6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Річна контрольна робота за курс "Геометрія, 7 клас"

Про матеріал
Шановні колеги, пропоную вашій увазі розробку річної контрольної роботи за курс "Геометрія, 7 клас". До кожного завдання пропонується можлива кількість балів, яку учень може отримати у разі правильного виконання завдання. Успіхів вашим дітям!
Перегляд файлу

Річна контрольна робота

1. Три точки А, В, С лежать на одній прямій. Відомо, що АВ = 12,7 см,  ВС = 2,4 см, АС = 10,3 см. Яке з тверджень вірне?

А) А лежить між В і С;  Б) В лежить між А і С;
В) С лежить між А і В;  Г) немає правильної відповіді.

2. Користуючись рисунком, укажіть кут, суміжний із кутом СВD.

А) BDC;

Б) ABD;

В) DCF;

Г) FDC.

3. Серед даних тверджень неправильним є

А)

Вертикальні кути рівні.

Б)

Сторони вертикальних кутів є доповняльними променями.

В)

Якщо кути рівні, то вони вертикальні.

Г)

Якщо сума вертикальних кутів дорівнює 1700, то вони гострі.

4. Якою має бути градусна міра кута х, щоб прямі а і b, зображені на рисунку були паралельними?
А) 140°;               Б) 50°;                В) 40°;          Г) 80°

C:\Documents and Settings\Lanos\Рабочий стол\img209.jpg5. Встановіть, за якою ознакою два трикутники на рисунку рівні.
А) І ознака;                В) ІІ ознака;
Б) ІІ ознака;                Г) встановити неможливо.
6. Кола, радіуси яких  6 см і 2 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між їх центрами.

А) 2 см;               Б) 4 см;               В) б см;                Г)  8 см.

7. Кут між висотою СМ і катетом СА прямокутного трикутника АВС (С = 90°) дорівнює 24°. Знайдіть гострі кути трикутника АВС.
8.  FM – дотична до кола з центром у точці О, М – точка дотику, КМ – хорда, КМF = 340. Знайти  МОК.

 

9. Побудуйте за допомогою циркуля і лінійки прямокутний трикутник за катетами (4 см і 3,5 см).

Оцінювання: 1-6 по 1 б; 7-9 по 2 б.

docx
Додано
14 березня
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку