Тема: Рівнобедрений трикутник. Розв'язування задач. Самостійна робота.
Мета:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Девіз уроку: «Тисячі шляхів ведуть до ПОМИЛКИ, до істини — ТІЛЬКИ ОДИН» Ж.Ж. Руссо.
Хід уроку
Для проведення ярмарки задач використовую математичні гроші «кравчуки», надруковані на честь земляка-математика Михайла Кравчука.
На етапі актуалізації опорних знань (кросворд, «незакінчене речення»), а також при виконанні усних вправ «знайди помилку» учні заробляють «кравчуки», за які потім купляють задачі.
Групам істориків, практиків та науковців продаються різнорівневі задачі
Кожна задача має свою вартість. При умові правильного розв’язання вартість задачі множиться на 3.
Учні працюють у групах. Лідер групи вказує внесок кожного учня у спільну роботу Вкінці уроку «кравчуки» перетворюються в оцінку.