Рекомендації для підвищення рейтингу сайту

Про матеріал
Додатковий матеріал з дисципліни: "SMM і Digital -маркетинг". Тема: "Рекомендації для підвищення рейтингу сайту". План: 1. Стандартний метод збільшення видимості сайту 2. SEO оптимізація - 10 способів підвищити рейтинг сайту. 3. Сторонні ресурси для підвищення рейтингу. 4. Рекомендації щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах.
Перегляд файлу

Уліна Анна ДХМг-99м

Рекомендації для підвищення рейтингу сайту

У пошукових системах йде постійна боротьба між компаніями за краще місце в ТОПі видачі. Щоб дізнатися, за якими сайтами займає вигідні позиції, а за якими просідає, потрібно вести постійний моніторинг і збирати дані про конкурентів та їхнє розташування в пошуку через різні сервіси.

Підняти сайт у видачі недостатньо, слід регулярно його покращувати та перевіряти його працездатність, щоб не допустити високого відсотка відмов. Непрацююча форма зворотного зв’язку або спливаюча банер без кнопки «Закрити» може відштовхнути користувача та він піде до конкурентів.

Стандартний метод збільшення видимості сайту

Метод грунтується на адаптації тематичних рішень, які вже є, а також на розробці нового контенту в рамках орієнтування на питання, що цікавлять вас зовнішні платформи. Головне, щоб ці платформи показувалися аудиторії за ключовими для бізнесу запитам.

Алгоритм дій:

    вивчаємо видачу з ключовими цільовими запитами;

    потім складаємо список сайтів, в межах яких є можливість розробити посадочні сторінки в контексті вирішення власних комерційних завдань;

    домовляємося про можливість реалізації та отримання зворотного посилання (на авторитетних майданчиках ця послуга найчастіше платна);

    створюємо контент, оптимізований під ключові запити бренду і розміщуємо на сайті.

SEO оптимізація

Один з кращих способів переконатися, що ви повністю використовуєте свій контент, — це поліпшити свої результати пошукової оптимізації (SEO).

Сьогодні в цифровій реальності компаніям потрібен спосіб аналізувати та інтерпретувати результати своєї пошукової оптимізації, щоб залишатися попереду. Для цього 73% маркетологів використовують інструменти SEO для поліпшення контенту та підвищення рейтингу контенту в Google.

Вносячи невеликі зміни в контент свого сайту, можна підвищити ймовірність отримання органічного трафіку на веб-сайт.

 

    Покращення оптимізації

Контент створюється і публікується швидко, пошукові системи працюють понаднормово, щоб ранжувати мільярди веб-сайтів в Інтернеті. Не можна різко змінити SEO-рейтинг за одну ніч, можна внести незначні зміни, щоб поступово покращувати його.

 

Інструменти для аналізу чинників, які впливають на SEO-рейтинг:

    швидкість завантаження;

    проблеми з контентом;

    метатеги;

    посилання і можливість сканування.

Аналіз допоможе поліпшити пошукову оптимізацію на сайті й зайняти більш високі позиції в Google.

 

10 способів підвищити рейтинг сайту

  1. Google Analytics

Google Аналітика - це корисний інструмент для розуміння веб-сайту для прийняття рішень на основі даних. Метрики допоможуть зрозуміти не тільки рейтинг в пошуку, але і аудиторію, щоб краще підбирати для неї контент.

Згодом Аналітика може стати відмінним інструментом для більш точного таргетингу на ваших клієнтів.

 

Показники відвідувачів сайту:

  • Які браузери вони використовують. Google Analytics надає корисні дані про те, які браузери використовують ваші клієнти. Це дозволить поліпшити їх досвід, зосередивши веб-дизайн на найбільш часто використовуваних браузерах.
  • Популярні пристрої. Нарівні з інформацією про браузери, які використовують клієнти, корисно знати, з яких пристроїв вони заходять до сайту. На деяких сайтах користувачів з мобільного більше, ніж користувачів з десктопів, або навпаки. Розуміння показників веб-сайту дозволяє створювати контент, адаптований до того розміру екрану, що користувачі використовують найчастіше.
  • Реферальний трафік. Також надає дані про те, звідки приходять відвідувачі сайту. Маємо змогу використовувати ці дані, щоб дізнатися, які платформи соціальних мереж використовують відвідувачі для переходу до вашого сайту. Ця інформація корисна при оплаті рекламних кампаній в соціальних мережах.
  • Аналіз конкурентів: Аналітика пропонує аналіз трафіку конкурентів. Ці дані корисні при ухваленні рішення про те, як поліпшити свій контент і перевершити конкурентів.

 

  1. Малоефективні сторінки

У контент-маркетологів є одна спільна риса: вони пропонують читачам залучаючі теми контенту. Успішні контент-маркетологи стежать за тенденціями й обговореннями для пошуку нових ідей. У якийсь момент вам обов’язково доведеться переробити неефективний контент.

 

SEMrush пропонує інструмент аудиту контенту, який допоможе швидко знайти неефективний контент за допомогою різних даних, в тому числі:

 

    невелика кількість зворотних посилань;

    малий обсяг репостів в соцмережах;

    старі сторінки;

    малий вміст (тобто невелика кількість слів);

    поганий органічний (пошуковий) трафік.

 

Як тільки автор визначить сторінки, зовнішній вигляд яких можна поліпшити, перейде до створення ключових слів для таргетингу. Використовуючи функцію Topic Research, ми надамо “картки контенту, які допоможуть вам визначити, які теми провокують найбільшу кількість запитів”.

 

В кінцевому підсумку це скоротить час, який витрачає на розробку контенту автор, і витрачені зусилля принесуть результат. Ефективний контент-план, який заснований на інтересах вашої аудиторії, допомагає поліпшити взаємодію з нею.

Створюючи план контент-маркетингу краще подумати, який контент знайде відгук у вашій аудиторії. Таким чином перевіряючи, які заголовки краще підходять публікаціям і чи є які-небудь додаткові теми, які можна висвітлити.

Деякі контент-маркетологи вважають корисними інтелект-карти. Для користувачів з візуальним типом сприйняття використання інтелект-карт допомагає уявити всі потенційні ідеї з теми. Що допомагає в створенні більших тим, які можна розбити на більш дрібні додаткові частини. Іноді візуалізація вашого контент-плану допомагає повністю зрозуміти його.

 

  1. Ключові слова

Аналіз ключових слів для вашого контенту допомагає не тільки розробити структуру статті, а й зрозуміти, що аудиторія хоче прочитати. Розуміння того, які ключові слова і який тип контенту найкраще підходять ЦА, допоможе розробити контент-стратегію для поліпшення SEO.

Текст, адаптований під вимоги Google, залежить від балансу між ключовими словами та природним текстом. Це означає, що контент повинен бути написаний природним чином. Ключові слова повинні органічно входити до контенту, щоб не доводилося додавати їх після написання тексту.

Один зі способів зробити це – визначити семантично пов’язані ключові слова з основним цільовим ключовим словом.

У програмі Keyword Magic Tool є опція, що дозволяє шукати ключові слова, пов’язані з основним ключовим словом. Автор бачить наскільки тісно пов’язане ключове слово з об’ємом запитів, щоб визначити, чи є там щось, що можна додати в контент.

 

  1. Зворотні посилання

Навіть якщо дотримуватися всіх порад, пов’язаних з технічним SEO на сторінці, це не гарантує, що ви потрапите на першу сторінку Google. Велика частина SEO пов’язана зі зворотними посиланнями й тим, чи генеруєте ви зворотні посилання з авторитетних сайтів.

 

Різноманітність зворотних посилань:

  • Тип беклінку: як правило, ваше зворотнє посилання буде з параметром dofollow або nofollow, причому dofollow має більшу вагу.
  • Сайт-джерело: наприклад, ви просуваєте свій контент і націлюєте видавців на публікацію, тоді сайт, який посилається на ваш контент, буде джерелом вашого зворотного посилання.

Різноманітність зворотних посилань сигналізує Google, що сайт – авторитетне джерело і що ви створюєте посилання природним чином, а не покладаєтеся на застарілі чорні методи просування, або іншу тактику спаму.

 

Інструмент аналізу зворотних посилань допоможе визначити домени, що посилаються і загальну кількість беклінків. Semrush пропонує можливість порівняти до чотирьох конкуруючих URL-адрес, щоб зрозуміти, де є перспективи.

 

Способи збільшення посилального профілю:

    Пошук каталогів або списків «кращих з» у своїй ніші: звертатись до сайтів, який складають списки, і пропонувати себе в якості експерта разом з будь-яким створеним вами високоякісним контентом.

    Переконатися, що з контентом можна поділитися: репости в соціальних мережах – ще один швидкий спосіб генерувати більше зворотних посилань, тому переконайтеся, що будь-який контент, який ви створюєте, легко доступний на декількох платформах.

    Створювати інформаційний контент і звертатися до видавців: успішна контент-стратегія включає створення контенту, який розповідає історію, засновану на будь-яких даних.

    Створювати контент на основі своїх результатів за допомогою власних опитувань, загальнодоступних даних або ваших внутрішніх даних, і діліться їм.

 

  1. Ефективні теги заголовків

При розробці контенту потрібно пам’ятати про те, як ви структуруєте контент на сторінці. Кожна сторінка повинна мати логічно організований контент з найбільш важливою інформацією у верхній частині сторінки.

Google не обов’язково індексує текст виключно у верхній частині сторінки. Вони дивляться на статтю в цілому, щоб побачити, вичерпна вона. Тому, маючи це на увазі, потрібно подумати про те, як оформлена ваша сторінка.

Щоб отримати максимальну віддачу від ключових слів, на які налаштований таргетинг, можна спробувати додати посилання для переходу у верхній частині сторінки. Це не тільки робить для користувача інтерфейс більш приємним, але і дозволяє більш творчо використовувати теги заголовків, щоб йти в ногу з виділеними описами в Google.

Стратегічне використання тегів заголовків допомагає пошуковим системам краще розуміти контент. Визначення заголовків при написанні контенту допомагає пошуковим системам аналізувати вміст. Заголовки показують пошуковим системам, про що ваш контент.

Заголовки також допомагають і читачам в перегляді контенту, що утримує їх інтерес. Заголовки – відмінний спосіб розбити контент на частини і поліпшити загальне враження користувача від сайту.

 

  1. Оптимізація зображень

 

    Використання візуального контенту:

  • допомагає розбити стіну тексту;
  • відповідає майбутній меті Google стосовно візуального пошуку;
  • забезпечує краще розуміння вмісту веб-сторінки;
  • дозволяє читачам краще розуміти текст статті.

Як і текст, візуальний контент може поліпшити SEO. Оптимізація зображень допомагає підвищити рейтинг контенту в пошуку зображень Google, а також покращує видимість сайту.

Наприклад, коли зображення погано оптимізовані, сторінки завантажуються повільно, що безпосередньо впливає на ранжування. Попри те, що проблема може бути не в зображеннях або супроводжує їх альтернативному тексті, повільній швидкості завантаження досить, щоб вплинути на загальний рейтинг.

Один з кращих способів поліпшити SEO – оптимізувати альтернативний текст. Кращий спосіб впоратися з написанням альтернативного тексту – не надто багато над ним думати. Як alt-тексту слід враховувати зміст зображення. Написання хорошого альтернативного тексту – це можливість описати те, що показує зображення.

 

Правила використання альтернативного тексту:

  • Описовий: увесь alt-текст повинен описувати зображення якомога більш докладно. Інформація повинна описувати саме зображення, а також пояснювати, як воно відноситься до контенту. Додаючи конкретні відомості про зображення, це допомагає підвищити рейтинг зображення в Пошуку картинок Google.
  • Відмітний: слід дотримуватися одне важливе правило: ви не повинні використовувати ключові слова змісту як альта для кожного зображення на сторінці. Альтернативний текст повинен описувати вміст зображення і те, як воно співвідноситься з вмістом. Однак він не повинен повторювати зміст сторінки в цілому.
  • Релевантний: як і ключові слова, альтернативний текст слід використовувати обережно. Потрібно використовувати тільки теги alt для пояснення зображення і його відношення до контенту.

 

  1. Налаштування для мобільних пристроїв

Недавні дослідження показують, що понад 60% пошукових запитів в Google надходять з мобільних пристроїв. Веб-сайт оптимізований для них. Google нагороджує веб-сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, більш високим розташуванням на сторінці пошукової видачі.

Потрібно зосередитися на розробці мобільного SEO. Сьогодні можна досліджувати й порівнювати ключові слова для мобільних пристроїв і комп’ютерів окремо. Використання інструменту SEO дає корисні відомості про мобільну аналітику. Це допоможе вам вирішити, який контент готувати, для якої аудиторії, і якими ключовими словами його наповнювати.

Розробка сайту, орієнтованого на мобільні пристрої, здатна допомогти десктопній версії. Для мобільного інтерфейсу можна видалити неважливі аспекти роботи вашого сайту. Такий підхід допоможе розставити пріоритети для контенту, щоб з самого початку створювати контент високої якості.

 

Створювання контенту, який оптимізований під мобільні, слід враховувати:

    обсяг тексту, який може ліквідувати розрив між невеликими мобільними екранами та десктопами.

    найбільш цікаві та корисні матеріали розміщувати в передній частині сторінки, щоб вони завантажувались першими.

    орієнтир на читачів за допомогою ключових слів, оптимізованих для мобільних пристроїв.

  1. URL-адреси та метаописи

URL-адреса та метаопис – ключові фактори, які допомагають Google зрозуміти, про що ваш контент.

Мета повинна полягати в тому, щоб зробити URL й метаопис більш короткими та ясними, включаючи в них цільові ключові слова.

 

Рекомендації з підтримки стислості та зрозумілості URL та метаопису:

    Використання однакової структури, яка враховує майбутні публікації.

    Уникати зайвих слів: порожніх слів в адресі URL і метаописах. Кожне має бути коротким і по суті.

    Використовувати ключові слова. Переконатись, що URL і метаопис містять цільове ключове слово або ключові слова.

  1. Прискорити час завантаження сторінки

Повільний час завантаження — одна з основних причин високого показника відмов. Згідно Google, «швидкість дорівнює доходу», повільне завантаження збільшує ймовірність того, що відвідувачі сайту покинуть сторінку. Рейтинг залежить від швидкості сайту.

Інструмент аудиту Semrush – цінний ресурс для розуміння швидкості сайту. За допомогою інструменту аудиту швидкості сторінки можна дізнатися, що може уповільнювати роботу веб-сайту і як краще це можна вирішити. Він просканує ресурс, щоб знайти типові SEO-помилки, щоб ви могли поліпшити контент свого сайту для поліпшення пошукової оптимізації.

 

  1.  Аналіз даних

Відстеження ефективності веб-сайту допомагає зрозуміти, що працює для вашої аудиторії, а що ні. Можна створювати більше контенту, враховуючи симпатії й антипатії.

 

Список загальних показників, на які слід звернути увагу.

  • Середній час, проведений на сторінці: перегляд кількості часу, який відвідувачі проводять на сторінці, дає інформацію про їх читацькі звички.
  • Показник відмов: показує, скільки відвідувачів сайту залишають сторінку, не переходячи на іншу сторінку сайту. Високий показник відмов – вірна ознака того, що на сторінці щось потрібно поліпшити. Висока швидкість завантаження або навіть відсутність заклику до дії можуть стати причиною високого показника відмов.
  • Джерела трафіку: дуже важливо зрозуміти, з яких джерел йде трафік на ваш сайт. Цей показник вказує, на чому слід зосередити зусилля для досягнення найкращих результатів. Сайт отримує найбільше трафіку з Instagram, причиною може бути щось, пов’язане з аудиторією або типом бренду. Semrush пропонує функцію On Page SEO Checker.

 

Для конкретних сторінок краще дізнатися більше про:

    Стратегії: на які ключові слова слід таргетуватися, і які є способи поліпшення ранжування;

    Функції SERP: чи є ймовірність того, що ви потрапите до блоку відповідей;

    Контент: пропозиції для контенту на основі топ-10 сторінок;

    Семантика: будь-які семантично пов’язані ключові слова, на які контент повинні бути націлений;

    Зворотні посилання: конкретні домени, з яких потрібно отримувати зворотні посилання;

    Технічні проблеми: технічні проблеми з пошуковою оптимізацією, в тому числі, наявність дубльованого контенту і використання ефективного метатега;

    Користувацький досвід: як поліпшити враження відвідувачів.

Сторонні ресурси для підвищення рейтингу

1. Соціальні мережі. Це бюджетний і простий в зверненні канал отримання додаткового рейтингу у видачі. Досить створити на підходящої за цільовою аудиторією платформі ваш аккаунт і регулярно публікувати туди контент. Сторінки в соціальних мережах з’являються в пошуку досить швидко.

 

2. YouTube. Платформа дуже перспективна в якості отримання додаткових позицій в пошуку, але затратна. YouTube є вже повноцінний пошуковий сервіс з компонентами соціальної платформи. Відеоматеріали з YouTube також демонструються в ній по ключових запитах.

І ще один плюс свого каналу на YouTube — це можливість перелинковки текстового контенту на сайті з відеороликами, а також їх інтеграція на сторінку. Це дозволяє зробити сторінку ще більш релевантної запиту і підвищити позиції у видачі.

 

3. Тематичні групи в соцмережах. В цьому випадку стабільно працює правило: чим популярніше і ширше інтернет-сегмент, в якому ви розвиваєте бізнес, тим більше майданчиків вам вдасться відшукати для публікацій.

Щоб все працювало правильно:

    підібрати спільноти, які читають ваші цільові користувачі;

    створити контент під їх запит;

    поділитися публікацією з аудиторією.

4. Рейтинги та каталоги — найперші джерела зовнішніх посилань для сайтів. Їх вплив на ранжування досі досить велике. Тому поява в авторитетному рейтингу може істотно вплинути на видимість сайт в пошуку. Розміщення в них часто абсолютно безкоштовне. Мінус в тому, що реально хороших каталогів залишилося не так багато. Більшість з них застаріли і не мають тієї відвідуваності, що кілька років тому.

 

5. Інтеграція в сторонні контентні рішення. Сайти, у яких можуть бути різні цілі, але схожа аудиторія. Туди можна потрапити декількома способами: по бартеру (взаєморозміщення контенту), платно (згідно прайсу ресурсу) і на дружніх засадах.

 

Формати контенту:


   спецпроект;

   дайджест;

   огляд сервісу/продута;

   участь у вебінарі;

   авторська колонка;

   кейс;

   інтерв’ю.


Рекомендації щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах

Кожну розміщену посилання рекомендуємо пропускати через призму якості за критеріями:

  • Природність. Пошукові роботи вже навчилися розуміти контекст і не зчитують незграбні згадки як корисні користувачеві. Посилання повинні бути оточені LSI-словами, які будуть доречні розміщеному за посиланням контенту;
  • Потенціал передачі ваги. Посилання сприяють передачі ваги від донора до продвигаемому сайту. Шанси на позитивні зміни в ранжуванні вище, якщо джерело посилання має високу оцінку трасту. Пошукові системи довіряють цього ресурсу. Для вимірювання показника можна використовувати Moz, Checktrust або той же Serpstat.
  • Збіг по тематиці. Якщо основний контент на сайтах донора і акцептора має схожість, він буде рости.
  • Обсяг посилань в межах одного донора. Оптимальним вважається розміщення від 1 до 4 посилань на сайті авторитетного донора. Більша кількість буде отримувати мінімум ваги. Потрібно розділяти розміщення зовнішніх посилань від того ж цитування.
docx
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку