Рецепт моєї улюбленої страви. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Про матеріал
дозволяє студентам розповідати про свої улюблені страви; складати рецепти приготування улюблених страв на англійській мові, використовуючи лексико-граматичний мінімум; вдосконалює навички студентів щодо вірного використовування модального дієслова can в усному та письмовому мовленні
Перегляд файлу

 

Методична розробка практичного заняття

з дисципліни англійська мова

 

Тема заняття: Рецепт моєї улюбленої страви. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Граматичний матеріал: Модальне дієслово can.

Актуальність теми:  дозволяє студентам розповідати про свої улюблені страви; складати рецепти приготування улюблених страв на англійській мові,

використовуючи лексико-граматичний мінімум; вдосконалює навички студентів щодо вірного використовування  модального дієслова  can в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- навчити студентів складати рецепт приготування страв на англійській мові;

- практикувати студентів у виконанні різних видів тренувальних вправ;

-  практикувати  студентів  у вживанні модального дієслова can;

Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: підручники, роздатковий матеріал, словники.

Методи і прийоми заняття:  письмове та усне мовлення; робота з лексичними виразами та граматичним матеріалом; індивідуальна та  групова робота.

Кількість годин:  2

Курс, група,спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: оцінює переваги органічних продуктів. 

 

 

  • Здоров’я і безпека: висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.
  • Підприємливість та фінансова грамотність: обґрунтовує корисність раціонального харчування

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

T:  Good morning!  Sit down, please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають.  T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The recipe of my favourite dish»; the learning of this topic allows students to tell about the favourite dishes; to make up recipes of preparations of dishes in English. So, our tasks will be: to practice our vocabulary, to make up monologues, to deal with grammar modal verb can and to do some exercises.  But first let’s do phonetic drill.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться обговорення приказок:

« Appetite comes with eating»;

« Hunger is the best sauce» ( голод – найкращий кухар).

  1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь, навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправ №6, сторінка 60 (письмово за зразком).

II. Основний етап:

2.1. Повторення лексичних одиниь.

2.2. Повторення лексичного матеріалу.

* Проводиться  повторення лексичного матеріалу: сторінка 58, дж.№1.

2.3. Фонетичне відпрацювання та закріплення лексичних виразів (робота з питаннями, текстом, аудіювання, робота з рецептом).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують  лексичні вирази виконуючи вправи №1,2,3,4,  сторінка 61; вправа №5, сторінка 62,дж. № 1

* Далі студенти висловлюються з теми, розповідаючи  про  свої улюблені страви , використовуючи поданий лексичний матеріал.

 

2.4. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам граматичний матеріал, сторінки 69 -71,дж.№2.

2.5. Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу ( письмово за зразком).

* Виконання вправ №142, 143, 144, сторінки  273 – 274 ,дж. №2;

Exercise 142. Make the following interrogative and negative.

1. Peter can make a shelf. 2. Ann could go there yester­day. 3. His friends will be able to help him on Sunday. 4. Our pupils can read and speak English. 5. The tourists will be able to reach the village before dark. 6. I can show you the way to the park. 7. He could buy the ticket before­hand. 8. You will be able to catch the train.

Exercise 143. Answer the following questions.

1. Can you speak German? 2. Can your mother speak English? 3. Could you speak English three years ago? 4. Can you skate? 5. Will you be able to skate tomorrow? 6. Which of your friends can play tennis? 7. Where can you see the films? 8. Will you be able to go to the cinema this evening? 9. Where can you buy books? 10. How can you get to school? 11. What poems can you recite?

Exercise 144. Ask questions as in the model.

Model: Ask your classmate if he can sing. — Can you sing?

Ask your classmate:

1. if he can speak French; 2. if he could play the piano last year; 3. if he can run 100 meters in 13 seconds; 4. if he will be able to come to your place tomorrow; 5. if he can go to Kiev by plane; 6. if his friends can play ice-hockey; 7. if he can repair a radio set.

2.6. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід). 

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: опрацювати граматичний матеріал; підготувати рецепт улюбленої страви; вправа№148,сторінка275,дж.№2 (переклад речень).

 

 

Ехегсіsе 148.  Translate into English using the verb сап.

А. 1. Ми можемо закінчити цю роботу сьогодні. 2. Моя сестра вміє грати на скрипці. 3. Я не міг відповісти на друге запитання. 4. Ви можете прийти завтра? 5. Цей хлопець вміє кататися на ковзанах. 6. Можна мені взяти твій зошит? 7. Я зможу зробити це завтра. 8. Вони не змогли купити квитків на концерт. 9. Ти зможеш поїхати туди влітку? 10. Вона могла запізнитися на поїзд.

Б. 1. Не може бути, щоб він провалився на екзамені хімії. Це його улюблений предмет. 2. Невже вона ска­зала це? 3. Не може бути, щоб вони зараз чекали нас.

4. Невже він зараз вдома? 5. Не може бути, щоб він уже приїхав. 6. Невже вона вже виїхала з Києва? 7, Невже вона забула нас? 8. Не може бути, щоб вони були там з восьмої години. 9. Невже вони працюють там з восьмої го­дини? 10. Невже вони вже чотири години грають у шахи?

IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.                                

 

 

Викладач:_____________ Довгорук  Л.П.                                                 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку