Річна діагностична робота з української мови 3 клас

Про матеріал
Діагнотична робота створена за програмою НУШ з метою виявлення рівня знань учнів 3-го класу.
Перегляд файлу

Діагностична робота

з української мови

___________________________

_____________________________________

  1. Щоб перевірити ненаголошені голосні в корені слова, треба дібрати таке перевірте слово, щоб:
  1.     на приголосний падав наголос;
  2.     після приголосного стояв голосний;
  3.      на голосний падав наголос.
  1. Добери перевірні слова і запиши їх. Устав пропущену букву:

Ш…потіти - _______________________

с…стра -___________________________

кр…ло - ___________________________

ст…повий - ________________________

в…селий - _________________________

с…ло - ____________________________

в…сна - ___________________________

л…сточок - ________________________

  1. Лексичне значення слова – це
  1.     його правильне написання;
  2.     те, що слово означає;
  3.      те, якою частиною мови є слово.
  1. У якому рядку після префікса потрібно писати апостроф?
  1.     до..бігти, об..ява, в..їхати;
  2.     з..їхати, з..явитися, під..їзд;
  3.      з..нести, пре..красний, прі..звище.
  1. Зроби розбір слів за будовою:

малиновий                         балконний                       літечко

сільський                            сорока                             хмарка

під’їзд                                 пролісок                          дубовий

надземний                          рибка                               загадка

  1. Учні визначали рід іменників. Хто помилився?
  1.     Тарасик: ранок (ч.р.), собака (ж.р.), маля (с.р.);
  2.     Марійка: матуся (ж.р.), літо (с.р.), тато (ч.р.);
  3.      Іванко: сонце (с.р.), зима (ж.р.), батько (ч.р.).
  1. Якого закінчення не буває в множині?
  1.     -и;
  2.     -о;
  3.      -і.
  1. Який прикметник вжито у переносному значенні?
  1.     чисті озера;
  2.     лісові доріжки;
  3.      веселі струмки.
  1. У якому словосполученні допущено помилку?
  1.     дві ляльки;
  2.     двоє ведмедів;
  3.      двоє хлопчиків.
  1.  У якому реченні два дієслова?
  1.     Іду лісом і слухаю спів птахів.
  2.     Хлопці й дівчата поїхали на екскурсію.
  3.      У траві цвірінькають коники.
  1.  Скільки часових форм має дієслово?
  1.     3 часові форми;
  2.     4 часові форми;
  3.      2 часові форми.
  1.  Які дієслова вжито в минулому часі?
  1.     літав, співала, світило;
  2.     летить, заспіває, світить;
  3.      залетів, співає, світила.
  1.  Які слова в реченні є підметом і присудком?

У повітрі повільно кружляють пухнасті сніжинки.

  1.     у повітрі кружляють;
  2.     сніжинки кружляють;
  3.      повільно кружляють.
  1.  Визнач і запиши вид кожного речення за метою висловлювання.
  1. Прийшла весна. _______________________________
  2. Збирай свої речі. ______________________________
  3. Скільки коштує морозиво? ______________________
  4. Котра зараз година?____________________________
  5. Сьогодні гарна погода. __________________________
  6. Передай, будь ласка, ручку._______________________
  1.  Скільки речень у тексті?

Прийшла осінь з дерев повільно опали різнокольорові листочки барвистим килимом укрили землю під деревами а птахи сховались від холоду й голоду лісові звірі теж підготувалися до приходу зими

  1.     7
  2.     5
  3.      9
docx
Додано
24 серпня 2023
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку