Засідання педагогічної ради " Від атестації до атестації"

Про матеріал

Дана розробка використовується при атестації педагогів у школі. З метою показати рівень науково – теоретичної, методичної підготовки вчителів, впровадження і реалізацію сучасних педагогічних ідей в практичній діяльності педагога, показати професійну компетентність педагогів та зняття емоційного навантаження перед атестацією.

Перегляд файлу

«Від атестації до атестації».

Засідання педагогічної ради

 

 Мета: показати рівень науково – теоретичної,  методичної підготовки вчителів, впровадження і реалізацію сучасних педагогічних ідей в практичній діяльності педагога, показати професійну компетентність педагогів.

 

Форма підготовки: нетрадиційна.

 

Форма проведення: ділова гра.

 

Склад учасників педради: постійно діючий ( колектив).

 

 Завдання педради

  1. Розкриття глибинних рис і якостей учителів.
  2. Створення умов для творчої діяльності в умовах паритетних взаємин: важлива не посада – важливі ідеї.
  3. Визначення паритетних напрямків діяльності.
  4. Навчання експромту в умовах дефіциту часу, інформації.
  5. Узгодження варіантів і технологій розв’язання професійних завдань.

 

 

 

 Хід педради.

 

І. Повідомлення теми , визначення мети, завдання.

 

  Сьогодні держава покладає  великі сподівання на тих, хто працює з дітьми, доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити , виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину -  творця, господаря своєї долі, патріота і громадянина.

  Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий , компетентний педагог.

 

  Учитель – це не тільки той, хто навчає, а в першу чергу, той хто систематично вчиться сам. Той хто своїм прикладом привчає до щоденної праці, до творчого злету, до відповідальності за доручену справу день за днем, крок за кроком.

 

 

Із безлічі професій на Землі,

Які вже є , яких ще будуть вчити  -

Є головна, як вищий сущий хліб,

І назва цій професії  - Учитель.

Є люди , для яких професія вчителя – це покликання душі і серця.

Майстри своєї справи: які допомагають добрим словом, слушною порадою; для керівництва – надійні, добросовісні, віддані своїй справі працівники; для учнів – улюблені учителі, на уроки до яких поспішаєш, адже там цікаво і зустрінуть з любов’ю та повагою, завжди прислухаються до їхніх думок.

Це –  прізвища педагогів.

 

 (Вихід вчителів . Застосування мультимедійного проектора.)

 

ЗАЛ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТРЕНАЖЕРІВ.

 

 

 Сьогоднішня зустріч буде проходить у залі інтелектуальних тренажерів.

 Ми перебуваємо з вами у святковому залі , де розміщені тренажери , кожний з яких відповідає за окремі групи м’язів  розвитку сили, координації, імпровізації розуму.

 Бо наш розум , як і тіло. Якщо ми не тренуємо тіло – м’язи втрачають пластичність та слабшають. Якщо його не тренувати «м’язи розуму вони становляться повільними та лінивими. Ми втрачаємо інтелектуальну форму. Але щоб цього не виникло,  у нас з вами сама звичайне тренування ,  а я буду сьогодні виконувати  роль тренера.

 

І. Розминка.

 

Картинки по запросу тренировка памяти онлайн бесплатно Кожне тренування починається з гарної розминки.  Вам необхідно відповісти на запитання за дві хвилини.

Бажаю перемоги!

  1. Прочитайте всі пункти , перш ніж щось зробити.
  2. Напишіть своє ім’я у правому верхньому куті аркуша після слова ім’я.
  3. Обведіть кружечком слово ім’я у другому пункті.

……….

 

 

Розминка пройшла успішно , можемо починати заняття на інтелектуальних тренажерах.

 

 

 

 

 

 

ІІ. Тренажер «Витривалість розуму»

 Вам необхідно закінчити думки відомих видатних людей.  Вірна буде відповідь , якщо  вона  співпаде з оригіналом.

 

 

  • Якщо вчитель має тільки  любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня , як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо  учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він  - досконалий учитель.

 Л.Толстой

 

  • Дитина  - явище у нашому земному житті, а не випадковість.

 

 Ш. О. Амонашвілі

  • Головне  - навчити дітей мислити.

 

Б.Брехт

 

Заняття на першому тренажері показали ваші можливості, тому ми продовжуємо . І я вам пропоную використати свої сили на тренажері «Координація розуму»

Похожее изображение

ІІІ. Тренажер «Координація розуму»

 

Я буду вам зачитувати питання та пропонувати до нього три варіанта відповідей. Вам необхідно зробити свій вибір та утриматися на правильному рішенні.

 

 

 

 

 

Питання:

1.Подумайте та скажіть , перед ким , на вашу думку, в середні віки у Китаї  селяни схиляли голови перед ?

 

  • Апельсином
  • Мандарином (відповідь)
  • Лимоном

 

 

 

 

 

Картинки по запросу графство англії кент2. Чи знаєте ви, що одне графство Англії називалось «Кемел» або «Кент», а можливо «Мент»?

 Відповідь: Кент.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.У ресторанах Токіо самим пікантним вважається суп із звареного живого краба. А як, по -  вашому , необхідно їсти цей суп?

Картинки по запросу суп из краба

  • Суп випити, краба залишити.(відповідь)
  • З’їсти краба, а суп залишити.
  • Надкусити краба, а суп відпити.

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Тренажер «Сила розуму»

 

А самий відомий вид тренажера , у нашому залі , тренажер «Сила ума»

 

 

 1. Музична скринька

 

Вам пропонуємо 5 музичних уривків відомих пісень, в кожній із них зустрічається одне й те саме слово. Це слово необхідно відгадати.

 

  • Ю.Антонов « Под крышей дома твоего»
  • Л.Долина « Погода в доме»
  • А.Макаревич « Сам себе построил дом»
  • А. Варум « В нашем доме поселился замечательний сосед»
  • «Академия» - «Тома, Тома, выходи из дома»

 

Похожее изображение

 2. Старинна картина

 

Усім відома картина Л.Давінчи  «Джоконда».

Питання : Яка деталь відсутня у жінки , намальованій на полотні , в той час , коли ця деталь є у кожного з нас?

 Відповідь : брови.

 

 

3.Старинна монета

 

 Гра «Перевертні».

 

Завдання: Я зараз буду читати вам дуже відомі прислів’я, перекладені спеціалістом для використання їх в науковій доповіді.

Ваше завдання їх правильно назвати.

  1. Люди, покидающие автомобиль, увеличивают его скорость.

( « Баба с  воза – кобыле  легче»)

  1. Уровень умственных способностей , от которых страдает опорно – двигательный аппарат.

(« За дурною головой, ногам покоя не найти»).

 

 4. Банка з варенням

Похожее изображение

В історії людства відомо 5 яблук:

  • Яблуко Париса
  • Золоті яблука Гисперіди
  • Райське яблуко
  • Яблуко Вільгельма Теля

 

Питання : назвіть п’яте яблуко?

 

  • Яблуко Н’ютона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Тренажер «Імпровізація розуму»

 

Ось і добігає наше тренування до кінця . І останній наш тренажер називається «Імпровізація розуму». 

 

Педагог – на морі

Педагог – бабуся

Педагог – на кухні

Педагог – на виборах

Педагог – на городі

Педагог – на базарі

 

Ви гарно попрацювали і можемо оголосити результати діагностики та анкетування оцінювання діяльності педагогічних працівників.

doc
Додав(-ла)
Гаврик Інна
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
26 квітня 2018
Переглядів
1387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку