"Реалізація принципу метапредметності за допомогою вікіпроектів під час проведення прогнозованого читання» Презентація

Про матеріал

Чи існує така методика, що змусить добровільно дітей взятись за книгу?
Отримати від читання естетичне задоволення та розвинути читацькі компетенції, відчути світ у його багатогранній повноті й цілісності? Вибір мотивації перед вивченням теми залежить від аудиторії, прагнень та ерудиції вчителя. Найголовнішим є результат – прочитання тексту, навчальний діалог учень-учень, учень-автор, учень-епоха.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

"Реалізація принципу метапредметності за допомогою вікіпроектів під час проведення прогнозованого читання» Бак С.К. Учитель-методист зарубіжної літератури Троянської ЗШ Жовтень - липень 2016-2017 р. * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 2

Чи існує така методика, що змусить добровільно дітей взятись за книгу? Отримати від читання естетичне задоволення та розвинути читацькі компетенції, відчути світ у його багатогранній повноті й цілісності? * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 3

Прогнозоване читання – це освоєння основних загальноосвітніх програм: особистісних та предметних •Об’єм - не більше 1 сторінки; •Тема, проблеми – дозволяють інтерпретувати смисли тексту; •Неочікуваний фінал; •Захоплююче читання або відео презентація, музичний супровід; •Вихід на великий текст, що змотивує прочитання його дітьми. * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 4

Метапредметність та Вікіпроекти • * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 5

Як працює? * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 6

Можливі твори перед вивченням програмових текстів: «Три кедри» П.Коельо * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 7

Можливі твори перед вивченням програмових текстів: «Казки по телефону» Дж.Родарі новели О.Генрі - 7 клас * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 8

Можливі твори перед вивченням програмових текстів: Казка «Хлопчик і велетень» О.Уайльда перед вивченням «Портрета Доріана Грея» 10 клас * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 9

Можливі твори перед вивченням програмових текстів: Притчі перед будь-якою темою, аби учитель міг підвести до розуміння проблем, що представлені у них. * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 10

Притча * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст * Одного літа селяни потерпали від спеки. Довго не було дощу. Аби не залишитись без врожаю, люди звернулись до настоятеля монастиря, щоб ченці вимолили дощ. Ще до світанку ченці попрошкували на найвищу гору й почали молитись Богу. Вже й со нечко піднялось високо, а дощу все не було. Підійшов до ченців старець й сказав: Всі ваші спроби марні, Ви не вірите в те, що робите! Чому? Адже ми молимося з вірою в серці!

Номер слайду 11

Притча * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 12

Парасолька? Зонтик, зонт (від Zondec голландська) Парасолька, парасоль, (від Parapluie (Франція) Розчепірка Дощар * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 13

Архетип Архетип парасольки, за вченням Карла Юнга, це один із підсвідомих архетипів, що означає захист, оберіг. * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 14

Архетип Це не тільки захист від дощу чи сонця, це й символічний захист від зла й нещастя, це й віра, й любов, й творчість, це й захист від негативного впливу, це й збереження свого особистого простору. * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 15

* Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

Номер слайду 16

Прийоми Текст як дороговказ у Вікіпедію Мандрівка – різома Дослідницька робота над смислом Вікіджерела, вікіцитата та вікімандри – образний ряд до розуміння не тільки твору, а й реалій життя Створення свого вікіконспекту Створення ситуації, коли учень змушений доповнити статті або створити відсутні, таким чином навчаючись користуватись іншими джерелами інформації, виховуючи в собі повагу до авторського права * Бак С.К. Троянська ЗШ І-ІІІ ст *

ppt
Додано
12 січня 2018
Переглядів
1402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку