії на вокзалах заявились таблички "Заборонено цілуватись". Це пояснюється тим, що потяги через деякі пари відправлялись із запізненням.

- Франція У Франції є незвичайний закон: протипоказано називати свиней "Наполеон"

- Італія У Венеції заборонено годувати голубів.

-Австралія У цій країні забороняється  у неділю ходити в рожевих брюках.

-Польща На станції метро у Польщі забороняється бігати (штраф 20 дол)

-Ірландія. В Ірландії зберіглась чудова традиція:29 лютого жінка може зробити пропозицію чоловіку. У разі відмови чоловік повинен заплатити дівчині штраф.

-Саудівська Аравія. Заборононено слухати музику у громадських місцях.

-Північна Корея. Заборонено носити сині джинси.

-Таїланд.  У Таїланді заборонено наступати на монети і купюри, адже на них зображений король.

-Тенессі Забороняється жінкам водити автомобіль.

 

Щиро дякуємо за участь у грі!!!!

 

Перегляд ігрової ситуації  (жартівливий скетч, «Вивчаємо обов'язки здобувачів освіти»)

Президент школи

І уже шостий раз ми тягнемо жереб. І відповість....

Скажіть, який закон із вищенаведених вам здався найбільш смішним???..Дякуємо.

Далі ми зупинимось на обов'язках, які необхідно виконувати здобувачам освіти.

 

Міністр інформації

У вас на робочих столах є лист "Обов'язки здобувачів освіти. Правила поведінки учнів у школі ". Пропонуємо вашій увазі перегляд ігрової ситуації, просимо уважно спостерігати та відзначати, які ж обов'язки порушують вихованці.

Ігрова ситуація. Жартівливий скетч

 (сценарій  скетчу розміщено після сценарію)

Дякуємо за перегляд ігрової ситуації!Отож, давайте по черзі, які свої обов'язки порушили учні і які моменти це підтверджують.

- А ви сумлінно  виконуєте свої обов'язки?))

Пам'ятаймо: учні, які добре поводяться в школі, в більшості так само ведуть себе і за її межами. Хто звик виконувати правила здобувачів освіти, той легко виконуватиме й усі інші правила суспільства. Щиро дякуємо за спілкування!

Гра «Мотивація-плюс»

Президент школи

Уже сьомий раз заглядаємо у наш реал і запитання до...

- Скажіть для вас вчитись це тягар чи насолода???....Дякуємо.

Зараз ми говоримо про обов'язок, який один із найважливіших, обов'язок, виконанням якого ми закладаємо цеглинки для свого майбутнього. Це обов'язок вчитись.

Міністр освіти

Пропонуємо вашій увазі гру «Мотивація-плюс». Я буду задавати питання, на екрані висвітлюватимуться  варіанти відповіді. Ви вголос прочитуватимете ту відповідь, яка вам більше підходить. Тільки відповідаємо швидко, довго не думаючи.

  • Відверто говорячи, коли я йду до школи …

(Я веселий. Я сумний)

  • Відверто кажучи, коли вчителька мене лає…

(Я щасливий. Я пригнічений)

  • Коли вчитель мене хвалить…

(Я щасливий. Я пригнічений )

  • Коли дзвенить дзвінок…

(Я плачу. Я радію)

  • Коли у нас контрольна…

(Я напружений. Я спокійний)

  • Відверто говорячи, коли я одержую двійку…  Тут три варіанти.

(Стрибаю від щастя. Байдужий. Засмучений)

 *Я люблю виконувати домашнє завдання?

 (Так. Ні)

* Мені вчитись...

 (Легко. Важко)

 *Я..... 

 (Ледачий. Працелюбний)

  • Відверто говорячи , я буду краще навчатися , якщо…………

І ваш варіант. Будь ласка, хто відповість??  За якої умови ви краще навчатиметесь? Чого вам не вистачає для сумління у навчанні?? Просимо когось одного відповісти на це питання.

Отож, секрети гарного учня такі:

-вчіться планувати свій час

-кличте силу волі, коли над вами панує лінь

- аналізуйте свої досягнення

- мотивуйте  себе, створюючи інтерес до навчання. Повторюйте собі: «Це цікаво. І обов’язково з’явиться хороший настрій»

- хваліть себе за найменші успіхи.

- мрійте! Уявляйте себе тим, ким хочете стати. Але не забувайте діяти!

Просимо до вашої уваги реляційне відео із учнями нашої школи, які мають високі досягнення у навчанні.

ВІДЕО Відмінники

Отож, виконуватимемо сумлінно цей обов'язок - гарно вчитись. Солодкого вам  та плідного навчання!

Криголама «Універсальний обов'язок»

Міністр соціального захисту

Для всіх, незалежно від статі, віку та соціального статусу, залишається важливим та універсальним обов’язок поважати честь, права і гідність інших. Це той обов’язок, який допомагає нам бути справжніми людьми. Наш навчальний заклад став учасником проекту DOCU і саме зараз у нас проходить у школі Тиждень з протидії оулінгу. Будь ласка, просимо увага на екран!

ВІДЕО Булінг

Давайте усі один одному сьогодні побажаємо (на екрані):

- Душевного тепла

-Внутрішньої гармонії

-яскравих подій

-успіхів у навчанні

-світлих почуттів

-незабутніх моментів

То ж давайте піклуватись про те, щоб ми сумлінно виконували цей обов’язок, який регламентує Конституція України – поважати честь  і гідність інших!!!

Фініш-конверзація «Пасаж лідерів»

Президент школи

І останній обов'язок, про який ми сьогодні поговоримо. Він стосується безпосередньо членів шкільного парламенту - це обов'язок лідера.

Отож, Хороший лідер

-НЕ привласнює нагороди, а роздає їх.

- Хороший Лідер- не керівник, а колега

- Він не використовує людей, а розвиває

-Викликає не страх, а повагу

-Фокусує вагу не на процесі, а на людях

 

У вас на робочих столах є ваші фото (світлини президентів 9-11 класів)  на зворотньому боці є питання, Зараз представник кожного класу відповість на питання та прикріпить на нашому "Пасажі лідерів" своє фото в знак успішного лідерства! Ми постараємось гідно нести це звання, постараємось бути чудовими лідерами!

Запитання для лідерів:

-Що Вас приваблює у лідерській діяльності?

-Ваше рішення стати лідером було свідомим чи спонтанним?

- Чим можете збагатити шкільне життя?

-Які у Вас є риси, якості, уміння, аби з Вас брали приклад?

-Які виникають труднощі у лідерській діяльності?

  • Як вважаєте, чи допоможе Вам у майбутньому досвід, який Ви здобули під час лідерської діяльності?

Щиро дякуємо усім за спілкування!Ми постараємось бути чудовими лідерами.

 

Ми щиро дякуємо усім за співпрацю. Дякуємо, що завітали до нас! Тож сумлінно виконуватимемо свої обов'язки!!! Тоді у світі буде злагода та гармонія!

 

Жартівливий скетч

1 Музика

(двоє перекидаються портфелем Ледачкіна Васі, хіхікають, тільки зайшла вчителька..Печінкін Макс тікає за другу кулісу, а Рублєвкін Петя хлопає тіпа дружелюбно Ледачкіна Васю по плечу, примовляючи:

Рублевкін Петя (прикидається дуже лагідним і турботливим) Наа, держи, не тіряй, шо ти! Ти ж мій дружбан. Ніхто тебе не обіжає. (Ледачкін образливо дивиться)

Вчителька Доброго дня! Я щаслива, що ми, нарешті, усі зібрались на класну годину. Минулого разу ви не з’явились, а я вас так чекала!

Рублевкін Петя Ми шо зарплата, шо ви нас так чекали.

Ледачкін Вася Ага!Чи вчительський отпуск?        (двоє тупо  хіхікають)

(Залітає Печінкін Макс)

Печінкін Максим Здаров, пацани! (дає їм п’ять)

Вчителька Печінкін! Всі печінки мені виїв! А зі мною вітатись не треба, так? Ти де був?

Печінкін Максим Та остиньте!В  бібліотеці я був, в читалці.

Вчителька АААА! Ти читав??? (дуже  радісно)

Печінкін Максим Ну да! (гордо)

Вчителька АААА!А що, що ти читав? Поезію? Прозу?

Печінкін Максим Нє!!Та ви шо!Смс-ок стільки прийшло від дівчат, а там Wi-Fi харашо ловить.

Вчителька Аа! Ясно! Сідай!(зітхнула зі смутком)

Усі сидять на уроці в розвалочку, шось в телефоні клацають, на вчительку дивляться, як на дурочку, обнаглівші «до прєдєла»

Вчителька Так, почнемо  з тебе, Ледачкін! Дорогий Василю…

Ледачкін Вася Не смійте казати на мене «Василю»! Я ……- Васян!(гордо)...Запомніть вже!

Вчителька Васян, ти минулого тижня подарував свій підручник Борцову Едіку.

Ледачкін Вася Ну да, я – щедрий парєнь.

Вчителька Це все добре, але Милькіна Даша хоче отримати свій підручник назад.

Ледачкін Вася Ну я ж сказав, що верну.

Рублевкін Петя А, обєщаного три роки ждуть.Ха-ха!

Ледачкін Вася Так до випуску і получе.    (по-ідіотськи сміються УСІ)

Вчителька Рублєвкін! Петрику!

Рублевкін Петя Який «Петрику»!!!Я шо маленький хлопчик Вам?? Пєтя я, конкретний пацан, ніякий я вам не Петрик!

Вчителька  Пєтя!Минулого місяця ти організовував поїзду в Карпати, ти  зібрав зі всіх гроші, а поїздка не відбулась.

Рублевкін Петя Відбулась!(по-діловому)

Вчителька Не відбулась!

Рублевкін Петя Та відбулась! Гляньте (показує на телефоні) Це я з братаном на Говерлі.

Вчителька (секунда обурення) А як щодо «Ермітажу»? Ти обіцяв звозити учнів в «Ермітаж»! Чого вони не поїхали?

Рублевкін Петя Та фіг знає чє вони не поїхали! Вони шо не знають де в нас в Жмеринці «Ермітаж»? Там...на вулиці Центральній... біля міської ради.

Вчителька Та учні думали, що ти їх повезеш в Санкт-Петербурзький «Ермітаж»!

Рублевкін Петя Та це їх проблеми, шо вони собі там надумали.

Вчителька Та грець з тобою! Хлопці!Ви подивіться на свої семестрові оцінки!Ви вчитись будете? А ваша поведінка! Це просто жах!Дивіться, бо буде, як із Сливочкіним.

Ледачкін Вася А шо з ним?

Вчителька Вигнали зі школи.

Печінкін Максим Навєрно, під сокращєніє попав.

Рублевкін Петя Нє, освітня реформа, тіпа!

Вчителька Хлопці!!!У вас попереду ЗНО!

Ледачкін Вася Та нє, Тамара Дімовна!

Вчителька Дмитрівна!!!!

Ледачкін Вася Дмитрівна! В нас попереду не ЗНО, а ПТУ!

Вчителька Хлопці, ну а як же знання! Знання за плечима не носити!

Печінкін Максим Ага, Вам, може, і  не носити, в Вас мобілка стара, а в мене в смартфоні пам’яті багато.

Вчителька А як же грамотність.

Рублевкін Петя Та, Т9 рішає всьо!

Вчителька Ось, ти….ееее…як тебе….Пє-тя! Я тебе вчора запитала, що ти робиш? Ти мені написав: «Ли-жу на дивані і читаю зарубіжку». І в тебе вийшло «не ле-жу». А ли-жу….Що ти лижеш?? А правильно писати Ле-жу. Лежу-ліг. Е чергується з і.

Рублевкін Петя Ааа, я думав, перевірочне слово «Лижа».

Вчителька Ну яким боком тут лижа?

Рублевкін Петя ну..плоским боком…Лижа ж плоска, лежить, от я і думав…

Вчителька От будеш дівчатам неграмотно смс-ки писати, вони не захочуть з тобою зустрічатись.

Рублевкін Петя Ой, да ладно. Для цього є відео повідомлення! І ні!-хто не здогадається про мою безграмотність!

2 Звук телефонного дзвінка (вчителька виходить)

Вчителька Мені потрібно вийти! Подумайте поки про свою поведінку!

3 Мелодія із Форсаж 3

(Хлопці влаштовують" гонки". Один катає у кріслі на колесах іншого, третій знімає і ганяється тіпа за ними)

Вчителька Мене знову через вас викликали! Ну скільки вже можна! Мучусь з вами, мучусь!! Ледачкін!як вас величати!...Васьок!      ! Це що таке??????????

На екрані фото, на якому Ледачкін з м’ячем їсть пиріжок

Учитель фізкультури жаліється, що ти постійно на його уроках їсиш!

Ледачкін Вася Та нє, не постійно, тіки, коли їсти хочу.

Вчителька Рублєвкін! Це що таке???

На екрані фото, на якому Рублєвкін, задерши ноги на стіл, сидить у кабінеті директора.

  • Це кабінет директора...шо, не видно?
  • Як ти туди потрапив?
  • Через двері!
  • Хто тобі дозволив?
  • Так вчителька мені на уроці сказала: «Йди на всі чотири сторони». От я і вирішив зайти в кабінет директора.
  • А чого ти ноги задер на стіл? Це просто невимовна нахабність!!!
  • А я замріявся! Казала мені колись Людмила Василівна: “От будеш  на моєму місці – зрозумієш мене». …Побував на її місці…Зрозумів…Круто в її кріслі!
  • Вчителька Печінкін! Ну а це вже ні в які ворота не лізе!
  • На екрані фото, на якому Печінкін сидить під партою і цигарку запалює

Вчителька Скільки вже буду боротись із цим??Серце кров'ю обливається!Молодий гарний хлопець і  з цигаркою! Жах! Ну добре, палиш вже, то пали, це твоє життя, але ЗА!!!! школою!, а не в класі Під! партою!

  •     Печінкін Максим Так за школою вже місця не було.                              
  • Вчителька Максиме!
  • Печінкін Максим Яяя- Макс! (повільно,гордо)
  • Так, Макс, давай щоденник!
  • -От не треба, в нас тепер електронні щоденники.
  • -Не хвилюйся і туди запишу.
  • Я не хочу Вас, канєшно, лякати,но сказав мій батя, а він серйозний тіп, ви знаєте, що, якщо я ще раз принесу щоденник із зауваженням, то комусь відрубають Wi-Fi.
  • Ти мені погрожуєш?Так,Печінкін, будеш себе так поводити, відпишусь у тебе в Інстаграмі.
  • Нє, нє, не треба!
  • Відпишусь, сказала!
  • Нє, не треба, в мене всього два подпісчика: ви і мама.
  • А не зав’яжеж із цигарками, то буду твої історії директору кидати.
  • Всьо, всьо. Стапе! Я не буду курити більше цигарки!
  • Нарешті.  (вчителька відвернулась, папери пергортає)
  • (шепочучи)Ага, я буду курити вейп!....(Хлопці хіхікають)

Вчителька Так, хлопці, треба здати 5 кг. макулатури.Не менше!

Ледачкін Вася ООООО, на 5 кг.менше підручників!

Вчителька Хлопці,що ви собі думаєте!!! Де ви будете вчитись після школи????

Ледачкін Вася А я буду вчитись в Києві на економіста!

Рублевкін Петя Вауууууууууу!

Печінкін Максим  А я буду вчитись в Одесі на юриста!

Рублевкін Петя Вауууууууууу!

Вчителька А ти, Рублєвкін, де будеш вчитись після школи?

Рублевкін Петя  Я буду після школи десь вчитись??? Вауууууууууу!

Вчителька Так, Ледачкін, хочу прочитати твій твір «Як я провів вихідні».

Ледачкін Вася Ха. Читайте! (ногу на ногу задер)

  • Ні. Зі слів дільничного
  • -АААААА! (вириває у вчительки листок і їсть його, активно жує).
  • Ти їж, їж, тут справа на кілька листів.
  • -АААААА! (вириває у вчительки другий  листок і їсть його, активно жує).
  • - Ладно, а то всю справу з’їси.
  • 4 Звук дзвінка
  • Печінкін Максим Да, канєшно, можу говорити. Нє, не занят..та які там уроки! ……Тамара Дімовна, вас директор викликає. …
  • Вчителька АА, директор…так…йду..(схвильовано)
  • Печінкін Максим  Ага…дірєктор овощебази…(Хлопці ржуть).
  • Печінкін Максим (вилазить на парту) Пацани! Зажигаєм!!!!!!!!!
  • 5 Крута музика
  • Усі УУУУУУУУУУУУУ!!!ЄЄЄЄеееееееееее! За-жи-га-єм!!!!
  • (Встали потанцювали секунду!-Потім РІЗКО всілись і тупо в телефонах грають)
  • 6 Звук стрілялок

Вчителька  (дуже сердита) Ви що зовсім обнагліли! Та ви дістали мене! Я зараз поліцію викличу до вас! У вас зовсім совісті нема! Та ви…ви..Я б сказала!Я зараз вам зроблю! Вам більше робити нема що як тільки  знущатись наді мною!!!Зовсім совісті нема!!Вкладаєш душу в вас. А ви, як свині!!!

Рублевкін Петя А я знаю ваше слабке місце!!!

Вчителька У мене нема ніякого слабкого місця!

Рублевкін Петя Точно?

Вчителька Я – дисциплінована, відповідальна, розумна, активна, порядна, вихована…

(Рублєвкін колонку ніби ввімкнув)

7 Танець вчительки

(учителька танцює 1. Підтанцьовує 2. Знімає ніби на відео 3. Хлопає)

Рублевкін Петя  Безотказно работає!!

8 Музика (усі уходять, забирають речі)

 

doc
Додано
3 грудня 2019
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку