Про матеріал
В презентації висвітлені основні принципи організації та інструменти зцілюючого середовища у класі.Приклад роботи психолога з педагогами з метою популяризації «зцілюючих класів». Робота з плакатом "Знаю, Вмію, Роблю" може бути частиною комплексного підходу до розвитку психологічного благополуччя та самопізнання учнів у рамках проєкту "Зцілюючі класи". Вчителі ознайомлюються з техніками, що зображені на плакаті «Знаю, вмію, роблю» (розглядають рубрику «Нормалізуй дихання» для прикладу). Вчителям психолог пропонує виконати техніку дихання, поділитися власними відчуттями після техніки, обговорити значущість використання технік дихання для учнів.
Принцип «ГАМБУРГЕРА» - це ефективний метод якій працює на 100%, якщо Ви використовуєте його з намірами не просто докорити людину, але допомогти їй звернути увагу на те, що потрібно покращити.