Реалізація компетентнісного підходу в навчанні англійської мови молодших школярів. Вчитель англійської мови. Красноградського ліцею №4 Гулая Євгенія Вікторівна. Гулая Є. В.
Номер слайду 2
«Болюча» проблема сучасної школи - неміцні та недієві знання«…Школи багато сиплять у дітей і рідко перевіряють, чи залишилось що-небудь з насипаного». К. Ушинський. Очевидно, настав час дбати про «насипане», про міцні і дієві знання, завдяки яким випускник школи може бути завжди впевненим у своїх знаннях і захищеним у житті завдяки їм. Дбати ретельно про те, що «насипаємо» повинні з першопочатку – початкової школи. Гулая Є. В.
Номер слайду 3
Pеалізація компетентнісного підходу Актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості. Результатом такого процесу має бути сформованість загальної компетентності людини, яка включає сукупність ключових компетенцій і є інтегрованою характеристикою особистості. Гулая Є. В.
Номер слайду 4
Ким визначені ключові компетентності?У травні 2018 року Рада Європейського Союзу ухвалила Рекомендацію щодо ключових компетентностей для навчання протягом усього життя. Усі, хто навчається, повинні якнайповніше розкрити свій потенціал. Для задоволення різноманітних потреб Рекомендація заохочує держав-членів ЄС дбати про якісну освіту та догляд за дитиною з перших років її життя, вдосконалювати шкільну освіту і забезпечувати високий рівень викладання. Гулая Є. В.
Номер слайду 5
Ким формуються ключові компетентності?Ключові компетентності – це сукупність знань, навичок і психологічних установок. Ключові компетентності розвиваються протягом усього життя шляхом формального, неформального та інформального навчання в різних середовищах, зокрема у родині, школі, на робочому місці, в оточенні та громаді. Гулая Є. В.
Номер слайду 6
10 ключових компетентностей Нової української школи. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами;Спілкування іноземними мовами;Математична компетентність;Основні компетентності у природничих науках і технологіях;Інформаційно-цифрова компетентність;Уміння вчитися впродовж життя;Ініціативність і підприємливість;Соціальна та громадянська компетентності;Обізнаність та самовираження у сфері культури;Екологічна грамотність і здорове життя. Гулая Є. В.
Номер слайду 7
Ідея компетентнісного підходу Oдна із відповідей на запитання, який результат освіти необхідний особистості і затребуваний сучасним суспільством. Саме таку ідею і проголошує Новий державний стандарт початкової загальної освіти. Гулая Є. В.
Номер слайду 8
Урок іноземної мови На початковому етапі навчання має свою специфіку, оскільки, на відміну від інших предметів, в якості основної мети навчання висувається формування комунікативної компетенції учнів. Молодші школярі повинні опановувати іноземну мову як засіб спілкування, і всі компоненти навчання (відбір та подання мовного матеріалу, зміст дій щодо його реалізації) необхідно підпорядковувати його меті. Гулая Є. В.
Номер слайду 9
Комунікативне навчання іноземної мови носить діяльнісний характер, оскільки мовне спілкування здійснюється за допомогою «мовної діяльності». Учасники спілкування намагаються вирішити реальні і уявні завдання спільної діяльності за допомогою іноземної мови. Діяльнісна сутність комунікативно-орієнтованого навчання іноземної мови реалізується в умовах гуманістичного підходу до навчання:учні отримують можливість вільного вираження своїх думок і почуттів у процесі спілкування;кожен учасник спілкування залишається у фокусі уваги інших;учасники спілкування відчувають себе в безпеці від критики, переслідування за помилки і покарання. Гулая Є. В.
Номер слайду 10
Реалізація компетентнісного навчання іноземної мови, на мою думку, це творчий пошук відповіді на запитання: Як допомогти дитині вчити англійську мову? - Зробіть вивчення англійської мови приємним, цікавим і веселим !Гулая Є. В.
Номер слайду 11
Гулая Є. В.
Номер слайду 12
Уся навчальна діяльність, яка здійснюється в процесі навчання іноземної мови повина спрямовуватися не лише на формування іншомовної комунікативної компетентності, а й загальнонавчальних умінь, толерантності, загальної культури. Гулая Є. В.