Річний план роботи практичного психолога загальноосвітньої школи.

Про матеріал

Діяльність роботи фахівців психологічної служби за основними напрямками роботи здійснюється на основі річного плану. Річний план роботи психолога складається, орієнтовно, на кінець травня. Наданий зразок допоможе молодим фахівцям у плануванні своєї роботи.

Перегляд файлу

 

Види діяльності (зміст роботи з учнями, педпраців-никами, батьками, адмініст-рацією)

 

 

 

Організаційно-методична робота

 

 

 

Психо-діагностика

 

 

 

 Консульта-тивна робота

 

 

 

Психо-профілактика

 

 

 

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

Психологічна просвіта

 

 

 

Навчальна діяльність

Вересень

- Планування роботи психолога, розробка спільних  планів з адміністрацією, погодження плану роботи

- Настановчий психолого-педагогічний практикум для класних керівників з планування виховної роботи.

 

-Визначення рівня готовності першокласників до навчання у школі

(індивідуальна діагностика)

- Складання прогнозу успішності кожного учня

 

- Проведення індивідуальних консультацій з педагогами з питань адаптації учнів до навчання.

- Проведення індивідуальних консультацій для батьків учнів, що мають проблеми адаптації до навчання у школі

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для адмініст-рації школи (за запитом) з питань оптимізації НВП.

 

 

 

- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Жовтень

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога.

- Участь у методичних обєднаннях

 

-Визначення рівня готовності першокласників до навчання у школі

(індивідуальна діагностика)

- Складання прогнозу успішності кожного учня

- Діагностика адаптації учнів 5 класу до навчання в середній ланці

-Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Моніторинг соціальної ком- петентності учнів 6-11 кл.

- Проведення індивідуальних консультацій з педагогами з питань адаптації учнів до навчання у школі

- Проведення індивідуальних консультацій для батьків учнів, що мають проблеми адаптації до навчання у школі.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдарова-них учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компе-тенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)

 

- «Новий етап у фізіологічній перебудові організму, якісні перетворення в характері, самоствердження особистості»

 учні 5-6 кл

 

 

- «Готовність першокласників до навчання у школі. Вікові особливості шестирічок» (батьки)

- «Проблеми підлітка у період адаптації до навчання» батьки учнів

5 класів

- «Загальна розумова обдарованість та пізнавальні нахили дітей»

(вчителя)

- «Гаси конфлікти уміло»

Учні 7-8 кл.

 

 

 

 

- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Листопад

- Психолого-педагогічний консиліум  5-х класів «Психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі ІІ ступеня»

-Психолого-педагогічний консиліум:«Адаптація першокласників до шкільного життя».

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога,

 

-Визначення рівня готовності першокласників до навчання у школі

(індивідуальна діагностика)

- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Моніторинг соціальної ком- петентності учнів 6-11 кл.

- Проведення досліджень за методикою Ковальової

- Діагностична робота з обдарованими та здібними дітьми.

- Діагностика адаптації учнів 10 класу до навчання в старшій школі.

 

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдарованих учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для адміністрації школи (за запитом) з питань оптимізації НВП.

 

 

- «Шкідливі звички та можливості їхнього подолання»

учні 7-9 кл.

- «Конфлікти в сім'ї, їхні причини та способи подолання»

батьки учнів 5- 8 кл.

 

 

- « Роль спілкування у формуванні особистості» Учні 5-6 кл.

- Правила, обов’язкові  для  всіх.

Учні 2-3 кл.

 

- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Грудень

- Психолого-педагогічний консиліум  по 10 класу «Психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі ІІI ступеня»

- Участь у педагогічних Радах школи

- Участь у методичних обєднаннях

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога,

 

- Діагностика індивідуально-психологічних особистостей підлітків з нестандартною поведінкою.

- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Діагностика адаптації учнів 10 класу до навчання в старшій школі.

 

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдарованих учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для адміністрації школи (за запитом) з питань оптимізації НВП.

 

 

- «Алкоголь – ворог здоровю»

учні 7-9 кл.

- «Стресогенні чинники профдіяльності» (вчителя)

 

 

 

- «Вибір професії-крок до життєвого успіху»

Учні 9,11кл.

 

- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Січень

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога.

 

- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдарова-них учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компе-тенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)

 

 

- "ВИЧ-инфекция и СПИД: без мифов и иллюзий".

учні 8-11 кл.

 

- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників»

- Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)

 

 

- «Психологія спілкування з підлітками»

(вчителі)

- «Моральний ідеал і його місце в житті людини»

Учні 9 - 11 кл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Лютий

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога,

- Участь у педагогічних Радах школи

- Участь у методичних обєднаннях

 

- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Діагностика щодо виявлення суїцидальних тенденцій у підлітків (5 – 9 кл.)

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдаро-ваних учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом)

 - Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)

 

 

- «Особиста гігієна хлопчиків та дівчаток»

Учні 1-4 класів

- «Діти із суїцідальними тенденціями»

Батьки учнів 5-9 кл

 

- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників»

- Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)

 

- Що таке правопорушення, їх види.

Учні 4 класу

 

- Курс за вибо-ром «Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Березень

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога.

 

- Діагностика пізнавальних здібностей учнів 4-го класу (працездатність, пам'ять, вербально- логічне мислення, співвідношення рівня навчаємості та навченості).

- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдаро-ваних учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)

 

 

- "Мої права" учні 5-8 кл.

- "Наші права"

учні 2-4 кл.

- «Роль сім’ї у ранній профілактиці вживання адиктивних речовин дітьми»

Батьки учнів 5-8 кл

- «Позитивне мислення – основа здоров’я людини»

(вчителя )

 

- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників»

- Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)

 

- «Профілактика бездоглядності. Занедбані діти.»

батьки учнів

5-9-х класів

- «Кібербулінг, як сучасне явище»

(вчителя)

- "Сучасне рабство. Торгівля людьми"

Учні 10 класу

 

 

- Курс за вибо-ром

«Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Квітень

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога

- Участь у педагогічних Радах школи

- Участь у методичних обєднаннях

 

- Діагностика професійної спрямованості

- Моніторинг психічного розвитку учнів 2-9 кл

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдарованих учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компетенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань профорієнтації (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)

 

- "Вчимося спілкуватися!"

учні 2-4 кл.

- Психологічна  підготовка  до экзамену. 

учні 9,11 кл.

 

- Корекційно-розвивальна програма для учнів 1-го класу «Графічні прийоми та техніки в період адаптації першокласників»

- Проведення тренінгових занять з учнями 5-го класів з метою профілактики дезадаптації. («Програма корекції шкільної тривожності в підлітків» М.Сисун)

 

- «Життя – найдорожчий скарб» Учні 7-10 класів

 

- Курс за вибо-ром

«Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Травень

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації, підготовка до: тренінгів, консиліумів, виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, проведення годин психолога,

- Участь у педагогічних Радах школи

- Участь у методичних обєднаннях

 

 

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з нестандартною поведінкою та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для обдарова-них учнів та їх батьків.

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів з начальним рівнем компе-тенції та їх батьків

- Проведення індивідуальних консультацій для учнів – старшокласників та їх батьків з питань проф-орієнтації (за запитом)

- Психологічна  підготовка  до екзамену. 

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів та адміністрації школи (за запитом)

 

 

 

- Курс за вибо-ром«Психологія спілкування»      учні

5,6,7  класів

- Курс за вибором  «Обираю професію»      учні 8 класу

 

Червень

- Написання аналітичних довідок, оформлення шкільної документації.

 

 

- Проведення індивідуальних консультацій для вчителів школи (за запитом)

- Проведення індивідуальних консультацій для адміністрації школи (за запитом)

Консультування всіх учасників НВП за запитом

- Заняття з дітьми у пришкільному оздоровчому таборі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ЗАТВЕРДЖЕНО        ПОГОДЖЕНО

Директор ЗЗШ №                                                                                                               Керівник РМЦ

____________                                                                                                                      ______________

 «___» ___________ 20   р.  «___» ___________ 20   р.

 

 

 

                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План

роботи практичного психолога

Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІI ступенів №

Запорізької міської ради Запорізької області

на 2016 - 2017 навчальний рік

(ПІБ психолога)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Запоріжжя

2016


 

       Робота психологічної служби у 2016 – 2017 н.р. обумовлена інформаційно -правовими документами організації служби: Закон України «Про загальну середню освіту», «Положенням про психологічну службу системи освіти України», Наказом «Про організацію діяльності районних (міських) психологічних служб».

              Враховуючи міську науково-методичну проблему  «Методичне супроводження змісту навчально-виховного процесу відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства» та проблемну тему школи на 2016 – 2017 н.р. «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісного підходу для розвитку інноваційної особистості учня на основі нових педагогічних технологій»  головним завданням психологічної служби є:

  1. Продовжити вивчати і систематично відстежувати психолого-педагогічний статус дитини і динаміку її психологічного розвитку в процесі шкільного навчання та індивідуально-психологічні особливості учнів з метою прогнозування навчальних досягнень.
  2. Продовжити забезпечення учням психологічної підтримки і захист у важких ситуація через консультування та вирішення конфліктних  ситуацій .

 3.    Формувати компетентну особистість учня в умовах впровадження 

                      нових державних стандартів через розвиваючі заняття.

                   4.    Забезпечити психологічний супровід в умовах  розвитку 

                     інноваційної  особистості учня на основі нових педагогічних    

                     технологій.

               5.   Забезпечити психологічну підтримку для батьків учнів з метою        

                              допомоги в питаннях виховання дітей, у яких виникають 

                     утруднення  у спілкуванні з ними через консультування.


 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
3650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку