Особливості диференціації змісту,процесу та кінцевого результату навчання під час викладання в класі з інклюзивним навчанням «… Особлива дитина – перш за все дитина, а потім вже особлива» Л.С. Виготський Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку Презентацію підготувала Постна О.Р.
Номер слайду 2
Знедолена природою дитина не повинна знати, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим. В.Сухомлинський “…Основними принципами освіти в Україні є: доступність для кожного громадянина усіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою; рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей ”
Номер слайду 3
Всі діти рівні, всі діти різні Всі діти мають навчатися разом Діти не повинні зазнавати будь-яких видів дискримінації через свої проблеми розвитку У кожної дитини різні здібності, різні можливості Необхідна адаптація системи роботи школи до потреб кожної дитини
Номер слайду 4
Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами Інклюзивна освіта – перспектива нова, хоч різні можливості – рівні права. Кожна дитина – це цілий світ, освіта, повага, рівність для всіх! Наше призначення ми вбачаємо у відповідальності за долю цих особливих дітей, виховання і навчання яких нам довірило суспільство
Номер слайду 5
Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень Кожна дитина здатна відчувати і думати Принципи Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин Різноманітність посилює всі сторони життя дитини
Номер слайду 6
Індивідуальна Інклюзивна навчання один на один з учителем; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти; передбачає навчання за індивідуальною формою для різних категорій дітей ; навчання разом з однолітками; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти;
Номер слайду 7
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ 1.Навчанням дітей з особливими по-требами займаються вчителі за-гального профілю в звичайних класах 2. Впровадженням інклюзивних програм займається весь персонал школи, який забезпечує всебічний розвиток особистості кожної дитини 3.Батьки активно залучаються до прийняття рішень, що стосуються навчання та виховання їхніх діт 4. Плани роботи з дітьми розроб-ляються командою фахівців, які співпрацюють один з одним
Номер слайду 8
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ 5. Ролі та відпові-дальність всіх працівників чітко визначені 6. Ефективність програм постійно Оцінюється 7. Індивідуалізовані навчальні плани розробляються з урахуванням сильних сторін, якостей, інтересів дитини, а також її потреб
Номер слайду 9
Результати інклюзивного навчання Дає змогу покращувати навчальні результати Створює можливості для навчання в реалістичномуприродному середовищі Розширює можливості для налагодження нових дружніх стосунків
Номер слайду 10
Критерієм результативності є позитивні зміни в почуттях , емоціях , мисленні, практичній діяльності педагогів, учнів ,що навчаються на індивідуальній формі навчання та їх батьків, їх комфортний стан в навчальному процесі і освітньому просторі в цілому, відношення усіх до школи
Номер слайду 11
Місія сучасної школи Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності… Р.Т.Кіосакі Формувати компетентністну особистість учня з особливостями психофізичного розвитку, спрямовану на досягнення успіху в житті , виконання різних життєвих та соціальних ролей, здатну спілкуватися в гармонійній площині взаємовідносин між людьми