Дана розробка використовується при атестації педагогів у школі. З метою показати рівень науково – теоретичної, методичної підготовки вчителів, впровадження і реалізацію сучасних педагогічних ідей в практичній діяльності педагога, показати професійну компетентність педагогів та зняття емоційного навантаження перед атестацією.
«Від атестації до атестації».
Засідання педагогічної ради
Мета: показати рівень науково – теоретичної, методичної підготовки вчителів, впровадження і реалізацію сучасних педагогічних ідей в практичній діяльності педагога, показати професійну компетентність педагогів.
Форма підготовки: нетрадиційна.
Форма проведення: ділова гра.
Склад учасників педради: постійно діючий ( колектив).
Завдання педради
Хід педради.
І. Повідомлення теми , визначення мети, завдання.
Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми, доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити , виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця, господаря своєї долі, патріота і громадянина.
Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий , компетентний педагог.
Учитель – це не тільки той, хто навчає, а в першу чергу, той хто систематично вчиться сам. Той хто своїм прикладом привчає до щоденної праці, до творчого злету, до відповідальності за доручену справу день за днем, крок за кроком.
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є , яких ще будуть вчити -
Є головна, як вищий сущий хліб,
І назва цій професії - Учитель.
Є люди , для яких професія вчителя – це покликання душі і серця.
Майстри своєї справи: які допомагають добрим словом, слушною порадою; для керівництва – надійні, добросовісні, віддані своїй справі працівники; для учнів – улюблені учителі, на уроки до яких поспішаєш, адже там цікаво і зустрінуть з любов’ю та повагою, завжди прислухаються до їхніх думок.
Це – прізвища педагогів.
(Вихід вчителів . Застосування мультимедійного проектора.)
ЗАЛ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТРЕНАЖЕРІВ.
Сьогоднішня зустріч буде проходить у залі інтелектуальних тренажерів.
Ми перебуваємо з вами у святковому залі , де розміщені тренажери , кожний з яких відповідає за окремі групи м’язів розвитку сили, координації, імпровізації розуму.
Бо наш розум , як і тіло. Якщо ми не тренуємо тіло – м’язи втрачають пластичність та слабшають. Якщо його не тренувати «м’язи розуму вони становляться повільними та лінивими. Ми втрачаємо інтелектуальну форму. Але щоб цього не виникло, у нас з вами сама звичайне тренування , а я буду сьогодні виконувати роль тренера.
І. Розминка.
Кожне тренування починається з гарної розминки. Вам необхідно відповісти на запитання за дві хвилини.
Бажаю перемоги!
……….
Розминка пройшла успішно , можемо починати заняття на інтелектуальних тренажерах.
ІІ. Тренажер «Витривалість розуму»
Вам необхідно закінчити думки відомих видатних людей. Вірна буде відповідь , якщо вона співпаде з оригіналом.
Л.Толстой
Ш. О. Амонашвілі
Б.Брехт
Заняття на першому тренажері показали ваші можливості, тому ми продовжуємо . І я вам пропоную використати свої сили на тренажері «Координація розуму»
ІІІ. Тренажер «Координація розуму»
Я буду вам зачитувати питання та пропонувати до нього три варіанта відповідей. Вам необхідно зробити свій вибір та утриматися на правильному рішенні.
Питання:
1.Подумайте та скажіть , перед ким , на вашу думку, в середні віки у Китаї селяни схиляли голови перед ?
2. Чи знаєте ви, що одне графство Англії називалось «Кемел» або «Кент», а можливо «Мент»?
Відповідь: Кент.
3.У ресторанах Токіо самим пікантним вважається суп із звареного живого краба. А як, по - вашому , необхідно їсти цей суп?
ІV. Тренажер «Сила розуму»
А самий відомий вид тренажера , у нашому залі , тренажер «Сила ума»
1. Музична скринька
Вам пропонуємо 5 музичних уривків відомих пісень, в кожній із них зустрічається одне й те саме слово. Це слово необхідно відгадати.
2. Старинна картина
Усім відома картина Л.Давінчи «Джоконда».
Питання : Яка деталь відсутня у жінки , намальованій на полотні , в той час , коли ця деталь є у кожного з нас?
Відповідь : брови.
3.Старинна монета
Гра «Перевертні».
Завдання: Я зараз буду читати вам дуже відомі прислів’я, перекладені спеціалістом для використання їх в науковій доповіді.
Ваше завдання їх правильно назвати.
( « Баба с воза – кобыле легче»)
(« За дурною головой, ногам покоя не найти»).
4. Банка з варенням
В історії людства відомо 5 яблук:
Питання : назвіть п’яте яблуко?
ІV. Тренажер «Імпровізація розуму»
Ось і добігає наше тренування до кінця . І останній наш тренажер називається «Імпровізація розуму».
Педагог – на морі
Педагог – бабуся
Педагог – на кухні
Педагог – на виборах
Педагог – на городі
Педагог – на базарі
Ви гарно попрацювали і можемо оголосити результати діагностики та анкетування оцінювання діяльності педагогічних працівників.