Діяльність роботи фахівців психологічної служби за основними напрямками роботи здійснюється на основі річного плану. Річний план роботи психолога складається, орієнтовно, на кінець травня. Наданий зразок допоможе молодим фахівцям у плануванні своєї роботи.
Види діяльності (зміст роботи з учнями, педпраців-никами, батьками, адмініст-рацією) |
Організаційно-методична робота |
Психо-діагностика |
Консульта-тивна робота |
Психо-профілактика |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
Психологічна просвіта |
Навчальна діяльність |
Вересень |
- Планування роботи психолога, розробка спільних планів з адміністрацією, погодження плану роботи - Настановчий психолого-педагогічний практикум для класних керівників з планування виховної роботи.
|
-Визначення рівня готовності першокласників до навчання у школі (індивідуальна діагностика) - Складання прогнозу успішності кожного учня
|
- Проведення індивідуальних консультацій з педагогами з питань адаптації учнів до навчання. - Проведення індивідуальних консультацій для батьків учнів, що мають проблеми адаптації до навчання у школі - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для адмініст-рації школи (за запитом) з питань оптимізації НВП. |
|
|
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Жовтень |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога. - Участь у методичних об’єднаннях
|
-Визначення рівня готовності першокласників до навчання у школі (індивідуальна діагностика) - Складання прогнозу успішності кожного учня - Діагностика адаптації учнів 5 класу до навчання в середній ланці -Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл - Моніторинг соціальної ком- петентності учнів 6-11 кл. |
- Проведення індивідуальних консультацій з педагогами з питань адаптації учнів до навчання у школі - Проведення індивідуальних консультацій для батьків учнів, що мають проблеми адаптації до навчання у школі. - Проведення індивідуальних консультацій для обдарова-них учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компе-тенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)
|
- «Новий етап у фізіологічній перебудові організму, якісні перетворення в характері, самоствердження особистості» учні 5-6 кл
|
|
- «Готовність першокласників до навчання у школі. Вікові особливості шестирічок» (батьки) - «Проблеми підлітка у період адаптації до навчання» батьки учнів 5 класів - «Загальна розумова обдарованість та пізнавальні нахили дітей» (вчителя) - «Гаси конфлікти уміло» Учні 7-8 кл.
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Листопад |
- Психолого-педагогічний консиліум 5-х класів «Психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі ІІ ступеня» -Психолого-педагогічний консиліум:«Адаптація першокласників до шкільного життя». - Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога,
|
-Визначення рівня готовності першокласників до навчання у школі (індивідуальна діагностика) - Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл - Моніторинг соціальної ком- петентності учнів 6-11 кл. - Проведення досліджень за методикою Ковальової - Діагностична робота з обдарованими та здібними дітьми. - Діагностика адаптації учнів 10 класу до навчання в старшій школі.
|
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдарованих учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для адміністрації школи (за запитом) з питань оптимізації НВП.
|
- «Шкідливі звички та можливості їхнього подолання» учні 7-9 кл. - «Конфлікти в сім'ї, їхні причини та способи подолання» батьки учнів 5- 8 кл.
|
|
- « Роль спілкування у формуванні особистості» Учні 5-6 кл. - Правила, обов’язкові для всіх. Учні 2-3 кл.
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Грудень |
- Психолого-педагогічний консиліум по 10 класу «Психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі ІІI ступеня» - Участь у педагогічних Радах школи - Участь у методичних об’єднаннях - Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога,
|
- Діагностика індивідуально-психологічних особистостей підлітків з нестандартною поведінкою. - Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл - Діагностика адаптації учнів 10 класу до навчання в старшій школі.
|
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдарованих учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для адміністрації школи (за запитом) з питань оптимізації НВП.
|
- «Алкоголь – ворог здоров’ю» учні 7-9 кл. - «Стресогенні чинники профдіяльності» (вчителя)
|
|
- «Вибір професії-крок до життєвого успіху» Учні 9,11кл.
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Січень |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога.
|
- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл |
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдарова-них учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компе-тенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)
|
- "ВИЧ-инфекция и СПИД: без мифов и иллюзий". учні 8-11 кл.
|
- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників» - Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)
|
- «Психологія спілкування з підлітками» (вчителі) - «Моральний ідеал і його місце в житті людини» Учні 9 - 11 кл.
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Лютий |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога, - Участь у педагогічних Радах школи - Участь у методичних об’єднаннях
|
- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл - Діагностика щодо виявлення суїцидальних тенденцій у підлітків (5 – 9 кл.) |
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдаро-ваних учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)
|
- «Особиста гігієна хлопчиків та дівчаток» Учні 1-4 класів - «Діти із суїцідальними тенденціями» Батьки учнів 5-9 кл
|
- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників» - Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)
|
- Що таке правопорушення, їх види. Учні 4 класу
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Березень |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога.
|
- Діагностика пізнавальних здібностей учнів 4-го класу (працездатність, пам'ять, вербально- логічне мислення, співвідношення рівня навчаємості та навченості). - Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл |
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдаро-ваних учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)
|
- "Мої права" учні 5-8 кл. - "Наші права" учні 2-4 кл. - «Роль сім’ї у ранній профілактиці вживання адиктивних речовин дітьми» Батьки учнів 5-8 кл - «Позитивне мислення – основа здоров’я людини» (вчителя )
|
- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників» - Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)
|
- «Профілактика бездоглядності. Занедбані діти.» батьки учнів 5-9-х класів - «Кібербулінг, як сучасне явище» (вчителя) - "Сучасне рабство. Торгівля людьми" Учні 10 класу
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Квітень |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога - Участь у педагогічних Радах школи - Участь у методичних об’єднаннях
|
- Діагностика професійної спрямованості - Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл |
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдарованих учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань профорієнтації (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)
|
- "Вчимося спілкуватися!" учні 2-4 кл. - Психологічна підготовка до экзамену. учні 9,11 кл.
|
- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників» - Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)
|
- «Життя – найдорожчий скарб» Учні 7-10 класів
|
- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Травень |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога, - Участь у педагогічних Радах школи - Участь у методичних об’єднаннях
|
|
- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для обдарова-них учнів та їх батьків. - Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компе-тенції та їх батьків - Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом) - Психологічна підготовка до екзамену. - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом) |
|
|
|
- Курс за вибо-ром«Психологія спілкування» учні 5,6,7 класів - Курс за вибором «Обираю професію» учні 8 класу
|
Червень |
- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації.
|
|
- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом) - Проведення індивідуальних консультацій для адміністрації школи (за запитом) |
Консультування всіх учасників НВП за запитом |
- Заняття з дітьми у пришкільному оздоровчому таборі. |
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО
Директор ЗЗШ № Керівник РМЦ
____________ ______________
«___» ___________ 20 р. «___» ___________ 20 р.
План
роботи практичного психолога
Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІI ступенів №
Запорізької міської ради Запорізької області
на 2016 - 2017 навчальний рік
(ПІБ психолога)
м.Запоріжжя
2016
Робота психологічної служби у 2016 – 2017 н.р. обумовлена інформаційно -правовими документами організації служби: Закон України «Про загальну середню освіту», «Положенням про психологічну службу системи освіти України», Наказом «Про організацію діяльності районних (міських) психологічних служб».
Враховуючи міську науково-методичну проблему «Методичне супроводження змісту навчально-виховного процесу відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства» та проблемну тему школи на 2016 – 2017 н.р. «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісного підходу для розвитку інноваційної особистості учня на основі нових педагогічних технологій» головним завданням психологічної служби є:
3. Формувати компетентну особистість учня в умовах впровадження
нових державних стандартів через розвиваючі заняття.
4. Забезпечити психологічний супровід в умовах розвитку
інноваційної особистості учня на основі нових педагогічних
технологій.
5. Забезпечити психологічну підтримку для батьків учнів з метою
допомоги в питаннях виховання дітей, у яких виникають
утруднення у спілкуванні з ними через консультування.